Łodygowice: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 298 440 zł
Numer ogłoszenia: 112836 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 298 440 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 298 440 zł, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z odpowiednimi przepisami. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków, Formularz ofertowy wraz z arkuszem symulacyjny z wyliczeniem kosztów kredytu, podpisane istotne postanowienia przyszłej umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325, Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
Andrzej Pitera
Zał. nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
Zał. nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Zał. nr 4 Istotne postanowienia przyszłej umowy
Zał. nr 5 Harmonogram spłaty kredytu
Zał. nr 6
decyzja w sprawie nadania NIP, NIP Urzędu Gminy, opinia RIO w spr. projektu uchwały WPF,
opinia RIO o możliwości spłaty kredytu, opinia RIO o wykonaniu budżetu 2011,
opinia RIO w spr. prawidłowości planowanej kwoty długu,
opinia RIO w spr. projektu uchwały budżetowej na 2012, REGON Urzędu Gminy,
uchwała w spr. budżetu gminy na 2012, uchwała w spr. uchwalenia WPF na 2012-28,
uchwała w spr. zmian WPF na 2012-28, uchwała w sprawie powołania Skarbnika Gminy,
uchwała w spr. budżetu gminy na 2012, wniosek do RIO o wyd. opinii o możliwości zaciągnięcia kredytu,
zarządzenie w spr. zaciągnięcia kredytu, zaświadczenie o niezaleganiu gminy w US,
zaświadczenie o niezaleganiu UG w US, zaświadczenie o niezaleganiu ZUS,
zaświadczenie o numerze REGON, zaświadczenie o wyborze Wójta
opinia RIO z wykonania budżetu za 2009, Rb-27S za 2009, Rb-28S za 2009,
opinia RIO z wykonania budżetu za 2010, Rb-27S za 2010, Rb-28S za 2010,
opinia RIO z wykonania budżetu za I kw 2011, Rb-27S za I kw 2011, Rb-28S za I kw 2011,
Rb-NDS za I kw 2011, Rb-Z za I kw 2011
Rb-27S za 2011, Rb-28S za 2011, Rb-NDS za 2011, Rb-Z za 2011
Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania
Łodygowice, dn. 27.04.2012 r.
RIP-ZP/03/2012
Dotyczy: „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 298 440 zł”, sprawa nr RIP-ZP/03/2012, Zamawiający Gmina Łodygowice
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zamawiający informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), że jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:
Oferta Nr |
Złożona przez |
Cena ofert brutto |
Liczba uzyskanych punktów |
1 |
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach ul. Żeromskiego 8, 42-445 Szczekociny |
723 345,75 zł |
100,00 |
Oferta spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała najwyższą liczbę punktów.
W postępowaniu złożono 4 ważne oferty, spełniające wszystkie warunki określone w SIWZ:
Oferta Nr |
Złożona przez |
Cena ofert brutto |
Liczba uzyskanych punktów |
1 |
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach ul. Żeromskiego 8, 42-445 Szczekociny |
723 345,75 zł |
100,00 |
2 |
ING Bank Śląski SA Centrum Bankowości Korporacyjnej w Bielsku-Białej ul. 1 Maja 15, 43-300 Bielsko-Biała |
832 694,48 zł |
86,87 |
3 |
Bank Spółdzielczy w Żywcu 34-300 Żywiec, ul. Rynek 23 |
868 573,16 zł |
83,28 |
4 |
Bank Polska Kasa Opieki SA II Śląskie Centrum Korporacyjne Ul. Dmowskiego 16,43-300 Bielsko-Biała |
892 553,66 zł |
81,04 |
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".
Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Sekretarz Gminy Łodygowice
wz. Wójta Gminy
Stanisław Kucharczyk
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kania Mateusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-27 15:18:35
- Liczba odsłon: 522
- Historia dokumentu: