NR SPRAWY : ZP/PN/ 34 /2006 ŁODYGOWICE 12.10.2006 ROK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
I.1/ OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa:
Wójt Gminy Łodygowice
Adres :
34 –325 Łodygowice , woj. śląskie ul. Piłsudskiego 75
tel. 0/33 – 8602 –778 faks: 8631- 303,
Internet : http://www.uglodygowice.bip.org.pl. e –mail : gmina@lodygowice .pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu :
w sprawach dotyczących :
organizacji przetargu- insp.d/s.zamówień publicznych Maria Kubica UG Łodygowice
tel. 033 8602–778,pokój nr 14.
przedmiotu zamówienia – insp. ds. ochrony środowiska i gospodarki wodnej –Andrzej Pezdek
tel .033 8631-083 pk. nr 15
I.2 /ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE :
Taki jak w pkt. I.1
I.3/ ADRES , POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ
Taki jak w pkt.I.1
SEKCJA II . PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1. OPIS
II.1.2. / Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego :
WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI NASTĘPUJĄCYCH DRÓG :
ZAD. NR 1 DROGA GMINNA NR 92 ULICA WIELODROGA W SOŁECTWIE PIETRZYKOWICE
ZAD. NR 2 DROGA GMINNA NR 4138 ULICA SPACEROWA W SOLECTWIE ŁODYGOWICE
POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU
zadanie nr 1 / ulica Wielodroga / obejmuje :
Wykonanie warstwy profilowej z mieszanki tuczniowej o uziarnieniu 0-
grub. 10cm z zachowaniem spadków poprzecznych 2 % i tak na odcinku od 0 +
000,00 do km 0 + 215,00 projektuje się spadek jednostronny / prawostronny /.
Od km 0 + 215 ,00 do km 0+ 658,00 projektuje się spadek poprzeczny
jednostronny / lewostronny /
Od km 0 + 658,00 do km 0 + 962,78 projektuje się jednostronny spadek poprzeczny
/ lewostronny / z odprowadzeniem wód do rowu przydrożnego , który zostanie
podany renowacji . Zakłada się ścięcie istniejących obustronnych poboczy
grubości warstwy do
wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową szybkorozpadową
65 % i grysami :
- warstwa dolna 6-
- warstwa górna 2-
Zadanie nr 2/ ulica Spacerowa / obejmuje:
Wykonanie warstwy profilowej z mieszanki tuczniowej o uziarnieniu 0-
grub. 10cm z zachowaniem spadków poprzecznych 2 % i tak na odcinku od
0 + 100,00 do km 0 + 704,14 projektuje się spadek lewostronny .
Na odcinku od km 0+704,14 do km 0+990,14 projektuje się spadek jednostronny
do prawostronnego rowu przydrożnego . Na całej powierzchni remontowanego
odcinka robót od km 0 + 100,00 do km 0 + 990,14 projektuje się wykonanie
powierzchniowego utrwalenia emulsja asfaltową szybkorozpadową 65 %
i grysami :
- warstwa dolna 8-
- warstwa górna 2-
II.1.3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Taki jak w pkt. II 1.2
. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają :
- dokumentacja projektowa załącznik do SIWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych –załącznik do SIWZ
- przedmiar robót załącznik do SIWZ
II. 1.4 MIEJSCE WYKONYWANIA ROBÓT
GMINA ŁODYGOWICE
II. 1.5 Nomenklatura
Wspólny słownik zamówień : 4523 3220-7
II.1.6 Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej
nie
II.1.7 Czy dopuszcza się składanie oferty wariantowej
Nie
II. 2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1 zakres zamówienia jak w pkt.II.1.3 , do 60 000 Euro
II.3 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA
od podpisania umowy do 20 listopada 2006 roku
SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM , EKONOMICZNYM , FINANSOWYM
I TECHNICZNYM.
III.1 /WYMAGANE WADIUM : brak
III.2/ INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI
NIEZBĘNE DO OCENY , CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE ,
FINANSOWE I TECHNICZNE .
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy są nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
/Dz.U. Nr 19 , poz. 177 ze zmianami / oraz spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
SEKCJA IV TRYBY
IV.1/ TRYBY
Przetarg nieograniczony
IV.2/ KRYTERIA OCENY OFERT
cena 100 %
IV.3. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1 Warunki uzyskania SIWZ oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne od 13.10.2006 roku do 23.10.2006 roku , w siedzibie zamawiającego pokój nr 14
IV .3.2 TERMIN SKŁADANIA OFERT
pok. Nr 17 nie później niż do dnia 23.10 .2006 rok do godz. 10:00
IV.3.3 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
30 DNI
IV.3.4 DATA , GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
23.10.2006 rok godz. 10 30 Urząd Gminy w Łodygowicach pokój nr 10 / parter/
SEKCJA V . INNE INFORMACJE
V.1/ Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej ?
Nie
WÓJT GMINY ŁODYGOWICE
/
mgr inż. Tadeusz Handerek
Łodygowice 12.10.2006 rok
NR SPRAWY ZP/PN/34/2006 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA
NA : WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI NASTĘPUJĄCYCH DRÓG : ZAD. NR 1 DROGA GMINNA NR 92 ULICA WIELODROGA W SOŁECTWIE PIETRZYKOWICE ZAD. NR 2 DROGA GMINNA NR 4138 ULICA SPACEROWA W SOŁECTWIE ŁODYGOWICE POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE JEST W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO URZĄD GMINY ŁODYGOWICE DNIA 12.10.2006 ROK
|
ZP/PN/ 34 / 06
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO
Przedmiot zamówienia:
WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI NASTĘPUJĄCYCH DRÓG :
ZAD. NR 1 DROGA GMINNA NR 92 ULICA WIELODROGA W SOŁECTWIE PIETRZYKOWICE
ZAD. NR 2 DROGA GMINNA NR 4138 ULICA SPACEROWA W SOLECTWIE ŁODYGOWICE
POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU
I Zamawiający
WÓJT GMINY ŁODYGOWICE
34- 325 ŁODYGOWICE
UL.PIŁSUDSKIEGO 75
TEL 033/602 778 FAX 033 /8631 303
Internet : http:// www.uglodygowice.bip.org.pl./ E –mail : gmina@lodygowice.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia
1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie
przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej do 60 000 euro .
2.Do postępowania przetargowego maja zastosowanie przepisy ustawy Prawo
Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 roku /tekst jednolity Dz.U.z 2004 r
nr 19 poz.177 ze zmianami /
3. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu
na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
4.Formularz specyfikacji jest udostępniony oferentom nieodpłatnie .
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest :
WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI NASTĘPUJĄCYCH DRÓG :
ZAD. NR 1 DROGA GMINNA NR 92 ULICA WIELODROGA W SOŁECTWIE
PIETRZYKOWICE
ZAD. NR 2 DROGA GMINNA NR 4138 ULICA SPACEROWA W SOŁECTWIE
ŁODYGOWICE
POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU
Przedmiot zamówienia
zadanie nr 1 / ulica Wieloroga / obejmuje :
Wykonanie warstwy profilowej z mieszanki tuczniowej o uziarnieniu 0-
grub. 10cm z zachowaniem spadków poprzecznych 2 % i tak na odcinku od 0 +
000,00 do km 0 + 215,00 projektuje się spadek jednostronny / prawostronny /.
Od km 0 + 215 ,00 do km 0+ 658,00 projektuje się spadek poprzeczny
jednostronny / lewostronny /
Od km 0 + 658,00 do km 0 + 962,78 projektuje się jednostronny spadek poprzeczny
/ lewostronny / z odprowadzeniem wód do rowu przydrożnego , który zostanie
podany renowacji . Zakłada się ścięcie istniejących obustronnych poboczy
grubości warstwy do
wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową szybkorozpadową
65 % i grysami :
- warstwa dolna 6-
- warstwa górna 2-
Zadanie nr 2/ ulica Spacerowa / obejmuje:
Wykonanie warstwy profilowej z mieszanki tuczniowej o uziarnieniu 0-
grub. 10cm z zachowaniem spadków poprzecznych 2 % i tak na odcinku od
0 + 100,00 do km 0 + 704,14 projektuje się spadek lewostronny .
Na odcinku od km 0+704,14 do km 0+990,14 projektuje się spadek jednostronny
do prawostronnego rowu przydrożnego . Na całej powierzchni remontowanego
odcinka robót od km 0 + 100,00 do km 0 + 990,14 projektuje się wykonanie
powierzchniowego utrwalenia emulsja asfaltową szybkorozpadową 65 %
i grysami :
- warstwa dolna 8-
- warstwa górna 2-
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają :
- dokumentacja projektowa załącznik do SIWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych –załącznik
do SIWZ
- przedmiar robót załącznik do SIWZ
- wzór umowy – załącznik do SIWZ
3.W celu prawidłowego sporządzenia oferty zamawiający zaleca przeprowadzenie
wizji lokalnej terenu budowy. Koszty dokonano wizji lokalnej terenu budowy
poniesie wykonawca.
III. Części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
IV. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
V. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia
od podpisania umowy do 20 listopada 2006 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy złożą ważną ofertę oraz spełniają wymogi :
a) spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
c) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
VIII Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów :
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- /załącznik nr 1/
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z
przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy
o braku zaległości w opłaceniu podatków i opłat wobec właściwego urzędu
skarbowego .
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne
zaświadczenie o przynależności do właściwej Inżynierów samorządu zawodowego
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo
zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru-/ załącznik nr 2 /
2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
- umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie
- Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe
dokumenty składane są wspólnie
3. Inne dokumenty:
3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania / załącznik nr 3 /
- referencje , że roboty te zostały wykonane z należyta starannością
- polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej
IX. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie, i skierowane na adres:
adres Urząd Gminy Łodygowice , 34 –325 Łodygowice ul. Piłsudskiego 75
faksem: nr faksu 0 33-8602 –778 lub na adres e-mail gmina @ lodygowice . pl.
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami
X. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: dane osoby upoważnionej :
w zakresie procedury przetargowej - inspektor Maria Kubica - telefon 8602 – 778
w zakresie przedmiotu zamówienia – inspektor Andrzej Pezdek telefon 8631 – 083
XI. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
XII. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert,
XIII. Opis przygotowania oferty
1.Przygotowanie oferty
1.1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
1.2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
1.3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
1.4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do
reprezentowania Firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym,
wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
1.5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
1.6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,
o których mowa w treści niniejszej specyfikacji , które muszą być w formie oryginału
lub poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopii.
1. 7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi
przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie
informacje oraz dane.
1.8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby
podpisującej ofertę.
1.9) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający
możliwość dekompletacji zawartości oferty.
1.10. Oferta musi zawierać zestawienie kosztów poszczególnych dróg , sporządzonych
na bazie przedmiarów robót , których suma stanowi ostateczną cenę oferowaną .
2. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty
2.1 Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach / opakowaniach .
2.2 Należy stosować kopertę zewnętrzną i wewnętrzną Koperta / opakowanie /
zewnętrzna zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na
adres:
URZĄD GMINY ŁODYGOWICE
34 –325 ŁODYGOWICE
UL.PIŁSUDSKIEGO 75
Na kopercie należy umieścić napis:
WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI NASTĘPUJĄCYCH DRÓG :
ZAD. NR 1 DROGA GMINNA NR 92 ULICA WIELODROGA W SOŁECTWIE PIETRZYKOWICE
ZAD. NR 2 DROGA GMINNA NR 4138 ULICA SPACEROWA W SOLECTWIE ŁODYGOWICE
POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU
Koperta wewnętrzna winna być zaadresowana jak w/w a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem Oferenta.
