NR SPRAWY : ZP/PN/ 48 /2006 ŁODYGOWICE 8.12.2006 ROK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
I.1/ OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa:
Wójt Gminy Łodygowice
Adres : 34 –325 Łodygowice , woj. śląskie ul. Piłsudskiego 75
tel. 0/33 – 8602 –778 faks: 8631- 303,
Internet : http://www.uglodygowice.bip.org.pl. e –mail : gmina@lodygowice .pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu :
w sprawach dotyczących :
organizacji przetargu- insp.d/s.zamówień publicznych Maria Kubica tel. 8602–778,pokój nr 14.
przedmiotu zamówienia – Skarbnik Gminy – Halina Loranc tel.8631- 590 .nr 25
I.2 /ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE :
Taki jak w pkt. I.1
I.3/ ADRES , POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ
Taki jak w pkt.I.1
SEKCJA II . PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1. OPIS
II.1.2. / Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego :
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 600 000,00 złotych na pokrycie deficytu budżetowego z przeznaczeniem na budowę hali sportowej przy Gimnazjum Szkole Podstawowej nr 1 w Łodygowicach
Podstawą wszczęcia postępowania o udzielenie kredytu jest UCHWAŁA NR XXXVII /378/06
RADY GMINY W ŁODYGOWICACH z dnia 21 września 2006 roku w sprawie zaciągnięcia
kredytu długoterminowego w wysokości 600 000,00 złotych na pokrycie deficytu budżetowego z przeznaczeniem na budowę hali sportowej przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej nr 1 w Łodygowicach
Kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na budowę hali sportowej przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej nr 1 w Łodygowicach w wysokości 600 000,00 złotych przy następujących założeniach :
- okres kredytowania 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- termin postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego : nieprzekraczalny termin wpływu środków
na konto zamawiającego - w dniu podpisania umowy
- spłata kredytu - będzie następowała w ratach miesięcznych , z tym ,że spłata pierwszej raty kapitałowej do 15.02.2007 roku
harmonogram spłat kapitałowych będzie następujący:
2007 rok - 6 rat x 50 000,00 złotych (tj. od 15 lutego 2007 roku do 15 lipca 2007 roku )
łącznie 300 000,00 złotych i tak
I rata w wysokości 50 000,00 złotych do dnia 15 lutego 2007 roku
II rata w wysokości 50 000,00 złotych do dnia 15 marca 2007 roku
III rata w wysokości 50 000,00 złotych do dnia 15 kwietnia 2007 roku
IV rata w wysokości 50 000,00 złotych do dnia 15 maja 2007 roku
V rata w wysokości 50 000,00 złotych do dnia 15 czerwca 2007 roku
VI rata w wysokości 50 000,00 złotych do dnia 15 lipca 2007 roku
……………………………………………………………………………….
Razem : 300 000,00 złotych
2008 rok – 6 rat x 50 000,00 złotych ( tj. od 15 stycznia 2008 roku do 15 czerwca 2008 roku )
I rata w wysokości 50 000,00 złotych do dnia 15 stycznia 2008 roku
II rata w wysokości 50 000,00 złotych do dnia 15 lutego 2008 roku
III rata w wysokości 50 000,00 złotych do dnia 15 marca 2008 roku
IV rata w wysokości 50 000,00 złotych do dnia 15 kwietnia 2008 roku
V rata w wysokości 50 000,00 złotych do dnia 15 maja 2008 roku
VI rata w wysokości 50 000,00 złotych do dnia 15 czerwca 2008 roku
……………………………………………………………………………….
Razem : 300 000,00 złotych
Karencja w spłacie rat odsetkowych i kapitałowych do 15.02.2007 roku
Zabezpieczenie pożyczki weksel ‘’ in blanco ‘’ wraz z deklaracją wekslową .
II. 1.3 Nomenklatura
Wspólny słownik zamówień kod CPV - 66130000-0
II.1.4 Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej
nie
II.1.5 Czy dopuszcza się składanie oferty wariantowej
Nie
II. 2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1 zakres zamówienia jak w pkt.II.1.3 , do 60 000 Euro
SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM , EKONOMICZNYM
FINANSOWYM I TECHNICZNYM.
III.1 /WYMAGANE WADIUM : brak
III.2/ INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE
I FORMALNOŚCI NIEZBĘNE DO OCENY , CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE
WYMOGI EKONOMICZNE , FINANSOWE I TECHNICZNE .
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy są nie wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
Prawo zamówień publicznych /Dz.U. Nr 19 , poz. 177 / oraz spełniają wymogi określone
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
SEKCJA IV TRYBY
IV.1/ TRYBY
Przetarg nieograniczony
IV.2/ KRYTERIA OCENY OFERT
cena 100 %
IV.3. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1 Warunki uzyskania SIWZ oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne od 8.12.2006 roku do 18.12.2006 roku , w siedzibie zamawiającego pokój nr 14
i na stronie : http://www.uglodygowice.bip.org.pl
IV .3.2 TERMIN SKŁADANIA OFERT
pok. Nr 17 nie później niż do dnia 18.12 .2006 rok do godz. 10 00
IV.3.3 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
30 DNI
IV.3.4 DATA , GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
18.12.2006 rok godz. 10 30 Urząd Gminy w Łodygowicach pokój nr 10 / parter/
SEKCJA V . INNE INFORMACJE
V.1/ Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej ?
Nie
Podpis zamawiającego :
WÓJT GMINY
-/-
Andrzej Pitera
Łodygowice 7.12.2006 rok
Specyfikacja_istotnych_warónków_zamówienia
pytania_i_odpowiedzi_przetarg.doc
p3.1_sprawozdanie_o_nadwyzce_jst_za_okres_2004r.doc
p3.2_sprawozdanie_o_stanie_zobowiazan_wg_tytolow_dluznych_jst_za_okres_2004r.doc
p3.3_sprawozdanie_o_nadwyzce_jst_za_okres_2005r.doc
p3.4_sprawozdanie_o_stanie_zobowiazan_wg_tytulow_dluznych_jst_za_okres_2005r.doc
p3.5_sprawozdanie_o_nadwyzce_jst_za_okres_2006.doc
p3.6_sprawozdanie_o_stanie_zobowiazan_jst_za_okres_2006r.doc
p3.7_sprawozdanie_za_okres_2004_2005_2006.doc
p3.8_uchwala_w_sprawie_kredytu.doc
zestawienie_przeplywow_pienieznych.doc
uchwala_w_sprawie_opini_o_mozliwosci_splaty_przez_gmine_kredytu.doc
zaswiadczenie_o_numerze_REGON.jpg
uchwala_w_sprawie_powolania_skarbnika_gminy.jpg
zaswiadczenie_o_wyborze_wojta.jpg
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Fiołek
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Fiołek
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-12-14 15:09:48
- Liczba odsłon: 619
- Historia dokumentu: