Łodygowice: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 298 440 zł
Numer ogłoszenia: 112836 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 298 440 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 298 440 zł, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z odpowiednimi przepisami. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków, Formularz ofertowy wraz z arkuszem symulacyjny z wyliczeniem kosztów kredytu, podpisane istotne postanowienia przyszłej umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                                   Wójt Gminy

                                                                                                                   Andrzej Pitera

 

SIWZ

 

Zał. nr 1 Formularz ofertowy

 

Zał. nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału

 

Zał. nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Zał. nr 4 Istotne postanowienia przyszłej umowy

 

Zał. nr 5 Harmonogram spłaty kredytu

 

Zał. nr 6

decyzja w sprawie nadania NIP, NIP Urzędu Gminy, opinia RIO w spr. projektu uchwały WPF,

opinia RIO o możliwości spłaty kredytu, opinia RIO o wykonaniu budżetu 2011,

opinia RIO w spr. prawidłowości planowanej kwoty długu,

opinia RIO w spr. projektu uchwały budżetowej na 2012, REGON Urzędu Gminy,

uchwała w spr. budżetu gminy na 2012, uchwała w spr. uchwalenia WPF na 2012-28,

uchwała w spr. zmian WPF na 2012-28, uchwała w sprawie powołania Skarbnika Gminy,

uchwała w spr. budżetu gminy na 2012, wniosek do RIO o wyd. opinii o możliwości zaciągnięcia kredytu,

zarządzenie w spr. zaciągnięcia kredytu, zaświadczenie o niezaleganiu gminy w US,

zaświadczenie o niezaleganiu UG w US, zaświadczenie o niezaleganiu ZUS,

zaświadczenie o numerze REGON, zaświadczenie o wyborze Wójta

 

opinia RIO z wykonania budżetu za 2009, Rb-27S za 2009, Rb-28S za 2009,

Rb-NDS za 2009, Rb-Z za 2009

 

opinia RIO z wykonania budżetu za 2010, Rb-27S za 2010, Rb-28S za 2010,

Rb-NDS za 2010, Rb-Z za 2010

 

opinia RIO z wykonania budżetu za I kw 2011, Rb-27S za I kw 2011, Rb-28S za I kw 2011,

Rb-NDS za I kw 2011, Rb-Z za I kw 2011

 

Rb-27S za 2011, Rb-28S za 2011, Rb-NDS za 2011, Rb-Z za 2011

 

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania





Łodygowice, dn. 27.04.2012 r.

RIP-ZP/03/2012

 

                                              

Dotyczy: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 298 440 zł”, sprawa nr RIP-ZP/03/2012, Zamawiający Gmina Łodygowice

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Zamawiający informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), że jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:

 

Oferta Nr

Złożona przez

Cena ofert brutto

Liczba uzyskanych punktów

1

Bank Spółdzielczy w Szczekocinach

ul. Żeromskiego 8, 42-445 Szczekociny

723 345,75 zł

100,00

Oferta spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała najwyższą liczbę punktów.

 

 

W postępowaniu złożono 4 ważne oferty, spełniające wszystkie warunki określone w SIWZ:

Oferta Nr

Złożona przez

Cena ofert brutto

Liczba uzyskanych punktów

1

Bank Spółdzielczy w Szczekocinach

ul. Żeromskiego 8, 42-445 Szczekociny

723 345,75 zł

100,00

2

ING Bank Śląski SA Centrum Bankowości Korporacyjnej w Bielsku-Białej

ul. 1 Maja 15, 43-300 Bielsko-Biała

832 694,48 zł

86,87

3

Bank Spółdzielczy w Żywcu

34-300 Żywiec, ul. Rynek 23

868 573,16 zł

83,28

4

Bank Polska Kasa Opieki SA

II Śląskie Centrum Korporacyjne

Ul. Dmowskiego 16,43-300 Bielsko-Biała

892 553,66 zł

81,04

 

 

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Sekretarz Gminy Łodygowice

wz. Wójta Gminy

      Stanisław Kucharczyk

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3244484]

przewiń do góry