Łodygowice: Udzielenie kredytu długoterminowego w
wysokości 2 480 000,00 zł
Numer ogłoszenia: 142523 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.480 000,00 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 480 000,00 zł, z przeznaczeniem na: - finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Łodygowice w 2011 r. w wysokości 405 070,28 zł - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w wysokości 2 074 929,72 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- może prowadzić działalność w zakresie usług bankowych
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy lub doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia,
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· koncesję, zezwolenie lub licencję
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o speł nianiu warunków. 3. Parafowany istotne postanowienia przyszłej umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice - Biuro Obsługi Klienta, ul. Piłsuskiego 75; 34-325 Łodygowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Załącznik nr 4
Uchwała Rady Gminy Łodygowice nr III/13/2010
zał. 1 - wieloletnia prognoza finansowa, zał. 2 - limity wydatków
Uchwała Rady Gminy Łodygowice nr III/14/2010
zał. nr 1, zał. nr 2, tabela nr 1, tabela nr 2, tabela nr 3, tabela nr 3a, tabela nr 4,
tabela nr 5, tabela nr 6, tabela nr 7, tabela nr 8, tabela nr 9, tabela nr 10,
Uchwała nr 4100/I/230/2010 RIO - opinia o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej,
Uchwała nr 4100/I/53/2011 RIO - o możliwości sfinansowaniu deficytu,
Uchwała nr 4100/I/232/2010 RIO - opinia w sprawie wieloletniej prognozy finansowej,
Uchwała nr 4100/I/52/2011 RIO - opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu,
Uchwała nr 4100/I/231/2010 RIO - opinia o możliwości sfinansowania długi na 2011,
Uchwała Rady Gminy Łodygowice nr V/36/2011 - zmiany w WPI,
zał. 1 - wieloletnia prognoza finansowa, zał. 2 - limity wydatków,
Uchwał rady Gminy w Łodygowicach nr V/40/2010 - zmiany w budżecie,
zał. nr 1, zał. nr 3, zał. nr 3a, zał. nr 4, zał. nr 5,
Zarządzenie nr 25/FN/2011 w sprawie zaciągnięciu kredytu,
Wniosek do RIO w sprawie zaciągnięcia kredytu,
Uchwała nr 4100/I/130/2011 - opinia o możliwości spłaty kredytu,
Zaświadczenie o wyborze wójta,
Uchwała Rady Gminy w Łodygowicach nr II/18/06 o powołaniu skarbnika,
Potwierdzenie nadania numeru NIP - gmina,
Zaświadczenie o numerze REGON - gmina,
Zaświadczenie o niezaleganiu składek ZUS,
Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach - Urząd Gminy,
Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach - Gmina Łodygowice,
Sprawozdania za 2009 rok
Opinia RIO o wykonaniu budżetu za 2009 rok,
Sprawozdania za 2010 rok
Opinia RIO o wykonaniu budżetu za 2010 rok,
Sprawozdania za I kwartał 2011 roku
Załącznik nr 5 Istotne postanowienia przyszłej umowy
Uwaga!! Wykonawcy zadali pytanie!!
Rb-UZ za 2010, regulamun organizacyjny,
stan mienia za 2010, statut gminy,
Uchwała RIO za 2009 str. 1, Uchwała za 2009 str. 2,
Uchwała RIO za 2010 str. 1, Uchwała za 2010 str. 2,
Zarządzenie w sprawie sprawozdania rocznego za 2010.
Uwaga!! Wykonawcy zadali pytanie!!
Rb-N za 2010 r., umowa poręczenia
Łodygowice, dn. 15 czerwca 2011 r.
RIP-ZP/06/2011
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.480 000,00 zł”
Informujemy (na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), że Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w ww. postępowaniu wybrał ofertę, spełniającą wszystkie warunki określone w SIWZ, złożoną przez:
Oferta nr: |
Złożona przez: |
Cena oferty brutto |
Liczba uzyskanych punktów | |
7 |
Bank Spółdzielczy w Żywcu ul. Rynek 23, 34-300 Żywiec |
564 120,84 |
100 | |
Ponadto w postępowaniu złożono jeszcze 7 ważnych ofert, spełniających wszystkie warunki określone w SIWZ:
Oferta nr |
Złożona przez: |
Cena oferty brutto |
Liczba uzyskanych punktów |
4 |
ING Bank Śląski SA Centrum Bankowości Korporacyjnej w Bielsku-Białej, ul. 1 Maja 15, 43-300 Bielsko-Biała |
597 583,28 |
94,40 |
1 |
Bank Polska Kasa Opieki SA II Śląskie Centrum Korporacyjne w Bielsku-Białej, ul. Dmowskiego 16, 43-300 Bielsko-Biała |
607 839,70 |
92,81 |
2 |
Bank Millenium SA ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa |
624 780,85 |
90,29 |
6 |
Bank Gospodarstwa Krajowego Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa |
627 905,61 |
89,84 |
5 |
Nordea Bank Polska SA ul. Kielecka 2, 81-303 Gdynia |
650 392,44 |
86,74 |
3 |
Mikołowski Bank Spółdzielczy ul. Krakowska 29, 43-190 Mikołów |
660 428,04 |
85,42 |
8 |
Bank Spółdzielczy w Radziechowach-Wieprzu 34-381 Radziechowy 700 |
684 934,85 |
82,36 |
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".
Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wójt Gminy
Andrzej Pitera
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-15 13:55:22
- Liczba odsłon: 675
- Historia dokumentu: