NR SPRAWY : ZP/PN/39/2006                                                              ŁODYGOWICE  27.10.2006 ROK

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

O WARTOŚCI  PONIŻEJ 60 000 EURO

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1/ OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa:

Wójt  Gminy  Łodygowice

34 –325  Łodygowice, ul. Piłsudskiego  75,  woj. śląskie

tel. 0/33 – 8602 –778  faks: 8631- 303

internet: http:// www.uglodygowice.bip.org.pl e – mail: gmina@lodygowice.pl 

Nazwisko  osoby  upoważnionej do  kontaktu:

w sprawach  dotyczących  przedmiotu zamówienia – Z-ca Wójta Gminy Łodygowice  mgr inż. Wojciech Kufel  

                                                                                      tel    0603 39 76 90 

organizacji  przetargu  - inspektor  Maria Kubica  UG Łodygowice tel. 8602 – 778, pokój nr 14. 

I.2 /ADRES POD  KTÓRYM MOŻNA  UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE :

Taki jak  w pkt. I.1

I.3/ ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ  SIWZ

 Taki jak  w pkt.I.1

SEKCJA II. PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

II.1. OPIS

II.1.2. / Nazwa zamówienia  nadana przez zamawiającego:

DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ  DO NOWOBUDOWANEJ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1  W ŁODYGOWICACH  PRZY UL.OKRĘŻNEJ

 II.1.3  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest  dostawa i  montaż  stolarki drzwiowej  w ramach budowy  hali sportowej przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej  nr 1 w Łodygowicach  przy  ul. Okrężnej .

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru  robót budowlanych  załącznik do siwz 

Przedmiar robót – załącznik do siwz

Zestawienie stolarki drzwiowej   załącznik do siwz

II. 1.4 MIEJSCE WYKONYWANIA ROBÓT

       JAK W PKT. II.1. 2  GMINA  ŁODYGOWICE –  sołectwo Łodygowice

II. 1.5 Nomenklatura

          Wspólny  słownik zamówień CPV-  45421000 – 4  roboty w zakresie stolarki budowlanej

II.1.6 Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej

          Nie

II.1.7 Czy dopuszcza  się składanie oferty wariantowej

          Nie

II. 2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1  zakres zamówienia  jak  w pkt.II.1.3   do 60 000 Euro

II.3  CZAS  TRWANIA ZAMÓWIENIA

       Od podpisania umowy do 12 grudnia   2006 roku

SEKCJA III. INFORMACJE  O CHARAKTERZE  PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I  TECHNICZNYM.

III.1 /WYMAGANE  WADIUM:  brak

III.2/ INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE  I FORMALNOŚCI  NIEZBĘNE  DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON  MINIMALNE  WYMOGI  EKONOMICZNE, FINANSOWE

I TECHNICZNE .

W postępowaniu  mogą  wziąć udział wykonawcy, którzy    nie wykluczeni  na podstawie art. 22 ust.1 i 2 oraz  spełniający   warunki zawarte w art.24. ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku  Prawo zamówień publicznych  /Dz.U. Nr 19, poz. 177 /z późniejszymi zmianami     oraz spełniają wymogi  określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .  

SEKCJA IV  TRYBY

IV.1/ TRYBY

         Przetarg  nieograniczony

IV.2/ KRYTERIA  OCENY  OFERT

         Cena 100 %  - najniższa   cena

IV.3. INFORMACJE  ADMINISTRACYJNE

IV.3.1 /Warunki uzyskania  SIWZ  oraz  dodatkowych  wyjaśnień

      Specyfikację  istotnych warunków zamówienia można  odebrać w siedzibie  zamawiającego  pokój

       nr 14  w godz. od 8   00   - do 15 00       bezpłatnie lub pobrać ze strony internetowej     

       www.uglodygowice.bip.org.pl   

IV .3.2 TERMIN SKŁADANIA OFERT

      Do  6.11.2006 roku   godz.  10  30  w Urzędzie Gminy w  Łodygowicach, pokój nr  17

IV.3.3 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

      30 DNI  

IV.3.4  DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT

      6.11.2006 roku  godz.  11 00         Urząd Gminy  w  Łodygowicach  pokój nr 16 / I. Piętro/

SEKCJA  V. INNE INFORMACJE

 V.1/ Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego  ze  środków Unii Europejskiej ?

        Nie

                                                                                                                                Podpis  zamawiającego :

                                                                                                                                                     /

                                                                                                                               Mgr inż.  Tadeusz Handerek

Ogłoszenie  wywieszono na tablicy ogłoszeń w UG

od  27.10.2006 roku  do 06.11.2006 roku 

internet: http:// www.uglodygowice.bip.org.pl                          www.portal.uzp.gov.pl                                   

NR SPRAWY  ZP/PN/39/2006                

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH WARUNKÓW

ZAMÓWIENIA

DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ  DO NOWOBUDOWANEJ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ  W ŁODYGOWICACH  PRZY UL.OKRĘŻNEJ

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA  PUBLICZNEGO  PROWADZONE JEST  W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

O WARTOŚCI  SZACUNKOWEJ PONIŻEJ  60 000 EURO

URZĄD GMINY ŁODYGOWICE DNIA 27.10.2006  ROK

ZP/PN/ 39/ 06

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO

Przedmiot zamówienia:

DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ  DO NOWOBUDOWANEJ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ  NR 1   W  ŁODYGOWICACH  PRZY UL.OKRĘŻNEJ

      I  Zamawiający

      WÓJT GMINY ŁODYGOWICE

      34- 325 ŁODYGOWICE

       UL.PIŁSUDSKIEGO 75

       TEL  033/602 778   FAX 033 /8631 303

       Internet  :  http:// www.uglodygowice.bip.org.pl./ E –mail : gmina@lodygowice.pl

     

      II. Tryb udzielenia zamówienia

1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie   przetargu   

   nieograniczonego   o wartości  szacunkowej   do 60 000  euro  .

2.Do postępowania  przetargowego  maja zastosowanie przepisy ustawy Prawo

   Zamówień   Publicznych   z dnia 29.01.2004 roku /tekst jednolity Dz.U.z 2004 r

    nr 19 poz.177 ze zmianami  /

3. W przetargu  mogą wziąć udział wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu  

    na podstawie  art.24 ust.1 i 2 ustawy.

4.Formularz specyfikacji jest udostępniony oferentom nieodpłatnie .

II. Opis przedmiotu zamówienia

 

1. Przedmiotem zamówienia jest  :

Przedmiotem zamówienia jest  dostawa i  montaż  stolarki drzwiowej  w ramach budowy  hali sportowej przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej  nr 1 w Łodygowicach  przy  ul. Okrężnej .

2. Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia zawierają :

- specyfikacja  techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych –załącznik  do  SIWZ

- przedmiar robót załącznik           do SIWZ

-zestawienie stolarki   drzwiowej   do SIWZ

 3.W celu prawidłowego  sporządzenia  oferty zamawiający   zaleca przeprowadzenie  

   wizji  lokalnej terenu budowy. Koszty dokonano  wizji lokalnej  terenu  budowy

   poniesie  wykonawca.

III. Części zamówienia

    Zamawiający nie  dopuszcza składania ofert częściowych

IV. Zamówienia uzupełniające

    Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

V. Oferty wariantowe

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia

od podpisania umowy do  12 grudnia   2006 roku

VII. Warunki udziału w postępowaniu

1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy złożą ważną ofertę oraz spełniają wymogi  :

a) spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicznych

b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy      

    nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

c) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują  

    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

VIII Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda  następujących dokumentów :

 - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- /załącznik nr 1/

 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

   działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia

   do ewidencji   działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

   upływem terminu składania   ofert

 - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z

   przepisów prawa   lub innych dokumentów rejestrowych

 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału

    Zakładu   Ubezpieczeń Społecznych  potwierdzające odpowiednio,

   że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie

   zdrowotne lub   społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,

   odroczenie lub rozłożenie na   raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania

   decyzji właściwego organu - wystawione   nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu

    składania ofert  lub oświadczenie  wykonawcy  o braku  zaległości  w opłaceniu podatków i opłat

    wobec właściwego urzędu skarbowego .

 - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają

   uprawnienia, jeżeli   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    tj. uprawnienia budowlane do kierowania  robotami  budowlanymi oraz aktualne

    zaświadczenie o przynależności  do właściwej  Inżynierów  samorządu zawodowego

 - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień 

    publicznych z wykorzystaniem wzoru-/ załącznik nr 2 /

2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej

  - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie

  - Oferta winna zawierać dokumenty  dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty

    składane są wspólnie

3. Inne dokumenty:

3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:

  - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania / załącznik  nr 3 /

-  referencje , że roboty te zostały wykonane z należyta starannością

 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony    od   

   odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

IX. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami

Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie, i skierowane na adres:

adres   Urząd Gminy Łodygowice  , 34 –325 Łodygowice   ul. Piłsudskiego  75

faksem: nr faksu  0 33-8602 –778  lub na adres e-mail gmina @ lodygowice . pl.

Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

 Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami

X. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: dane osoby upoważnionej  :

w zakresie procedury przetargowej  - inspektor  Maria Kubica    - telefon  8602 – 778

w zakresie  przedmiotu zamówienia – Z-ca Wójta Gminy  mgr inż. Wojciech Kufel   telefon 0603 39 76 90   

XI. Wadium

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 XII. Termin związania ofertą

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert,

XIII. Opis przygotowania oferty

1.Przygotowanie oferty

1.1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

1.2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

1.3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

1.4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania  

       Firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi

        oraz przepisami   prawa.

1.5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela

       Wykonawcy, należy    dołączyć właściwe umocowanie prawne.

1.6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o

        których mowa   w treści niniejszej specyfikacji , które muszą być w formie oryginału lub

        poświadczone za zgodność  z oryginałem kserokopii.

1. 7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez

        Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje

        oraz dane.

1.8)  Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby

         podpisującej ofertę.

1.9)  Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający

        możliwość    dekompletacji zawartości oferty.

1.10. Oferta musi zawierać  zestawienie kosztów poszczególnych  dróg  , sporządzonych na bazie 

        przedmiarów robót , których suma stanowi ostateczną cenę oferowaną .

2. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty

 2.1 Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystych i zaklejonych  kopertach / opakowaniach .

 2.2 Należy stosować kopertę zewnętrzną i wewnętrzną  Koperta / opakowanie / zewnętrzna   

       zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres:

      URZĄD GMINY  ŁODYGOWICE

      34 –325  ŁODYGOWICE

         UL.PIŁSUDSKIEGO  75

         Na kopercie należy umieścić  napis:

DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ  DO NOWOBUDOWANEJ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ  NR 1 W ŁODYGOWICACH  PRZY UL.OKRĘŻNEJ

Koperta wewnętrzna  winna być  zaadresowana jak w/w a ponadto opatrzona  nazwą i dokładnym adresem Oferenta.

XIV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Oferty należy składać w  siedzibie zamawiającego :

URZĄD GMINY  ŁODYGOWICE

34 –325  ŁODYGOWICE

UL.PIŁSUDSKIEGO  75

pok. Nr 17  nie później niż   do dnia  6.11. 2006  roku  do godz. 10: 30

Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.

2. Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego :

 URZĄD GMINY  ŁODYGOWICE

34 –325  ŁODYGOWICE

UL.PIŁSUDSKIEGO  75

pokój  nr 10  w dniu  6.11.2006 roku   o godz. 11 : 00

 3. Sesja otwarcia ofert

Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności

XV. Opis sposobu obliczenia ceny

 - Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z  

    wyodrębnieniem należnego podatku VAT

 - Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z

    wykonaniem   zamówienia dla każdego zakresu robot .

 -  Cena może być tylko jedna

-  Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).

XVI. Kryteria oceny oferty

1. Kryteria oceny ofert

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

| Nazwa kryterium                                                |Waga    |

---------------------------------------------------------------------------

|Nazwa  cena                                                        |100     |

---------------------------------------------------------------------------

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego

  ( Cn : Co  ) x 100 pkt.x 100 %

Gdzie  Cn- oznacza cenę najniższą

            Co – oznacza cenę oferowaną

3. Wynik

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

XVII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

  Zamawiający  nie  przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XVIII. Warunki umowy

1  Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z

    punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.

2  O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem

3  Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej  

    specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.

4  Postanowienia umowy zawarto w  projekcie umowy, który stanowi / załącznik nr 4 /

XIX. Środki ochrony prawnej

Środki ochrony prawnej: protest, odwołanie, skarga przysługują wszystkim wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przepisów ustawy  W Dziale VI Prawa zamówień publicznych .

XX. Ogłoszenia wyników przetargu

Wyniki postępowania zostaną ogłoszone zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych oraz w siedzibie zamawiającego  na tablicy ogłoszeń . Niezależnie od ogłoszenia wyników wszyscy wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne zostaną powiadomieni w formie pisemnej.

XXI. Postanowienia końcowe

Postanowienia końcowe

 Zasady udostępniania dokumentów

Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

XXIII. Załączniki

Załączniki do specyfikacji:

1.przedmiary  robót 

2.druki załączników

                                                                                             Łodygowice  2006.10.27

Zatwierdzam :

..................................................

Podpis osoby uprawnionej

ZP/PN/39 / 06                                                                   Załącznik  nr................

FORMULARZ OFERTOWY

 W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO

Dane dotyczące oferenta

Nazwa....................................................................................................................

Siedziba.................................................................................................................

Nr telefonu/faks......................................................................................................

nr NIP......................................................................................................................

nr REGON...............................................................................................................

Dane dotyczące zamawiającego

Nazwa zamawiającego   WOJT GMINY ŁODYGOWICE

Ulica : PIŁSUDSKIEGO  75

Kod Miejscowość  34 –325  ŁODYGOWICE

Zobowiązuję się wykonać :

DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ  DO NOWOBUDOWANEJ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ   NR  1W ŁODYGOWICACH  PRZY UL.OKRĘŻNEJ

Za łączną kwotę :…………………………………………. netto

                            ……………………………………………brutto

1. Na powyższe robot udzielam gwarancji  jakości na okres :……………………………….

     /  wyrażony w  liczbie miesięcy /

2. Termin płatności   do 30 dni  od dnia poprawnie złożonej faktury , przelewem na konto 

   Wykonawcy podane  na fakturze

  

3. Zobowiązuję się wykonać zamówienie do dnia …………………………

 / pożądany termin  do 12 .12 .2006 roku  /

 

4.Zapoznałem się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia  wraz z załącznikami  stanowiącymi   

   integralną  część  i wnoszę do niej zastrzeżeń .  

Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej

Nazwisko, imię ....................................................................................................

Stanowisko ...........................................................................................................

Telefon...................................................Fax.........................................................

Zakres*:

- do reprezentowania w postępowaniu

- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni, 

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Zastrzeżenie oferenta

Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione ponieważ stanowią  tajemnicę przedsiębiorstwa  w rozumieniu przepisów  ustawy z dnia 16.04.1993 roku  o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.Nr 47 , poz. 211  z późniejszymi  zm. )

1.……………………………………………………………………………………………………………………

2………………………………….. .………………………………………………………………………………

Inne informacje oferenta:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

______________________________________

(imię i nazwisko)

podpis uprawnionego przedstawiciela oferenta

* niepotrzebne skreślić pod rygorem odrzucenia oferty

                                                                                               Załącznik nr  ……….

OŚWIADCZENIE

O SPEŁNIENIU WARUNKÓW  UDZIAŁU   W POSTĘPOWANIU

Wymagane  na podstawie art.44  w związku z art.22  ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. nr 19 poz.1777 ze zmianami )

Nazwa   oferenta ...................................................................................

                              ..................................................................................

Adres :...................................................................................................

                             ..................................................................................

                    Przystępując do udziału  w postępowaniu  o zamówienie 

publiczne  w trybie przetargu nieograniczonego  oświadczamy ,że:

1.                   posiadamy uprawnienia  do wykonania określonej  działalności  lub czynności , jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.                   posiadamy niezbędną  wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny  , a także

      dysponujemy osobami zdolnymi  do wykonania  zamówienia

3.                   znajdujemy się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia

4.                   nie podlegamy wykluczeniu  z postępowania   o udzielenie zamówienia .

                                                 ...........................................................

                                                 / data i podpis upoważnionego przedstawiciela

                                                                                                        zał nr ..................

PROJEKT  UMOWY  [LP1] [LP2] 

NR        ................./  2006

Zawarta   dnia  ..................  roku   w    Łodygowicach

pomiędzy :

GMINĄ    ŁODYGOWICE    34 –325  Łodygowice   ul.Piłsudskiego 75

reprezentowaną  przez  ;

1. Mgr  inż. .Tadeusza  Handerek    -  Wójta    Gminy  Łodygowice

    przy kontrasygnacie :

2. Haliny Loranc  -  Skarbnika Gminy   

zwaną  dalej  w  treści  umowy   "Inwestorem "

a

...................................................................................................................

.......................................................................................................................

reprezentowaną   przez:

1....................................................................................................................

2....................................................................................................................

 zwaną   w  treści  umowy    "Wykonawcą"

Podstawę  zawarcia umowy stanowi  udzielenie zamówienia publicznego  w trybie przetargu nieograniczonego  przeprowadzonego w dniu  .............2006 roku  stosownie do przepisów   ustawy z dnia 29 stycznia   2004 r.- Prawo  zamówień publicznych (  Dz.U..Nr 19 , poz.177 ze zmianami )

                                                           § 1.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA  :

DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ  DO NOWOBUDOWANEJ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ  nr 1  W ŁODYGOWICACH  PRZY UL.OKRĘŻNEJ

 Zgodnie ze złożoną  oferta  przetargową .

2.Roboty  określone  w  ust.1   winny  być  zgodne  z  przepisami   prawa budowlanego

   normami technicznymi  i zasadami wiedzy technicznej .

 

3. Wykonawca   rozpocznie  roboty:  niezwłocznie  po   podpisaniu  umowy

4. Wykonawca   zobowiązuje  się  zakończyć  roboty :

      ..............................

     przekazać  w   tym  terminie  Inwestorowi    uporządkowany    teren   budowy.

                            

                                                        § 2.

OBOWIĄZKI  INWESTORA :

1.Inwestor  zobowiązuje   się  przekazać  Wykonawcy   plac  budowy  

    w dniu  podpisania  umowy

                                                          

                                                § 3

PŁATNOŚCI :

1. Ostateczna  wartość   należnego Wykonawcy wynagrodzenia   ustala się

     na kwotę   :

………………………………………………… złotych netto

………………………………………………….złotych brutto

zgodnie z oferta cenowa  , która stanowi załącznik nr 1 do umowy .

2. Należne   płatności   będą  dokonywane   przez  Inwestora : po wykonaniu  przedmiotu

 zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru  w terminie do ............ dni  od dnia otrzymania zweryfikowanej  faktury przez inspektora nadzoru

3.  Rodzaj  płatności:  przelewem           

    

     Na   konto  podane na fakturze Wykonawcy

4. Faktury   powinny  być  adresowane  :

                                                                 URZĄD  GMINY    ŁODYGOWICE

                                                                  34 – 325  ŁODYGOWICE

                                                                 UL.PIŁSUDSKIEGO  75

5.Funkcję  inspektora  Nadzoru    Budowlanego  powierza się:

  ..................................................................................................................................

6. Wykonawca   udziela  .................  miesięcznej  gwarancji / rękojmi  / na  wykonane  prace  licząc  od      dnia  odbioru  końcowego.

                                                              §  4.

                                                        

KARY  ;

1. Wykonawca   zapłaci  Inwestorowi  karę  umowną ;

a/ w  wypadku  odstąpienia  od  umowy  przez  Inwestora  z  przyczyn  , za   które    ponosi  odpowiedzialność  Wykonawca  , w  wysokości   5 %  wynagrodzenia    umownego  za  przedmiot  umowy ,

b/ za  zwłokę  w  oddaniu  określonego  w  umowie  przedmiotu  odbioru  , w  wysokości

    0.1 %  wynagrodzenia  umownego     za  przedmiot  odbioru  za  każdy dzień  zwłoki,

c/ za zwłokę  w  usunięciu  wad  stwierdzonych   przy  odbiorze  lub w  okresie

    rękojmi  , w   wysokości  0.1 %  wynagrodzenia  umownego za przedmiot odbioru  , za   

    każdy dzień  zwłoki  liczony   od   dnia  wyznaczonego   na usunięcie  wad

2. Inwestor  zapłaci  Wykonawcy  karę  umowną:.

   a/ w  wypadku  odstąpienia   od  umowy  przez  Wykonawcę  z przyczyn  , za  które

      odpowiedzialność  ponosi  Inwestor  , w  wysokości  5  %  wynagrodzenia  umownego,

     z zastrzeżeniem  postanowień art.145 – Prawa zamówień publicznych

                                                        § 5

PODWYKONAWSTWO ;

1. Wykonawca  ma  prawo  z zastrzeżeniem   §  3  podpisać  umowę  o  podwykonawstwo 

  z  podwykonawcami  .nie  wymienionymi   w  przyjętej  ofercie  przetargowej  pod    

   warunkiem   wcześniejszego   uzyskania pisemnej  zgody Inwestora.

2.Jeżeli  Wykonawca  zawarł  umowę  z   podwykonawcą   bez  pisemnej  zgody

   Inwestora ,Inwestor  może  bez   przekazania  formalnego zawiadomienia  wypowiedzieć 

   Umowę.

3.Inwestor  nie  będzie  związany  stosunkami  zobowiązaniowymi  z podwykonawcami  , ale  może 

   skorzystać  z wszystkich  praw nabytych  w  stosunku  do  nich  przez   Wykonawcę  . Wykonawca  

    będzie   pozostawał  w   pełni   odpowiedzialny   w  stosunku  do  Inwestora  za  zlecone  do 

    podwykonania części   robót.

 

                                                         § 6

PRAWO I  ROZSTRZYGANIE  SPORÓW :

1. Przy realizacji   niniejszej  umowy  mają zastosowania  przepisy  prawa  polskiego .

2. Strony  ustalają ,że  w  sprawach  nieuregulowanych postanowieniami  niniejszej  umowy

będą   mają  zastosowanie    przepisy  Kodeksu Cywilnego  i  ustawy Prawo zamówień  publicznych .

3. Wszystkie  spory  wynikłe  na tle   realizacji niniejszej  Umowy  , rozstrzygane  będą

     przez  sąd  rzeczowo właściwy   dla    siedziby  Inwestora.

                                                           § 7

ZMIANY UMOWY

1.Zmiana postanowień  zawartej umowy  może nastąpić  za zgodą ob. Stron wyrażoną  na  

   piśmie  pod rygorem  nieważności  takiej zmiany.

2.Zakazuje się zmian  postanowień  zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na  

podstawie której dokonano  wyboru wykonawcy , chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian  wynika z okoliczności , których  nie można było przewidzieć  w chwili  zawarcia umowy , lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego .

                                                         §  8

Umowa  została  sporządzona   w  4  jednobrzmiących  egzemplarzach  z przeznaczeniem   trzy  egzemplarze  dla  Inwestora   i  egz. dla  Wykonawcy .

   

  Za  Inwestora:                                                Za  Wykonawcę: 

1. ....................................                             1.................................

2. ...................................                            2. .................................

Kontrasygnata  Skarbnika:                             

ZP/ PN/39/06                                                                 Załącznik  nr ............

WYKAZ  WYKONANYCH  W  OKRESIE  PIĘCIU LAT  ROBÓT  

NAZWA WYKONAWCY :.......................................................

....................................................................................................

SIEDZIBA WYKONAWCY :....................................................

Wykaz  wykonanych w ostatnich  pięciu   lat  robót   , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy – to za ten okres , odpowiadających  swoim rodzajem  i wartością  robót  stanowiących  przedmiot zamówienia  ,

lp

Nazwa zadania

Data i miejsce wykonania

Wartość  

1

2

3

4

5

Do niniejszego  załącznika  zostały dołączone  dokumenty  …..sztuk potwierdzające ,że roboty te zostały wykonane należycie .

........................................................................................

data i podpis  upoważnionego

przedstawiciela oferenta 

 
 

 

https://uglodygowice.bip.org.pl/pliki/uglodygowice/att00015.pdf

 

https://uglodygowice.bip.org.pl/pliki/uglodygowice/att00017.pdf

 

https://uglodygowice.bip.org.pl/pliki/uglodygowice/stolarka_04.2006-zest2.pdf

 

Specyfikacja_techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

 

Przedmiar_robót

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3244692]

przewiń do góry