ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500

e-mail: gmina@lodygowice.pl 

www:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Łodygowice, dn. 13.11.2007r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„WYKONANIE NAJAZDÓW NA MOST ŻELBETOWY NA POTOKU BEZ NAZWY (lewobrzeżny dopływ potoku „Kalonka” w ŁODYGOWICACH”

 

1.        Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

 

2.        Przedmiotem zamówienia jest:

„Wykonanie najazdów na most żelbetowy na potoku bez nazwy (lewobrzeżny dopływ potoku „Kalonka”) w Łodygowicach”.

Najazdy w formie skrzyń kamienno – siatkowych wypełnionych kruszywem naturalnym (pospółka) zagęszczanym warstwami co 30cm. Konstrukcja koszy schodkowa z zazębieniami (dopuszcza się ukształtowanie górnej warstwy koszy skośnie, dopasowując do nachylenia nawierzchni). Wypełnienie koszy zaprawą cementową. Nachylenie najazdów 10% po obu stronach mostu. Nawierzchnia z betonu asfaltowego, podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego o grubości 30 cm. Szerokość nawierzchni 5,0m. Długości najazdów: 15,7mb od strony zabudowań, 13,6mb od strony ul. Kasztanowej; szerokość najazdów 5,0m+2×1,0m (kosze siatkowo-kamienne); wysokość najazdów od 0 do 2,5m.

 

3.        UWAGA: zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robot w przypadku przekroczenia  kwoty, którą zamawiający  przeznacza na w/w roboty.

 

4.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

 

5.        Termin wykonania przedmiotu umowy: do 20 dni od dnia przekazania placu budowy.

 

6.        Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)      Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

c)      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlegać wykluczeniu z postępowania i udzielenia zamówienia.

 

7.        Dokumenty bezwzględnie wymagane:

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)      Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

5)      Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.

6)      Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 5 do siwz.

7)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 4 do siwz.

8)      Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wartość nie mniejsza niż 100 tys. zł), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9)      Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

10)  Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 i art.24 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 7 do siwz.

 

8.        Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

 

9.        Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości  1 500,00 zł.

 

10.     Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %.

 

11.     Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 03 grudnia 2007r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie.

 

12.     Miejsce i termin otwarcia ofert: 3 grudzień 2007r. godz. 10:00, pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego.

 

13.     Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

 

14.     Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

15.     Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

 

 

WÓJT GMINY ŁODYGOWICE

ANDRZEJ PITERA

 

 

 

SIWZ

 

Załącznik 1

 

Załącznik 2

 

Załącznik 3

 

Załącznik 4

 

Załącznik 5

 

Załącznik 6

 

Załącznik 7

 

Załącznik 8

 

Załącznik 9

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-13 15:24:03
  • Liczba odsłon: 91
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3244563]

przewiń do góry