Wersja archiwalna 2007-05-23 13:19:38

 

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO

Przedmiot zamówienia jest:

ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZOWO-TURYSTYCZNEJ PRZY UŻYCIU WŁASNEGO  AUTOKARU POZA GRANICAMI KRAJU - Wyjazd zagraniczny z Zespołem Regionalnym „Magurzanie” z Łodygowic do Francji w dniach od 3 lipca do 17 lipca 2007r.

 

      I  Zamawiający:

      DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA KULTURY

       w ŁODYGOWICACH

      34- 325 ŁODYGOWICE

       PLAC WOLNOŚCI 5

       TEL  033/8631 086   FAX 033 /8631 086

       Internet  :  http/ www. uglodygowice.bip.org.pl

       E –mail : goklodygowice@neostrada .pl

II. Tryb udzielenia zamówienia

1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu  

   nieograniczonego   o wartości  szacunkowej   do 60 000  euro  .

2.Do postępowania  przetargowego  mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych

   z dnia 29.01.2004 roku /tekst jednolity Dz.U. z 2004 r nr 19 poz.177 /

3.Uczestnikami postępowania są osoby, które odebrały SIWZ u Zamawiającego. Koszty związane z  przygotowaniem  i złożeniem oferty ponosi  oferent.

 

III. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest: 

      ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZOWO-TURYSTYCZNEJ PRZY UŻYCIU WŁASNEGO  AUTOKARU POZA GRANICAMI KRAJU - Wyjazd zagraniczny z Zespołem Regionalnym „Magurzanie” z Łodygowic do Francji w dniach od 3 lipca do 17 lipca 2007 r.

przy czym :

 

      Wynajmowany pojazd powinien być w bardzo dobrym stanie technicznym. Winien być wyposażony w obszerne luki bagażowe, fotele ruchome-pozycjonowane, klimatyzację, a ilość miejsc powinna wynosić minimum 45 osób.

IV. Części zamówienia

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

 V. Zamówienia uzupełniające

    Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

VI. Oferty wariantowe

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VII. Termin wykonania zamówienia

od 3.07.2007 do 17.07.2007 roku

 

 

 

VIII. Warunki udziału w postępowaniu

1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy      

      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują  

      osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców

 Wykonawca  zobowiązany jest:

1.       zapewnić jakość i rodzaj taboru autobusowego odpowiadającego w  pełni potrzebom   

         korzystających z usług przewozowych. 

2.       posiadać  licencję  na wykonywanie  zagranicznego transportu  drogowego osób,

  / kserokopię należy dołączyć do oferty cenowej /

3.       posiadać zapewnienie szybkiej  naprawy taboru lub podstawienie  transportu zastępczego w razie awarii autokaru.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

 - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne,  

   o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych

 - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego 

   postępowania

 - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

   lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.     

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

 - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków

    zamówienia

 - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia

 - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie

    zamówienia

 - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie

    art. 88, lub   błędy w obliczeniu ceny

 - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie

    omyłki   rachunkowej w obliczeniu ceny

 - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

 

IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy

z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

 - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1

 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

   działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia

   do ewidencji   działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

   upływem terminu składania   ofert

-  koncesja ,zezwolenie  lub licencje , jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania koncesji ,    

   zezwolenia lub licencji na podjęcie  działalności gospodarczej  w zakresie objętym 

   zamówieniem publicznym , zwanym dalej  ‘’zamówieniem ‘’.

 

- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z

   przepisów prawa   lub innych dokumentów rejestrowych

 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału

   Zakładu   Ubezpieczeń Społecznych  lub KRUS  potwierdzające odpowiednio,  że wykonawca

   nie zalega  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie  zdrowotne lub  

   społeczne, lub  zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,

   odroczenie lub rozłożenie na   raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania

   decyzji właściwego organu - wystawione   nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu

   składania ofert

- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień 

   Publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2

- oświadczenie  , że nie podlega  wykluczeniu  z postępowania  na podstawie art.24 ust.1      ustawy Prawo  zamówień publicznych   z wykorzystaniem  wzoru – załącznik nr 3 

-  projekt umowy   zaparafowany przez upoważnioną do reprezentowania wykonawcę osobę

-          oświadczenie  , że oferent zapoznał się z warunkami SIWZ i nie wnosi uwag 

 

4. Inne dokumenty:

4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:

 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od   

   odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

X. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami

Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres:

Gminny Ośrodek Kultury , 34 –325 Łodygowice   Plac Wolności 5

faksem: nr faksu  0 33/8631086  lub na adres e-mail goklodygowice@neostrada..pl

Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

 Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.

XI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: dane osoby upoważnionej:

w zakresie procedury przetargowej  i przedmiotu zamówienia  - Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury – Renata Talik

 

XII. Wadium

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 XIII. Termin związania ofertą

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert, tj. do dnia 02.07. 2007 r.

 

XIV. Opis przygotowania oferty

1.   Przygotowanie oferty

1)   Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

2)   Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3)   Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

4)   Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania  

      firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi

      oraz przepisami  prawa.

5)   Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela

      Wykonawcy, należy  dołączyć właściwe umocowanie prawne.

6)   Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o

      których mowa   w treści niniejszej specyfikacji.

7)   Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez

       Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje

       oraz dane.

8)   Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby

drukuj drukuj

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Talik Andrzej
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-05-23
  • Informacja zaktualizowana przez: Talik Andrzej
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-23 13:19:38
  • Liczba odsłon: 168
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3508582]

przewiń do góry