Łodygowice: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice

w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 398752 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych leżących na terenie Gminy Łodygowice (ok. 115 km dróg gminnych). Realizacja przedmiotu zamówienia musi odpowiadać zapisom zawartym w niniejszej specyfikacji. Drogi mogą być utrzymane na biało z możliwością przejazdu, za wyjątkiem ulic: Batorego, Piastowskiej i Grunwaldzkiej, Prusa, Magazynowej i Dworcowej w Łodygowicach oraz Ks. Nowaka w Pietrzykowicach, które mają być utrzymane na czarno. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po drogach od poniedziałku do soboty od godz.5.00 rano, w niedzielę i dni świąteczne od godz. 6.00. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobową dyspozycyjność pod nr telefonu wskazanym w ofercie. Czas rozpoczęcia usługi przez Wykonawcę do 1 godziny po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Przy intensywnych opadach śniegu maksymalny czas realizacji usługi - 4 godziny od momentu rozpoczęcia akcji ZUD. Wykaz dróg gminnych stanowi integralną część projektu umowy- Załącznik Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części: - I cześć obejmuje zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów gminnych w miejscowościach: Łodygowice, Bierna i Zarzecze; - II część obejmuje zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów gminnych w miejscowości: Pietrzykowice..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg o łącznej długości nie mniejszej niż 50 km przez okres nie krótszy niż 3 miesiące. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dowodami, czy usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że będzie dysponował minimum sześcioma pojazdami wyposażonych w pług na I część zamówienia i minimum dwoma pojazdami wyposażonych w pług na II część zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 3 do SIWZ.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej sześć osób na I część zamówienia i dwie na II część. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 3 do SIWZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), a także - o ile wynika to ze złożonego oświadczenia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, pokój nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, biuro obsługi klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Łodygowice w sezonie 2013/2014 - część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów gminnych w miejscowościach: Łodygowice, Bierna i Zarzecze..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Łodygowice w sezonie 2013/2014 - część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów gminnych w miejscowości: Pietrzykowice..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

                                                                                                                       Wójt Gminy

                                                                                                                                                             Andrzej Pitera

 

 

SIWZ

 

Zał. nr 1 - Formularz ofertowy

 

Zał. nr 2 - Wzór umowy

 

Zał. nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków

 

Zał. nr 4 - wykaz usług

 

Zał. nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Zał. nr 6 - Oświadczenie grupa kapitałowa

 

 

 

Łodygowice, dn. 11.10.2013 r.

RIP-ZP/08/2013

                    

Dotyczy: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie 2013/2014”, sprawa nr RIP-ZP/08/2013, Zamawiający Gmina Łodygowice

 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY dla części nr I

ORAZ UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA dla  części nr II

 

Część 1

Zamawiający informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), że jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:

 

Oferta Nr

Złożona przez

Cena ofert brutto

Liczba uzyskanych punktów

1

„TYNKBUD-BIS” Krzysztof Mrowiec

34-325 Łodygowice, ul. Kasztanowa 90

99,36 zł/h

100

 

Oferta spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała najwyższą liczbę punktów.

 

W postępowaniu nie złożono innych  ofert.

 Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1a Ustawy Prawo zamówień Publicznych.

 

Część 2

Zamawiający informuje o  unieważnieniu postępowania o udzielenie ww. zamówienia  w części nr II na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.). W postępowaniu nie wpłynęła żadna ważna oferta.

 ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

 

 

Wójt Gminy

Andrzej Pitera

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-11 14:37:29
  • Liczba odsłon: 133
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3244928]

przewiń do góry