Łodygowice: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 267129 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych leżących na terenie Gminy Łodygowice. Utrzymanie na biało z możliwością przejazdu (ok. 115 km dróg gminnych). Realizacja przedmiotu zamówienia musi odpowiadać zapisom zawartym w niniejszej specyfikacji.Wykaz dróg gminnych stanowi integralną część projektu umowy- Załącznik Nr 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy części: - I cześć obejmuje zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów gminnych w miejscowości: Łodygowice; - II część obejmuje zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów gminnych w miejscowościach: Bierna i Zarzecze; - III część obejmuje zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów gminnych w miejscowości: Pietrzykowice;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że może świadczyć usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 3 do SIWZ.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg o łącznej długości nie mniejszej niż 50 km przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w jednym kontrakcie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że Wykonawca posiada minimum dwa pojazdy wyposażone w pług na jedną część zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 3 do SIWZ.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej dwie osoby na jedną część zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 3 do SIWZ.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                   

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Formularz ofertowy. 3. Podpisany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice, pokój nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

·           1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów gminnych w miejscowości: Łodygowice..

·           2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·           3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

·           4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Częśc II.

·           1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów gminnych w miejscowościach Bierna i Zarzecze..

·           2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·           3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

·           4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Częśc III.

·           1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów gminnych w miejscowości: Pietrzyukowice..

·           2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·           3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

·           4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

SIWZ

 

Zał. nr 1 Formularz ofertowy

 

Zał. nr 2 Wzór umowy

 

Zał. nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków

 

Zał. nr 4 Wykaz usług

 

Zał. nr 5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


Łodygowice, dn. 27.10.2011 r.

RIP-ZP/02/2011

WYNIKI PRZETARGU

 

 

Dotyczy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Łodygowice w sezonie 2011/2012”, sprawa nr RIP-ZP/13/2011

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERT

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informujemy (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), że Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w ww. postępowaniu wybrał ofertę, spełniającą wszystkie warunki określone w SIWZ, złożoną przez:

 

Część 1

 

Oferta nr:

Złożona przez:

Cena oferty brutto

Liczba uzyskanych punktów

2 (dla cz. nr 1)

„TYNKBUD-BIS” Krzysztof Mrowiec

34-325 Łodygowice ul. Kasztanowa 90

95,04 zł/1h

100

 

Część 2

 

Oferta nr:

Złożona przez:

Cena oferty brutto

Liczba uzyskanych punktów

2 (dla cz. nr 2)

„TYNKBUD-BIS” Krzysztof Mrowiec

34-325 Łodygowice ul. Kasztanowa 90

95,04 zł/1h

100

 

Część 3

 

Oferta nr:

Złożona przez:

Cena oferty brutto

Liczba uzyskanych punktów

1 (dla cz. nr 3)

Usługi Transportowe i Agrotechniczne

Handel art. rolno-spożywczymi Jadwiga Łagodzka

34-300 Żywiec ul. Graniczna 5

91,80 zł/1h

100

 

W postępowaniu nie złożono innych ofert.

 

 

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

Termin zawarcia umów  zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych  – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. 02.11.2011 r.

                                                                                 

           

                                                                                                                                                                                   

                                                                                                                   Wójt Gminy

                                                                                                                   Andrzej Pitera

 


 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kania Mateusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-27 15:12:03
  • Liczba odsłon: 260
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3508054]

przewiń do góry