Pietrzykowice: Zakup fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Pietrzykowicach
Numer ogłoszenia: 305160 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna , ul. Jana Pawła II 91, 34-326 Pietrzykowice, woj. śląskie, tel. 33 8621988, faks 32 862 19 88.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochrona Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Pietrzykowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 o następujących parametrach: Specyfikacja pojazdu 1.Musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami), 2.Musi posiadać oznakowanie zgodne z załącznikiem nr 1, do Zarządzenia Komendanta Głównego PSP z dnia 20 stycznia 2006 r., 3.Musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia. 4.Musi spełniać wymagania ogólne i szczegółowe przewidziane dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego - KG PSP CNBOP czerwiec 2002 r. 5.Samochód - fabrycznie nowy, rok produkcji 2011, Parametry podwozia z kabiną: 1.Masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 14000 kg. 2.Podwozie wraz z zabudową spełniające wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. 3.Pojazd wyposażony w lampę zespoloną stroboskopową z nagłośnieniem i napisem STRAŻ a dachu pojazdu z przodu, z tyłu pojazdu na dachu po lewej stronie pojedyncza lampa sygnałowa stroboskopowa koloru niebieskiego 4.Dodatkowe po 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie stroboskopowe umieszczone z przodu na wysokości lusterek przednich samochodu osobowego i z tyłu pojazdu. 5.Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym przystosowanym do ciągłej pracy bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta. Brak redukcji momentu obrotowego w przypadku przekroczenia emisji ponad poziom dopuszczalny w normie. Silnik spełniający normy czystości spalin zgodnie z przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym: - moc min. 216 kW, - Euro 5 6.Wysokość całkowita pojazdu max. 3150 mm (wymiar potwierdzony w świadectwie dopuszczenia), maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki w położeniu roboczym (po wysunięciu lub rozłożeniu) szuflady nie wyżej niż 1800 mm od poziomu terenu. Jeżeli wysokość półki lub szuflady od poziomu gruntu przekracza 1800 mm, konieczne jest zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysunięcia podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. 7.Napęd 4 x 4 uterenowiony z blokadą przedniego i tylnego mostu. 8.Kabina czterodrzwiowa, jedno modułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). 9.Kabina wyposażona w: - indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, - wszystkie skrytki na zewnątrz kabiny powinny posiadać oświetlenie wewnętrzne, załączane i wyłączane przez otwarcie i zamknięcie drzwi skrytki, - w przedziale autopompy powinien być zainstalowany wyłącznik do odcięcia zasilania oświetlenia skrytek, - powinno być zainstalowane oświetlenie umożliwiające strażakom obsługę wyposażenia i bezpieczne poruszanie się w obszarze pracy przed skrytkami i na stanowiskach obsługi w warunkach słabej widoczności, - skrytki powinny być zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych i powinny zapewniać odprowadzenie wody z ich wnętrza, - szuflady i wysuwane tace powinny być łatwe w obsłudze oraz powinny się automatycznie blokować w pozycji wsuniętej i całkowicie wysuniętej, - szuflady i tace wystające w pozycji otwartej poziomej 250 mm poza obrys muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze, - niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku, - reflektor ręczny (szperacz), - siedzenia pokryte materiałem łatwym w utrzymaniu czystości, odpornym na rozdarcie i ścieranie, - wszystkie fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa bezwładnościowe i zagłówki, - fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości, pochylenia oparcia i wagi, zawieszony pneumatycznie. - mocowanie dla 4 szt. aparatów ochrony dróg oddechowych na stelażu umożliwiającym samodzielne zakładanie aparatu bez zdejmowania ze stelaża, 10. Instalacja elektryczna 24 V. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewnić pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. 11. Instalacja musi być wyposażona w główny wyłącznik prądu, nieodłączający urządzeń wymagających stałego zasilania. 12. W kabinie kierowcy zamontowany: a) radiotelefon przewoźny dopuszczony do stosowania w jednostkach Straży Pożarnej, b) latarki w wykonaniu Ex wraz z ładowarkami - 2 szt., c) dodatkowy głośnik w przedziale autopompy, d) radiotelefony przenośne cyfrowe wraz z ładowarkami - 2 szt. 13. