NR SPRAWY : ZP/PN/39/2006 ŁODYGOWICE 27.10.2006 ROK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1/ OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa:
Wójt Gminy Łodygowice
34 –325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, woj. śląskie
tel. 0/33 – 8602 –778 faks: 8631- 303
internet: http:// www.uglodygowice.bip.org.pl e – mail: gmina@lodygowice.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu:
w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Z-ca Wójta Gminy Łodygowice mgr inż. Wojciech Kufel
tel 0603 39 76 90
organizacji przetargu - inspektor Maria Kubica UG Łodygowice tel. 8602 – 778, pokój nr 14.
I.2 /ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE :
Taki jak w pkt. I.1
I.3/ ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ
Taki jak w pkt.I.1
SEKCJA II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1. OPIS
II.1.2. / Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ DO NOWOBUDOWANEJ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W ŁODYGOWICACH PRZY UL.OKRĘŻNEJ
II.1.3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki drzwiowej w ramach budowy hali sportowej przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej nr 1 w Łodygowicach przy ul. Okrężnej .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik do siwz
Przedmiar robót – załącznik do siwz
Zestawienie stolarki drzwiowej załącznik do siwz
II. 1.4 MIEJSCE WYKONYWANIA ROBÓT
JAK W PKT. II.1. 2 GMINA ŁODYGOWICE – sołectwo Łodygowice
II. 1.5 Nomenklatura
Wspólny słownik zamówień CPV- 45421000 – 4 roboty w zakresie stolarki budowlanej
II.1.6 Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej
Nie
II.1.7 Czy dopuszcza się składanie oferty wariantowej
Nie
II. 2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1 zakres zamówienia jak w pkt.II.1.3 do 60 000 Euro
II.3 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA
Od podpisania umowy do 12 grudnia 2006 roku
SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.
III.1 /WYMAGANE WADIUM: brak
III.2/ INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE
I TECHNICZNE .
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są nie wykluczeni na podstawie art. 22 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art.24. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych /Dz.U. Nr 19, poz. 177 /z późniejszymi zmianami oraz spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
SEKCJA IV TRYBY
IV.1/ TRYBY
Przetarg nieograniczony
IV.2/ KRYTERIA OCENY OFERT
Cena 100 % - najniższa cena
IV.3. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1 /Warunki uzyskania SIWZ oraz dodatkowych wyjaśnień
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pokój
nr 14 w godz. od 8 00 - do 15 00 bezpłatnie lub pobrać ze strony internetowej
www.uglodygowice.bip.org.pl
IV .3.2 TERMIN SKŁADANIA OFERT
Do 6.11.2006 roku godz. 10 30 w Urzędzie Gminy w Łodygowicach, pokój nr 17
IV.3.3 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
30 DNI
IV.3.4 DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
6.11.2006 roku godz. 11 00 Urząd Gminy w Łodygowicach pokój nr 16 / I. Piętro/
SEKCJA V. INNE INFORMACJE
V.1/ Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej ?
Nie
Podpis zamawiającego :
/
Mgr inż. Tadeusz Handerek
Ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń w UG
od 27.10.2006 roku do 06.11.2006 roku
internet: http:// www.uglodygowice.bip.org.pl www.portal.uzp.gov.pl
NR SPRAWY ZP/PN/39/2006
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA
DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ DO NOWOBUDOWANEJ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŁODYGOWICACH PRZY UL.OKRĘŻNEJ
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE JEST W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO
URZĄD GMINY ŁODYGOWICE DNIA 27.10.2006 ROK
ZP/PN/ 39/ 06
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO
Przedmiot zamówienia:
DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ DO NOWOBUDOWANEJ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W ŁODYGOWICACH PRZY UL.OKRĘŻNEJ
I Zamawiający
WÓJT GMINY ŁODYGOWICE
34- 325 ŁODYGOWICE
UL.PIŁSUDSKIEGO 75
TEL 033/602 778 FAX 033 /8631 303
Internet : http:// www.uglodygowice.bip.org.pl./ E –mail : gmina@lodygowice.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia
1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego o wartości szacunkowej do 60 000 euro .
2.Do postępowania przetargowego maja zastosowanie przepisy ustawy Prawo
Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 roku /tekst jednolity Dz.U.z 2004 r
nr 19 poz.177 ze zmianami /
3. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu
na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
4.Formularz specyfikacji jest udostępniony oferentom nieodpłatnie .
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest :
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki drzwiowej w ramach budowy hali sportowej przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej nr 1 w Łodygowicach przy ul. Okrężnej .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają :
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych –załącznik do SIWZ
- przedmiar robót załącznik do SIWZ
-zestawienie stolarki drzwiowej do SIWZ
3.W celu prawidłowego sporządzenia oferty zamawiający zaleca przeprowadzenie
wizji lokalnej terenu budowy. Koszty dokonano wizji lokalnej terenu budowy
poniesie wykonawca.
III. Części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
IV. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
V. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia
od podpisania umowy do 12 grudnia 2006 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy złożą ważną ofertę oraz spełniają wymogi :
a) spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
c) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
VIII Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów :
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- /załącznik nr 1/
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z
przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert lub oświadczenie wykonawcy o braku zaległości w opłaceniu podatków i opłat
wobec właściwego urzędu skarbowego .
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne
zaświadczenie o przynależności do właściwej Inżynierów samorządu zawodowego
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych z wykorzystaniem wzoru-/ załącznik nr 2 /
2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
- umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie
- Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty
składane są wspólnie
3. Inne dokumenty:
3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania / załącznik nr 3 /
- referencje , że roboty te zostały wykonane z należyta starannością
- polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
IX. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie, i skierowane na adres:
adres Urząd Gminy Łodygowice , 34 –325 Łodygowice ul. Piłsudskiego 75
faksem: nr faksu 0 33-8602 –778 lub na adres e-mail gmina @ lodygowice . pl.
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami
X. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: dane osoby upoważnionej :
w zakresie procedury przetargowej - inspektor Maria Kubica - telefon 8602 – 778
w zakresie przedmiotu zamówienia – Z-ca Wójta Gminy mgr inż. Wojciech Kufel telefon 0603 39 76 90
XI. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
XII. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert,
XIII. Opis przygotowania oferty
1.Przygotowanie oferty
1.1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
1.2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
1.3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
1.4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania
Firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi
oraz przepisami prawa.
1.5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
1.6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o
których mowa w treści niniejszej specyfikacji , które muszą być w formie oryginału lub
poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopii.
1. 7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez
Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje
oraz dane.
1.8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby
podpisującej ofertę.
1.9) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający
możliwość dekompletacji zawartości oferty.
1.10. Oferta musi zawierać zestawienie kosztów poszczególnych dróg , sporządzonych na bazie
przedmiarów robót , których suma stanowi ostateczną cenę oferowaną .
2. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty
2.1 Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach / opakowaniach .
2.2 Należy stosować kopertę zewnętrzną i wewnętrzną Koperta / opakowanie / zewnętrzna
zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres:
URZĄD GMINY ŁODYGOWICE
34 –325 ŁODYGOWICE
UL.PIŁSUDSKIEGO 75
Na kopercie należy umieścić napis:
DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ DO NOWOBUDOWANEJ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W ŁODYGOWICACH PRZY UL.OKRĘŻNEJ
Koperta wewnętrzna winna być zaadresowana jak w/w a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem Oferenta.
XIV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego :
URZĄD GMINY ŁODYGOWICE
34 –325 ŁODYGOWICE
UL.PIŁSUDSKIEGO 75
pok. Nr 17 nie później niż do dnia 6.11. 2006 roku do godz. 10: 30
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
2. Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego :
URZĄD GMINY ŁODYGOWICE
34 –325 ŁODYGOWICE
UL.PIŁSUDSKIEGO 75
pokój nr 10 w dniu 6.11.2006 roku o godz. 11 : 00
3. Sesja otwarcia ofert
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności
XV. Opis sposobu obliczenia ceny
- Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z
wyodrębnieniem należnego podatku VAT
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z
wykonaniem zamówienia dla każdego zakresu robot .
- Cena może być tylko jedna
- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).
XVI. Kryteria oceny oferty
1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
| Nazwa kryterium |Waga |
---------------------------------------------------------------------------
|Nazwa cena |100 |
---------------------------------------------------------------------------
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
( Cn : Co ) x 100 pkt.x 100 %
Gdzie Cn- oznacza cenę najniższą
Co – oznacza cenę oferowaną
3. Wynik
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
XVII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy
XVIII. Warunki umowy
1 Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z
punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
2 O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem
3 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej
specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
4 Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi / załącznik nr 4 /
XIX. Środki ochrony prawnej
Środki ochrony prawnej: protest, odwołanie, skarga przysługują wszystkim wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przepisów ustawy W Dziale VI Prawa zamówień publicznych .
XX. Ogłoszenia wyników przetargu
Wyniki postępowania zostaną ogłoszone zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych oraz w siedzibie zamawiającego na tablicy ogłoszeń . Niezależnie od ogłoszenia wyników wszyscy wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne zostaną powiadomieni w formie pisemnej.
XXI. Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe
Zasady udostępniania dokumentów
Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
XXIII. Załączniki
Załączniki do specyfikacji:
1.przedmiary robót
2.druki załączników
Łodygowice 2006.10.27
Zatwierdzam :
..................................................
Podpis osoby uprawnionej
ZP/PN/39 / 06 Załącznik nr................
FORMULARZ OFERTOWY
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO
Dane dotyczące oferenta
Nazwa....................................................................................................................
Siedziba.................................................................................................................
Nr telefonu/faks......................................................................................................
nr NIP......................................................................................................................
nr REGON...............................................................................................................
Dane dotyczące zamawiającego
Nazwa zamawiającego WOJT GMINY ŁODYGOWICE
Ulica : PIŁSUDSKIEGO 75
Kod Miejscowość 34 –325 ŁODYGOWICE
Zobowiązuję się wykonać :
DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ DO NOWOBUDOWANEJ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1W ŁODYGOWICACH PRZY UL.OKRĘŻNEJ
Za łączną kwotę :…………………………………………. netto
……………………………………………brutto
1. Na powyższe robot udzielam gwarancji jakości na okres :……………………………….
/ wyrażony w liczbie miesięcy /
2. Termin płatności do 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury , przelewem na konto
Wykonawcy podane na fakturze
3. Zobowiązuję się wykonać zamówienie do dnia …………………………
/ pożądany termin do 12 .12 .2006 roku /
4.Zapoznałem się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiącymi
integralną część i wnoszę do niej zastrzeżeń .
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej
Nazwisko, imię ....................................................................................................
Stanowisko ...........................................................................................................
Telefon...................................................Fax.........................................................
Zakres*:
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni,
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Zastrzeżenie oferenta
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione ponieważ stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.Nr 47 , poz. 211 z późniejszymi zm. )
1.……………………………………………………………………………………………………………………
2………………………………….. .………………………………………………………………………………
Inne informacje oferenta:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
______________________________________
(imię i nazwisko)
podpis uprawnionego przedstawiciela oferenta
* niepotrzebne skreślić pod rygorem odrzucenia oferty
Załącznik nr ……….
OŚWIADCZENIE
O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wymagane na podstawie art.44 w związku z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 poz.1777 ze zmianami )
Nazwa oferenta ...................................................................................
..................................................................................
Adres :...................................................................................................
..................................................................................
Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie
publiczne w trybie przetargu nieograniczonego oświadczamy ,że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także
dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia .
...........................................................
/ data i podpis upoważnionego przedstawiciela
zał nr ..................
NR ................./ 2006
Zawarta dnia .................. roku w Łodygowicach
pomiędzy :
GMINĄ ŁODYGOWICE 34 –325 Łodygowice ul.Piłsudskiego 75
reprezentowaną przez ;
1. Mgr inż. .Tadeusza Handerek - Wójta Gminy Łodygowice
przy kontrasygnacie :
2. Haliny Loranc - Skarbnika Gminy
zwaną dalej w treści umowy "Inwestorem "
a
...................................................................................................................
.......................................................................................................................
reprezentowaną przez:
1....................................................................................................................
2....................................................................................................................
zwaną w treści umowy "Wykonawcą"
Podstawę zawarcia umowy stanowi udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego przeprowadzonego w dniu .............2006 roku stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz.U..Nr 19 , poz.177 ze zmianami )
§ 1.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ DO NOWOBUDOWANEJ HALI SPORTOWEJ PRZY GIMNAZJUM I SZKOLE PODSTAWOWEJ nr 1 W ŁODYGOWICACH PRZY UL.OKRĘŻNEJ
Zgodnie ze złożoną oferta przetargową .
2.Roboty określone w ust.1 winny być zgodne z przepisami prawa budowlanego
normami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej .
3. Wykonawca rozpocznie roboty: niezwłocznie po podpisaniu umowy
4. Wykonawca zobowiązuje się zakończyć roboty :
..............................
przekazać w tym terminie Inwestorowi uporządkowany teren budowy.
§ 2.
OBOWIĄZKI INWESTORA :
1.Inwestor zobowiązuje się przekazać Wykonawcy plac budowy
w dniu podpisania umowy
§ 3
PŁATNOŚCI :
1. Ostateczna wartość należnego Wykonawcy wynagrodzenia ustala się
na kwotę :
………………………………………………… złotych netto
………………………………………………….złotych brutto
zgodnie z oferta cenowa , która stanowi załącznik nr 1 do umowy .
2. Należne płatności będą dokonywane przez Inwestora : po wykonaniu przedmiotu
zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru w terminie do ............ dni od dnia otrzymania zweryfikowanej faktury przez inspektora nadzoru
3. Rodzaj płatności: przelewem
Na konto podane na fakturze Wykonawcy
4. Faktury powinny być adresowane :
URZĄD GMINY ŁODYGOWICE
34 – 325 ŁODYGOWICE
UL.PIŁSUDSKIEGO 75
5.Funkcję inspektora Nadzoru Budowlanego powierza się:
..................................................................................................................................
6. Wykonawca udziela ................. miesięcznej gwarancji / rękojmi / na wykonane prace licząc od dnia odbioru końcowego.
§ 4.
KARY ;
1. Wykonawca zapłaci Inwestorowi karę umowną ;
a/ w wypadku odstąpienia od umowy przez Inwestora z przyczyn , za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca , w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy ,
b/ za zwłokę w oddaniu określonego w umowie przedmiotu odbioru , w wysokości
0.1 % wynagrodzenia umownego za przedmiot odbioru za każdy dzień zwłoki,
c/ za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie
rękojmi , w wysokości 0.1 % wynagrodzenia umownego za przedmiot odbioru , za
każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad
2. Inwestor zapłaci Wykonawcy karę umowną:.
a/ w wypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn , za które
odpowiedzialność ponosi Inwestor , w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego,
z zastrzeżeniem postanowień art.145 – Prawa zamówień publicznych
§ 5
PODWYKONAWSTWO ;
1. Wykonawca ma prawo z zastrzeżeniem § 3 podpisać umowę o podwykonawstwo
z podwykonawcami .nie wymienionymi w przyjętej ofercie przetargowej pod
warunkiem wcześniejszego uzyskania pisemnej zgody Inwestora.
2.Jeżeli Wykonawca zawarł umowę z podwykonawcą bez pisemnej zgody
Inwestora ,Inwestor może bez przekazania formalnego zawiadomienia wypowiedzieć
Umowę.
3.Inwestor nie będzie związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami , ale może
skorzystać z wszystkich praw nabytych w stosunku do nich przez Wykonawcę . Wykonawca
będzie pozostawał w pełni odpowiedzialny w stosunku do Inwestora za zlecone do
podwykonania części robót.
§ 6
PRAWO I ROZSTRZYGANIE SPORÓW :
1. Przy realizacji niniejszej umowy mają zastosowania przepisy prawa polskiego .
2. Strony ustalają ,że w sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej umowy
będą mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych .
3. Wszystkie spory wynikłe na tle realizacji niniejszej Umowy , rozstrzygane będą
przez sąd rzeczowo właściwy dla siedziby Inwestora.
§ 7
ZMIANY UMOWY
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą ob. Stron wyrażoną na
piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy , chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy , lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego .
§ 8
Umowa została sporządzona w 4 jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem trzy egzemplarze dla Inwestora i egz. dla Wykonawcy .
Za Inwestora: Za Wykonawcę:
1. .................................... 1.................................
2. ................................... 2. .................................
Kontrasygnata Skarbnika:
ZP/ PN/39/06 Załącznik nr ............
WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE PIĘCIU LAT ROBÓT
NAZWA WYKONAWCY :.......................................................
....................................................................................................
SIEDZIBA WYKONAWCY :....................................................
Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu lat robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to za ten okres , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia ,
lp |
Nazwa zadania |
Data i miejsce wykonania |
Wartość |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
Do niniejszego załącznika zostały dołączone dokumenty …..sztuk potwierdzające ,że roboty te zostały wykonane należycie .
........................................................................................
data i podpis upoważnionego
przedstawiciela oferenta
https://uglodygowice.bip.org.pl/pliki/uglodygowice/att00015.pdf
https://uglodygowice.bip.org.pl/pliki/uglodygowice/att00017.pdf
https://uglodygowice.bip.org.pl/pliki/uglodygowice/stolarka_04.2006-zest2.pdf
Specyfikacja_techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Fiołek
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Fiołek
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-31 13:17:12
- Liczba odsłon: 355
- Historia dokumentu: