Łodygowice: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁODYGOWICE 2010/2011
Numer ogłoszenia: 252767 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·                     Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁODYGOWICE 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych leżących na terenie Gminy Łodygowice. Utrzymanie na biało z możliwością przejazdu (ok. 112 km dróg gminnych). Realizacja przedmiotu zamówienia musi odpowiadać zapisom zawartym w specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                     Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·              III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                         Na podstawie oświadczenia

·              III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                         Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (minimum 2 usługi) utrzymania zimowego dróg odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (zał. nr 6 do Specyfikacji)

·              III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                         Wykaz sprzętu do odśnieżania (minimum jeden pojazd wyposażony w pług na jeden rejon) (zał. nr 7 do Specyfikacji).

·              III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                         Na podstawie oświadczenia

·              III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                         Na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·              III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                     wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·                     wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·              III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·              III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                     nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                     nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·              III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice - Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ

 

Załącznik nr 1 Formularz ofertowy

 

Załącznik nr 2 Wzór umowy

 

Załącznik nr 3 Wykaz ulic

 

Załącznik nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków

 

Załącznik nr 5 Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem

 

Załącznik nr 6 Wykaz wykonanych robót

 

Załącznik nr 7 Wykaz sprzętu

 

Załącznik nr 8 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

 

 

 Łodygowice, dn. 21września 2010 r.

RIP-ZP/11/2010

UWAGA!!

Zamian zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dotyczy: „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁODYGOWICE 2010/2011”

W związku z oczywistymi omyłkami pisarskimi w SIWZ na podstawie Art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający zmienia Załączniki do SIWZ o numerach: 1, 2 i 4. Nowe załączniki są do pobrania poniżej. Przy składaniu oferty należy stosować zmienione wzory Załączników, a nie te, które były umieszczone na stronie w dniu 15.09.2010 roku.

Powyższa zmiana staje się integralna częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian

Załącznik nr 1 poprawiony - Formularz ofertowy

 

Załącznik nr 2 poprawiony - Wzór umowy

 

Załącznik nr 4 poprawiony - Oświadczenie o spełnieniu warunków

 

 

Łodygowice, dn. 08 października 2010r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY I ODRZUCENIU OFERT

Dot.:           Sprawa znak: RIP-ZP-11/2010 „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Łodygowice 2010-2011”

Informujemy (na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 stawy Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), że Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w w/w postępowaniu wybrał ofertę złożoną przez:

I.                    W zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w miejscowościach: Łodygowice, Bierna i Zarzecze:

Oferta nr 5:

TYNK-BUD Krzysztof Mrowiec

34-325 Łodygowice, ul. Kasztanowa 90

cena oferty brutto: 83,46 zł brutto

Uzasadnienie: Oferta nr 5 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 100,00 punktów (na 100 możliwych).

II.                  W zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w miejscowości: Pietrzykowice

Oferta nr: 1

Usługi Transportowe i Agrotechniczne Jadwiga Łagodzka

34-300 Żywiec, ul. Graniczna 5

Cena oferty brutto: 85,60 zł

Uzasadnienie: Oferta nr 1 złożona przez w/w Wykonawcę spełniła wszystkie warunki określone w SIWZ, uzyskała 100 punktów (na 100 możliwych).

Informujemy (na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 stawy Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), że Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w w/w postępowaniu odrzucił oferty złożone przez:

Oferta nr: 3

Kółko Rolnicze

34-325 Łodygowice, ul. Magazynowa 8

Cena oferty brutto: 96,30 zł

UZASADNIENIE PRAWNE

Zamawiający – Gmina Łodygowice, działając zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) zawiadamia o odrzuceniu – na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy oferty Wykonawcy: Kółko Rolnicze w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi”  „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Łodygowice 2010-2011”

UZASADNIENIE FAKTYCZNE

Zamawiający w Rozdz. V pkt 2 ppkt 4) SIWZ wymagał, aby Wykonawca załączył do oferty wykaz sprzętu do odśnieżania (minimum jeden pojazd wyposażony w pług na jeden rejon) zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca nie wypełnił kolumny „Rok produkcji”. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie do uzupełnienia wysłanego w dniu 29 września 2010 r. (pismo wysłano na podst. Art. 26 ust. 3w/w  ustawy).

 Zatem stosownie do postanowień art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – ofertę, której treść nie odpowiada SIWZ, Zamawiający jest zobowiązany odrzucić.

Oferta nr: 4

SERWIS-TRANS Antoni Imielski

Ul. Postępu Rolniczego 1/10

34-325 Łodygowice

Cena oferty brutto: 75 zł netto

UZASADNIENIE PRAWNE

Zamawiający – Gmina Łodygowice, działając zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) zawiadamia o odrzuceniu – na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy oferty Wykonawcy: SERWIS-TRANS Antoni Imielski w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Łodygowice 2010-2011”

UZASADNIENIE FAKTYCZNE

Zamawiający w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ wymagał, aby oferta była zgodna z treścią Specyfikacji. Złożona oferta przez Wykonawcę: SERWIS-TRANS Antoni Imielski nie odpowiada zapisom SIWZ, gdyż nie została złożona na wymaganym formularzu ofertowym (wzór stanowił załącznik nr 1 do SIWZ), jak również Wykonawca nie złożył żadnego z wymaganych dokumentów, których wzór określały załączniki do SIWZ odpowiednio o numerach: 2, 4, 5, 6, 7 i 8.  Jednocześnie Wykonawca pomimo wezwania na podst. Art. 26 ust. 3w/c  ustawy (pismo z  dnia 05 października 2010 r.) nie uzupełnił oferty w wyznaczonym terminie. Tak więc oferta nie spełniła wymogu opisanego w SIWZ. Zatem stosownie do postanowień art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – ofertę, której treść nie odpowiada SIWZ, Zamawiający jest zobowiązany odrzucić.

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

   Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku

Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655  z póz. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

Łodygowice, dn. 13.10.2010 r.

RIP-ZP/12/2010

 

 

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

 

Dot.:       Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Łodygowice 2010/2011

Przetarg ogłoszony w dniu 30.09.2010 r.

 

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 5) Ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2010 r. Nr 113 poz. 759  z póz. zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.

 

Uzasadnienie

Wykonawcy Dromil Sp. z o.o. i WGB FUH Wojciech Gaweł, którzy w dniu 11 października br. złożyli identyczne oferty co do ceny (która była jedynym kryterium wyboru), zostali wezwani na podst. art. 91 ust. 5 w/c Ustawy do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy  w wymaganym terminie, tj. w dniu 13 października br. złożyli dwie identyczne oferty dodatkowe. W związku z czym Zamawiający nie jest w stanie wybrać oferty najkorzystniejszej i zgodnie z zapisami Ustawy unieważnia postępowanie.

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3507997]

przewiń do góry