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego - jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania. 14. Zawieszenie: - prześwit pod osiami min 280 mm 15. Najmniejsza obrysowa średnica zawracania - max 17 m 16. Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu - minimum 10 % 17. Maksymalna prędkość na najwyższym biegu - minimum 85 km/h 18. Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturach otoczenia: od -25 °C do + 50 °C 19. Wylot spalin skierowany na lewą stronę pojazdu i dostosowany do odciągów spalin wg wskazań zamawiającego. 20. Ogumienie szosowo terenowe - uniwersalne. 21. Pełnowymiarowe koło zapasowe bez konieczności stałego przewożenia w samochodzie. 22. Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy typu sworzeń-ucho posiadający homologację lub znak bezpieczeństwa do holowania przyczepy o masie całkowitej minimum 3,5 t z gniazdem elektrycznym i pneumatycznym do podłączenia zasilania przyczepy. 23. Pojazd musi być wyposażony w gniazdo z wtyczką do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy) oraz posiadać wyprowadzenie instalacji pneumatycznej obok gniazda ładowania do podłączenia instalacji pneumatycznej zewnętrznej. 24. Oznakowanie pojazdów numerami operacyjnymi zgodnie z wykazem dostarczonym przez zamawiającego. 25. Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe. Parametry zabudowy pożarniczej: 1. Szkielet zabudowy wykonany z profili ze stali nierdzewnej lub z aluminium, poszycia z aluminium. Dopuszcza się zaoferowanie zabudowy kompozytowej jedynie z materiałów biodegradowalnych. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z anodowanej gładkiej blachy aluminiowej. Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji wysokości półek. 2. Dach zabudowy musi być wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. Na dachu zamontowana skrzynia aluminiowa oraz uchwyt na drabinę. 3. Drabina do wejścia na dach, umieszczona po prawej stronie, musi być wykonana z materiałów nierdzewnych, składana na czas transportu. Stopnie w wykonaniu antypoślizgowym, w górnej części drabinki poręcze ułatwiające wchodzenie. 4. Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo- i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Zamknięcia żaluzji typu rurkowego, taśma służąca do ściągnięcia podniesionej żaluzji umiejscowiona z prawej strony skrytek. Zamknięcie przedziału autopompy w formie klapy uchylnej do góry. 5. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki. W kabinie kierowcy powinna być zainstalowana sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i wysunięcia lub odchylenia podestów roboczych. 6. Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności min. 5 luksów w odległości l m od pojazdu oraz fala świetlna z tyłu pojazdu. 7. Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięciem z prowadnic). 8. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 9. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 10. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza. 11. Zbiornik wody musi być wykonany z tworzywa, usytuowany wzdłużnie, wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację. z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. - zbiornik powinien posiadać właz rewizyjny typu szybkootwieralnego dostępny z dachu - pojemność od 2500 l do 2600 l - nadciśnienie testowe 20 kPa - zbiornik musi być zawieszony na ramie zabudowy elastycznie (np. na elementach metalowo-gumowych). Zbiornik musi być wyposażony w dolny otwór umożliwiający czyszczenie o średnicy 75mm. 12. Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10 % pojemności zbiornika wody i nadciśnieniu testowym 20 kPa, - wykonany z tworzywa odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów, -zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację, -napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym powinno być możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 13. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w przedziale zamykanym w formie klapy uchylnej do góry. 14. Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia, - o wydajności min. 2 700 l/min - przy ciśnieniu 0,8 MPa - głębokości ssania 1,5 m Dla wysokiego ciśnienia pompy parametry powinny wynosić min.: Q = 500 l/min. przy ciśnieniu 4 MPa. Autopompa musi umożliwiać jednoczesne podawanie wody ze stopnia niskiego i wysokiego ciśnienia. 15. Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby, parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m. 16. Samochód musi być wyposażony w co najmniej l wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności z prądem zwartym i rozproszonym. 17. Linia szybkiego natarcia musi umożliwiać podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża, - zwijadło wyposażone w hamulec bębna, napęd elektryczny, korbę umożliwiającą awaryjne zwijanie węża. 18. Autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do min. - dwóch nasad tłocznych wielkości 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu - jednej nasady ssawnej - 1x110 - wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia. - działka wodno-pianowego 19. Autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu. 20. Autopompa musi być wyposażona w automatycznie uruchamiane urządzenie odpowietrzające, umożliwiające zassanie wody z głębokości 1,5 m w czasie do 30 s, a z głębokości 7,5 m w czasie do 60 s 21. W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy - manowakuometr, - manometr niskiego ciśnienia, - manometr wysokiego ciśnienia, - manometr linii napełniania hydrantowego, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, - miernik prędkości obrotowej wału pompy, - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, - wyłącznik silnika pojazdu, - licznik motogodzin pracy autopompy, - kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika - dopuszcza się jedną kontrolkę sygnalizującą pracę silnika w stanie awaryjnym. 22. Zbiornik wody musi być wyposażony w nasadę 2x75 z zaworem do napełniania z hydrantu (wlot do napełniania powinien mieć konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika). 23. Autopompa wyposażona w system sterowania, umożliwiający ręczną regulację ciśnienia pracy, oraz automatyczny układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia. 24. Układ wodno-pianowy wyposażony w dozownik środka pianotwórczego umożliwiający uzyskanie stężeń w zakresie od 3% - 6%, w całym zakresie pracy autopompy. 25. Wszystkie elementy układu wodno pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 26. Konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie. 27. Przedział autopompy musi być wyposażony w system ogrzewania tego samego producenta jak urządzenie w kabinie kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy i autopompę przed zamarzaniem w temperaturze do - 25 C., działający niezależnie od pracy silnika. 28. Na wlotach ssawnych i do napełniania zbiornika muszą być zamontowane elementy zabezpieczające przed przedostaniem się do układu wodno-pianowego zanieczyszczeń stałych, gwarantujące bezpieczną eksploatację autopompy. 29. Wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy zabudowany na stałe w samochodzie z najaśnicami o mocy 2x1000 W. Wysokość min. 4,5 m od podłoża z możliwością sterowania najaśnicami w dwóch płaszczyznach. 30. Pojazd powinien być wyposażony w wysuwną tacę na agregat prądotwórczy oraz wysuwny podest wraz z mocowaniami na zestaw hydraulicznych narzędzi ratowniczych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę samochodu ratowniczo-gaśniczego o wartości minimum 500 000 zł.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu. 2. Wypełniony formularz ofertowy. 3. Podpisany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez kierownika Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: - ustawowej zmiany przepisów podatkowych, - zmiany zakresu wykonania zlecenia powierzonych podwykonawcom, - działania siły wyższej, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wówczas zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji. - zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice przy ul. Piłsudskiego 75;34-325 Łodygowice, Pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice - Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ

Zał. nr 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału

Zał. nr 2 Doświadczenie zawodowe

Zał. nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na pod. Art. 24 ust. 1

Zał. nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Zał. nr 5 Formularz ofertowy

Zał. nr 6 Wzór umowy

 

 

 

Łodygowice, dn. 06.10.2011 r.

OSP/01/2011

 

ZAWIADOMIENIE O

UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: Zakup fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Pietrzykowicach, Zamawiający- OSP w Pietrzykowicach

 

Informujemy o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) z uwagi na brak ofert.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-06 17:49:15
  • Liczba odsłon: 170
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3244749]

przewiń do góry