Wersja archiwalna 2007-05-23 13:19:38
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO
Przedmiot zamówienia jest:
ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZOWO-TURYSTYCZNEJ PRZY UŻYCIU WŁASNEGO AUTOKARU POZA GRANICAMI KRAJU - Wyjazd zagraniczny z Zespołem Regionalnym „Magurzanie” z Łodygowic do Francji w dniach od 3 lipca do 17 lipca 2007r.
I Zamawiający:
DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA KULTURY
w ŁODYGOWICACH
34- 325 ŁODYGOWICE
PLAC WOLNOŚCI 5
TEL 033/8631 086 FAX 033 /8631 086
Internet : http/ www. uglodygowice.bip.org.pl
E –mail : goklodygowice@neostrada .pl
II. Tryb udzielenia zamówienia
1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego o wartości szacunkowej do 60 000 euro .
2.Do postępowania przetargowego mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych
z dnia 29.01.2004 roku /tekst jednolity Dz.U. z 2004 r nr 19 poz.177 /
3.Uczestnikami postępowania są osoby, które odebrały SIWZ u Zamawiającego. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi oferent.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZOWO-TURYSTYCZNEJ PRZY UŻYCIU WŁASNEGO AUTOKARU POZA GRANICAMI KRAJU - Wyjazd zagraniczny z Zespołem Regionalnym „Magurzanie” z Łodygowic do Francji w dniach od 3 lipca do 17 lipca 2007 r.
przy czym :
Wynajmowany pojazd powinien być w bardzo dobrym stanie technicznym. Winien być wyposażony w obszerne luki bagażowe, fotele ruchome-pozycjonowane, klimatyzację, a ilość miejsc powinna wynosić minimum 45 osób.
IV. Części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
V. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
VI. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania zamówienia
od 3.07.2007 do 17.07.2007 roku
VIII. Warunki udziału w postępowaniu
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców
Wykonawca zobowiązany jest:
1. zapewnić jakość i rodzaj taboru autobusowego odpowiadającego w pełni potrzebom
korzystających z usług przewozowych.
2. posiadać licencję na wykonywanie zagranicznego transportu drogowego osób,
/ kserokopię należy dołączyć do oferty cenowej /
3. posiadać zapewnienie szybkiej naprawy taboru lub podstawienie transportu zastępczego w razie awarii autokaru.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne,
o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego
postępowania
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie
art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie
omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert
- koncesja ,zezwolenie lub licencje , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji ,
zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym
zamówieniem publicznym , zwanym dalej ‘’zamówieniem ‘’.
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z
przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2
- oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3
- projekt umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentowania wykonawcę osobę
- oświadczenie , że oferent zapoznał się z warunkami SIWZ i nie wnosi uwag
4. Inne dokumenty:
4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
- polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
X. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres:
Gminny Ośrodek Kultury , 34 –325 Łodygowice Plac Wolności 5
faksem: nr faksu 0 33/8631086 lub na adres e-mail goklodygowice@neostrada..pl
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.
XI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: dane osoby upoważnionej:
w zakresie procedury przetargowej i przedmiotu zamówienia - Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury – Renata Talik
XII. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
XIII. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert, tj. do dnia 02.07. 2007 r.
XIV. Opis przygotowania oferty
1. Przygotowanie oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania
firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi
oraz przepisami prawa.
5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o
których mowa w treści niniejszej specyfikacji.
7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez
Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje
oraz dane.
8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Talik Andrzej
- Data udostępnienia w BIP: 2007-05-23
- Informacja zaktualizowana przez: Talik Andrzej
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-23 13:19:38
- Liczba odsłon: 180
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: