Łodygowice: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W GMINIE ŁODYGOWICE 2010/2011
Numer ogłoszenia: 331012 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·                    Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W GMINIE ŁODYGOWICE 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych leżących na terenie Gminy Łodygowice. Usługa ta polega na: a) odśnieżaniu jezdni i chodników dróg powiatowych, b) usuwaniu śliskości zimowej (gołoledzi), c) wywożeniu śniegu z dróg powiatowych przebiegających przez obszary zabudowane, na terenie których występuje droga o przekroju ulicznym (krawężniki, chodniki) oraz innych miejsc ustalonych przez pracownika Urzędu Gminy Łodygowice, zgodnie z pkt. 5.4 SST: (Chodniki będą odśnieżane tylko w przypadku zalegania dużych ilości śniegu. Śnieg na chodnikach w terenie zabudowanym musi być przygotowany do wywozu tzn. spryzmowany oraz muszą być wskazane przez poszczególne gminy miejsca do jego wywozu. W przypadku nie spełnienia powyższych warunków prace odśnieżania chodników mogą być zawieszone. Poza terenem zabudowanym na odcinkach gdzie znajdują się chodniki, śnieg sprząta i wywozi dana firma we wskazane przez gminę miejsce) oraz 5.5 SST- odśnieżanie oraz prace porządkowe po zakończeniu akcji zimowej polegające na usunięciu z dróg powiatowych materiałów uszorstniających w terminie do 30 dni od zakończenia akcji zimowej zgodnie z pkt. 5.12 SST- zwalczanie śliskości zimowej na drodze w okresie od 01.11.2010 r. do 15.04.2011 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·             III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                      Na podstawie oświadczenia

·             III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                      Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. świadczył usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg w ilości co najmniej 70% ilości km w stosunku do ilości kilometrów do odśnieżenia w przedmiocie zamówienia- w ramach jednej umowy (zał. Nr 3 do Specyfikacji).

·             III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                      Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie oceniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu sprzętu(Załącznik Nr 5 do Specyfikacji) , z którego wynikać będzie, iż dysponuje sprzętem, który posłuży do wykonania zamówienia i zapewni jego zrealizowanie na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu, tj. wykonawca powinien dysponować co najmniej następującym sprzętem: - pługopiaskarka - 2 szt., -pług klinowy - 1 szt., -pług wirnikowy - 1 szt.

·             III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                      Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie oceniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, z którego wynikać będzie, iż dysponuje co najmniej 4 osobami, które będą wykonywać przedmiot zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik Nr 4 do Specyfikacji).

·             III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                      Na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·             III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·                    wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·                    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·             III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·             III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 65, 34-325 Łodygowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

SIWZ

 

Zał. nr 1 Oferta

 

Zał. nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków

 

Zał. nr 3 Wykaz wykonanych robót

 

Zał. nr 4 Wykaz robót

 

Zał. nr 5 Wykaz sprzętu

 

Zał. nr 6 Projekt umowy

 

Zał. nr 7 Oświadczenie wykonawcy

 

Zał. nr 8 Wykaz dróg

 

Zał. nr 9 Specyfikacja techniczna - odśnieżania

 

Zał. nr 10 Specyfikacja techniczna - śliskość

 

Zał. nr 11 Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi

 

 

 

 

Łodygowice, dn. 21.10.2010 r.

RIP-ZP/12/2010

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Dot.:    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Łodygowice 2010/2011

 

Informujemy (na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 stawy Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), że Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w w/w postępowaniu wybrał ofertę złożoną przez:

 

Oferta nr 1

LEOS MILATA

Nova Ves 225, 739 11 Frydlant n. O.

Republika Czeska

Cena brutto: 240.197,02 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 1 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 100,00 punktów (na 100 możliwych).

 

Ponadto złożono dwie ważne oferty:

Oferta nr 2

Dromil Sp. z o.o.

34-300 Żywiec, ul. Leśnianki 102 a

Cena brutto: 257.354,78 zł

Oferta nr 2 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 93,33 punktów (na 100 możliwych).

 

Oferta nr 3

WGB FUH Wojciech Gaweł

34-350 Ul. Obrońców Węgierskiej Górki 20A

Cena brutto: 305.393,52 zł

Oferta nr 3 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 78,65 punktów (na 100 możliwych).

 

 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655  z póz. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej". Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych (tj. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655  z póz. zm.) – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-21 14:57:35
  • Liczba odsłon: 148
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3244477]

przewiń do góry