Wersja archiwalna 2008-06-17 16:14:50

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500

e-mail: gmina@lodygowice.pl 

www:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Nr sprawy: RIP-ZP-PN-SR/04/2008

Łodygowice, dn. 17.06.2008r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„REMONT CHODNIKA WZDŁUŻ DROGI POWIATOWEJ NR 1404S – ul. Piłsudskiego w Łodygowicach”

1.         Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

Udostępnienie SIWZ w formie papierowej – koszt 50,00 zł brutto.

               

2.         Przedmiotem zamówienia jest:

„REMONT CHODNIKA WZDŁUŻ DROGI POWIATOWEJ NR 1404S – ul. Piłsudskiego w Łodygowicach”

Zakres prac remontowych:

- roboty pomiarowe,

- roboty rozbiórkowe istniejącego chodnika (pękniętych płyt betonowych),

- roboty rozbiórkowe istniejących krawężników,

- regulacje pionowe istniejących studzienek i wpustów,

- uzupełnienie podbudowy chodnika,

- ułożenie kostki brukowej betonowej wraz z wypełnieniem spoin,

- uzupełnienie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych przy krawężniku

                                                                                                                    

3.         Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

4.         Termin wykonania przedmiotu umowy: do 30 dni od dnia przekazania placu budowy.

5.         Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)       Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)       Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

c)       Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)       Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.

6.         Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)       Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)       Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)       Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.

5)       Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 4 do siwz.

6)       Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość robót nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 3 do siwz.

7)       Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

8)       Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 6 do siwz.

7.         Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

8.         Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości  3 000,00 zł.

9.         Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.

10.      Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 7 lipca 2008r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta.

11.      Miejsce i termin otwarcia ofert: 7 lipiec 2008r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego.

12.      Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

13.      Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.

14.      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

                                                                                                                Wójt Gminy Łodygowice

                                                                                                                           Andrzej Pitera

SIWZ

 

Załącznik nr 1

 

Załącznik nr 2a

 

Załącznik nr 2b

 

załącznik nr 3

 

załącznik nr 4

 

załącznik nr 5

 

załącznik nr 6

 

załącznik nr 7

 

załącznik nr 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3508586]

przewiń do góry