ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Łodygowice
34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
Tel./fax 0-33-863-0-500 Mail: gmina@lodygowice.pl
WWW: www.lodygowice.pl
NIP: 553-10-25-544
Sprawa nr: RIP-ZP-PN-SR/13/2009
Łodygowice, dn. 28.07.2009r.
OGŁOSZENIE
O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W GMINIE ŁODYGOWICE 2009/2010”
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl
Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.
2.Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych leżących na terenie Gminy Łodygowice. Utrzymanie na biało, ze zlikwidowana śliskością (w szczególności na skrzyżowaniach, podjazdach, mostach, zatokach autobusowych) i możliwością przejazdu (ok.21 km dróg powiatowych). CPV: 90.21.20.00-6
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
4.Termin wykonania przedmiotu umowy: od 01 listopada 2009r. do 15 kwietnia 2010r.
5.Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:
a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.
Dokumenty bezwzględnie wymagane
1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Wypełniony „Formularz ofertowy” (zał. Nr 1 do Specyfikacji).
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 4 do Specyfikacji).
4) Podpisany projekt umowy (załącznik Nr 2 do Specyfikacji) – parafka na każdej stronie.
5) Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem odśnieżania (zał. Nr 5 do Specyfikacji).
6) Wykaz sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych – Wykonawca musi dysponować następującym minimalnym wyposażeniem: samochód ciężarowy z napędem na cztery koła z pługiem – 2 szt.(w tym jeden wyposażony w posypywarkę).
7) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
7. Celem zabezpieczenia oferty zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
8. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.
9. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 18 sierpnia 2009r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta.
10. Miejsce i termin otwarcia ofert: 18 sierpień 2009r.; godz. 10:00 pokój nr 10 w siedzibie Zamawiającego.
11. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.
12. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Łodygowice, dn. 25 sierpnia 2009 r.
Sprawa nr: RIP-ZP-PN-SR/13/2009
Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Gminie Łodygowice 2009/2010”
Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171 , poz. 1058), Wójt Gminy Łodygowice zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Gminie Łodygowice 2009/2010”.
UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008 r. nr 117, poz. 1058). Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie z uwagi na wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej , że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć, realizacja przedmiotowego zadania w uzależniona była od podpisania aneksu do porozumienia ze Starostą Żywieckim ws. zimowego utrzymania dróg powiatowych, w którym do aneksie miała być zapewniona wyższa kwota za odśnieżanie
Jednocześnie informujemy, że po podpisaniu stosownego aneksu Gmina niezwłocznie ogłosi nowe postępowanie przetargowego w tym samym trybie, jak postępowanie unieważnione.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-25 09:17:56
- Liczba odsłon: 248
- Historia dokumentu: