Wersja archiwalna 2007-05-17 16:51:15

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500 Mail:

gmina@lodygowice.pl 

WWW:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Łodygowice, dn. 16.05.2007  r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„Budowę stacji uzdatniania wody wraz z  rurociągiem  wody surowej, zbiornikiem wody płucznej i ujęciem  wody powierzchniowej z potoku Bartoszowiec  w Łodygowicach”

1.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej, w formie papierowej koszt: 100 zł

2.Przedmiotem zamówienia jest:

A .Budowa stacji uzdatniania  wody wraz z rurociągiem  wody surowej ,zbiornikiem wody płucznej i ujęciem  wody powierzchniowej z potoku Bartoszowiec w Łodygowicach

B. Budowa wodociągu obejmuje  następujące obiekty   i urządzenia:

-budynek stacji uzdatniania  wody, stacja uzdatniania wody z obiektami towarzyszącymi (odstojnik  wód popłucznych , neutralizator i osadnik  Dywidag) zbiornik wody płucznej na cele technologiczne  ujęcia i Stacji Uzdatniania Wody  wym.

wewn, 2,6 x x 2,4 ih = 2,4 m – ujęcie  wody powierzchniowej  z potoku Bartoszowiec. drenażem  rurowym  PVC śr. 160  mm  ułożonym pod dnem potoku  na rzędnej  420,30 m npm

-zbiornik wody płucznej  na cele technologiczne  ujęcia i Stacji Uzdatniania Wody

(  wym.wewn. 2,6 x 2,4 i h  = 2,4 m )

- rurociąg  wody surowej PE  śr 160 x 9,5 mm na odcinku  l= 620 m

- stacja uzdatniania wody  z obiektami towarzyszącymi ( odstojnik wód popłucznych ,neutralizator i osadnik Dywidag)

-budowę budynku  stacji uzdatniania wody

C. Wewnętrzna instalacja  elektryczna  w projektowanym  budynku stacji uzdatniania wody

-wewnętrzna  linia zasilająca z budynku pompowni  do budynku stacji uzdatniania wody

-instalacja zasilająca  oświetlenie ,gniazda wtykowe, ogrzewanie oraz urządzenia technologiczne i wentylacyjne ,

-rozbudowa instalacji oświetlenia terenu pompowni,

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

4. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 90 dni od dnia przekazania placu budowy .

5. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d) nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.

Dokumenty bezwzględnie wymagane

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)      Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

5)      informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi;

6)      wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca;

7)      wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;

8)      wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 5;

9)      Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

10)   polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

11)   Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, lub inne obroty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.

12)   Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 4.

Ocena spełnienia warunków, o których mowa powyżej  nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych powyżej, przedłożonych przez Wykonawców w ofercie, przy czym punkty te muszę spełniać następujące kryteria:

-punkt 1. - wykonawca we właściwym odpisie lub zaświadczeniu lub wpisie lub zgłoszeniu ma zapis, że świadczy usługi tożsame z przedmiotem zamówienia;

- punkt 2. - wykonawca nie zalega ze zobowiązaniami publiczno-prawnymi;

- punkt 3. - wykonawca spełnia warunki art. 24 ust. 1 pkt 4 i 9 ustawy PZP;

- punkt 4. - wykonawca przedstawia dokumenty w zakresie uprawnień do realizacji robót określonych umową, a w szczególności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi;

- punkt 5. - wykonawca zatrudnia lub ma do dyspozycji wykwalifikowanych pracowników nie mniej niż 15-ie osób);

- punkt 6. - wykonawca przedstawi wykaz narzędzi, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji robót związanych z budową i wykończeniem budynku; stan wyposażenia pozwoli określić sprawność techniczną oferenta, jako jeden z istotnych elementów w procesie postępu i jakości robót;

- punkt 7. - wykaz osób i podmiotów, którym zostanie podzlecona robota  i informacja o ich kwalifikacja spełniać będzie wymogi zamówienia, a w szczególności punktu 4.;

- punkt 8. - wypełniony  załącznik nr 5, a prace w nim zawarte tożsame są z przedmiotem zamówienia (a więc musi  to być co najmniej 1 inwestycja przeprowadzona w jednym zadaniu   polegająca na wybudowaniu stacji uzdatniania wody wraz z obiektami towarzyszącymi (odstojnik wód popłucznych, neutralizator i osadnik Dywidag lub  równoważny ) , ujęciu wody, zbiornika  wody płucznej na cele technologiczne ujęcia i Stacji Uzdatniania Wody  oraz rurociągu o min. długości 620 m  lub równoważne zadanie, potwierdzone właściwymi dokumentami potwierdzającymi należyte  wykonanie robót  budowlanych, a wartość łączna jednej inwestycji nie mniejsza niż 500,000 zł.

- punkt 9 - wykonawca posiada zdolność finansową lub kredytową na przeprowadzenia inwestycji  do 500.000 zł., której czas realizacji wynosi 3 miesiące, oznacza to, że oferent dysponuje gotówką, lub ma do dyspozycji kredyt lub promesę lub oświadczenie o gotowości udzielenia kredytu przez bank na kredyt w wysokości przynajmniej  500.000 zł;

- punkt 10 wykonawca posiada ważną polisę lub inny ważny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy  czym ważności polisy lub ubezpieczenia nie może się kończyć przed 30 września 2007 roku. W przypadku utraty ważności polisy lub ubezpieczenia w okresie trwania realizacji zamówienia Wykonawca dołącza oświadczenie, że wznowi polisę lub ubezpieczenie przynajmniej do 30 września 2007 r.

- punkt 11- przedstawione dokumenty stwierdzają, że średni roczny obrót z ostatnich trzech lat jest nie mniejszy niż 500.000 zł. (za każdy rok);

- punkt 12. - podpisane oświadczenie przez uprawnioną osobę.

6.Zamawiający będzie oceniał spełnianie prze Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

7.Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000 zł

8.Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena

9.Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 19 czerwca  2007 r. do godz. 10: 00 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie.

10.Miejsce i termin otwarcia ofert: 19 czerwca 2007 r.; godz. 10 : 00  pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego.

11.Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

12.Zamawiający nie zastosuje form wynikających z art. 41, punkty 12, 13 i 14.

WÓJT GMINY ŁODYGOWICE

ANDRZEJ PITERA

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

https://uglodygowice.bip.org.pl/admin/zalaczniki.php/specyfikacja


 [U1]

 [U2]

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3541073]

przewiń do góry