Wersja archiwalna 2010-02-09 12:17:05

DOSTAWA WSPÓŁFINANSOWANA ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500

e-mail: zp@lodygowice.pl 

www:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Nr sprawy: RIP-ZP/04/2010

Łodygowice, dn. 09.02.2010 r.

 

OGŁOSZENIE

 

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„Zakup środków transportu do wywozu odpadów stałych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łodygowicach”

 

1.        Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

SIWZ w formie papierowej kosztuje 20,00 zł brutto plus ewentualne koszty przesyłki.

 

2.        Przedmiotem zamówienia jest:

 

Dostawa dla Zamawiającego dwóch pojazdów  transportowych: do wywozu odpadów segregowanych (dopuszczalna masa całkowita min. 3490) i śmieciarki do wywozu odpadów mieszanych i balastu (dopuszczalna masa całkowita min. 6500; śmieciarka z zabudowa skrzyniową z urządzeniem zasypowym tylnim; min. poj. 7 m3; minimalny stopień zagęszczenia odpadów 1:3)

Wraz z samochodami dostawca dostarczy: homologację na podwozie, dokument potwierdzający normę emisji spalin EEV + dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, gwarancję na podwozie min 2 lata.

3.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

 

4.        Termin wykonania przedmiotu umowy:  do 15 kwietnia 2010 r.

 

5.        Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)      Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie (jak zapisano w pkt 6 ppkt 4 niniejszego ogłoszenia) oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

c)      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.

 

6.        Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)      Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)     Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. dostawa w jednym zamówieniu przynajmniej jeden raz pojazdów o minimalnej dmc 3490 i 6500). Łączna wartość dostawy nie może być mniejsza niż wartość składanej oferty – załącznik nr 2 do SIWZ.

5)      Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu– Załącznik nr 1 do SIWZ.

6)  Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ

7)  Wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik nr 4 do SIWZ

8)  Parafowany projekt umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ

 

7.        Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

 

8.        Celem zabezpieczenia oferty zamawiający nie żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert.

 

9.     Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena - 100 % wartości kryterium.

 

10.     Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 17 lutego 2010 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta (parter).

 

11.     Miejsce i termin otwarcia ofert: 17 lutego 2010 r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego (parter).

 

12.     Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia składania ofert.

 

13.     Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.

 

14.     Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

15.     Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa art. 67 ust.1 pkt 6 i 7, lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 

 

 

 

WÓJT GMINY ŁODYGOWICE

ANDRZEJ PITERA

 

 

SIWZ

 

Załącznik nr 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

 

Załącznik nr 2 Wykaz robót

 

Załacznik nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Załacznik nr 4 Formularz ofertowy

 

Załacznik nr 5 Projekt umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3541094]

przewiń do góry