XIV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego :
URZĄD GMINY ŁODYGOWICE
34 –325 ŁODYGOWICE
UL.PIŁSUDSKIEGO 75
pok. Nr 17 nie później niż do dnia 23.10 .2006 rok do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
2. Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego :
URZĄD GMINY ŁODYGOWICE
34 –325 ŁODYGOWICE
UL.PIŁSUDSKIEGO 75
pokój nr 10 w dniu 23.10.2006 rok o godz. 10 : 30
3. Sesja otwarcia ofert
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności
XV. Opis sposobu obliczenia ceny
- Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i
słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z
wykonaniem zamówienia dla każdego zakresu robot oddzielnie ..
- Cena może być tylko jedna
- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).
XVI. Kryteria oceny oferty
1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
| Nazwa kryterium |Waga |
---------------------------------------------------------------------------
|Nazwa cena |100 |
---------------------------------------------------------------------------
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
( Cn : Co ) x 100 pkt.x 100 %
Gdzie Cn- oznacza cenę najniższą
Co – oznacza cenę oferowaną
3. Wynik
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
XVII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy
XVIII. Warunki umowy
1 Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z
punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
2 O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem
3 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej
specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
4 Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi / załącznik nr 4 /
XIX. Środki ochrony prawnej
Środki ochrony prawnej: protest, odwołanie, skarga przysługują wszystkim wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przepisów ustawy W Dziale VI Prawa zamówień publicznych .
XX. Ogłoszenia wyników przetargu
Wyniki postępowania zostaną ogłoszone zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych oraz w siedzibie zamawiającego na tablicy ogłoszeń . Niezależnie od ogłoszenia wyników wszyscy wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne zostaną powiadomieni w formie pisemnej.
XXI. Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe
Zasady udostępniania dokumentów
Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
XXII. Załączniki
Załączniki do oferty :
1. druk formularza oferty
2.druki oświadczeń i informacji , które składa oferent
Załączniki do specyfikacji:
1.przedmiary robót
2. dokumentacja
3.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Łodygowice 12.10.2006 rok. Zatwierdzam :
..................................................
Podpis osoby uprawnionej
ZP/PN/34 / 06 Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO
Dane dotyczące oferenta
Nazwa....................................................................................................................
Siedziba.................................................................................................................
Nr telefonu/faks......................................................................................................
nr NIP......................................................................................................................
nr REGON...............................................................................................................
Dane dotyczące zamawiającego
Nazwa zamawiającego WOJT GMINY ŁODYGOWICE
Ulica : PIŁSUDSKIEGO 75
Kod Miejscowość 34 –325 ŁODYGOWICE
Zobowiązuję się wykonać :
ZAD. NR 1 DROGA GMINNA NR 92 ULICA WIELODROGA W SOŁECTWIE PIETRZYKOWICE
ZAD. NR 2 DROGA GMINNA NR 4138 ULICA SPACEROWA W SOLECTWIE ŁODYGOWICE
POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU
Za łączną kwotę :…………………………………………. netto
……………………………………………brutto
W tym:
Sołectwo Pietrzykowice - ulica Wieloroga :
cena netto...........................................................................................................zł
(słownie: ..............................................................................................................)
podatek VAT.......................................................................................................zł
cena brutto..........................................................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................)
Sołectwo Łodygowice -ulicy Spacerowa
cena netto...........................................................................................................zł
(słownie: ..............................................................................................................)
podatek VAT.......................................................................................................zł
cena brutto..........................................................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................)
oświadczam, że:
1. Na powyższe robot udzielam gwarancji jakości na okres :……………………………….
/ Wyrażony w liczbie miesięcy /
2. Termin płatności do 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury , przelewem na konto
Wykonawcy podane na fakturze
3. Zobowiązuję się wykonać zamówienie do dnia …………………………
/ pożądany termin do 20 .11.2006 roku /
4.Zapoznałem się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część i wnoszę do niej zastrzeżeń .
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej
Nazwisko, imię ....................................................................................................
Stanowisko ...........................................................................................................
Telefon...................................................Fax.........................................................
Zakres*:
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni,
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Zastrzeżenie oferenta
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione ponieważ stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.Nr 47 , poz. 211 z późniejszymi zm.)
1.…………………………………………………………………………………………………………………
2………………………………….. ………………………………………………………………………
Inne informacje oferenta:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
______________________________________
(imię i nazwisko)
podpis uprawnionego przedstawiciela oferenta
* niepotrzebne skreślić pod rygorem odrzucenia oferty
ZP/PN/34/06
Załącznik nr 2
OŚWIADCZENIE
O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wymagane na podstawie art.44 w związku z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 poz.177 ze zmianami )
Nazwa oferenta ...................................................................................
..................................................................................
Adres :...................................................................................................
..................................................................................
Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie
publiczne w trybie przetargu nieograniczonego oświadczamy ,że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także
dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia .
...........................................................
/ data i podpis upoważnionego przedstawiciela
zał nr 4.
NR ................./ 2006
Zawarta dnia .................. roku w Łodygowicach
pomiędzy :
GMINĄ ŁODYGOWICE 34 –325 Łodygowice ul.Piłsudskiego 75
reprezentowaną przez ;
1. Mgr inż. .Tadeusza Handerek - Wójta Gminy Łodygowice
przy kontrasygnacie :
2. Haliny Loranc - Skarbnika Gminy
zwaną dalej w treści umowy "Inwestorem "
a
...................................................................................................................
.......................................................................................................................
reprezentowaną przez:
1....................................................................................................................
2....................................................................................................................
zwaną w treści umowy "Wykonawcą"
Podstawę zawarcia umowy stanowi udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego przeprowadzonego w dniu .............2006 roku stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz.U..Nr 19 , poz.177 ze zmianami )
§ 1.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI NASTĘPUJĄCYCH DRÓG :
ZAD. NR 1 DROGA GMINNA NR 92 ULICA WIELODROGA W SOŁECTWIE PIETRZYKOWICE
ZAD. NR 2 DROGA GMINNA NR 4138 ULICA SPACEROWA W SOLECTWIE ŁODYGOWICE
POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU
Zgodnie ze złożoną oferta przetargową .
2.Roboty określone w ust.1 winny być zgodne z przepisami prawa budowlanego
normami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej .
3. Wykonawca rozpocznie roboty: niezwłocznie po podpisaniu umowy
4. Wykonawca zobowiązuje się zakończyć roboty :
..............................
przekazać w tym terminie Inwestorowi uporządkowany teren budowy.
§ 2.
OBOWIĄZKI INWESTORA :
1.Inwestor zobowiązuje się przekazać Wykonawcy plac budowy
w dniu podpisania umowy
§ 3
PŁATNOŚCI :
1. Ostateczna wartość należnego Wykonawcy wynagrodzenia ustala się
na łączną kwotę :
……………………………………………………………………złotych netto
…………………………………………………………………….złotych brutto
W tym
ZAD. NR 1 DROGA GMINNA NR 92
ULICA WIELODROGA W SOŁECTWIE PIETRZYKOWICE………………….zł netto …………….zł brutto
ZAD. NR 2 DROGA GMINNA NR 4138
ULICA SPACEROWA W SOLECTWIE ŁODYGOWICE……… …………zł netto………………zł brutto
POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU
zgodnie z oferta cenowa , która stanowi załącznik nr 1 do umowy .
2. Należne płatności będą dokonywane przez Inwestora : po wykonaniu przedmiotu
zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru w terminie do ............ dni od dnia otrzymania zweryfikowanej faktury przez inspektora nadzoru
3. Rodzaj płatności: przelewem
Na konto podane na fakturze Wykonawcy
4. Faktury powinny być adresowane :
URZĄD GMINY ŁODYGOWICE
34 – 325 ŁODYGOWICE
UL.PIŁSUDSKIEGO 75
5.Funkcję inspektora Nadzoru Budowlanego powierza się:
..................................................................................................................................
6. Wykonawca udziela ................. miesięcznej gwarancji / rękojmi / na wykonane prace licząc od dnia odbioru końcowego.
§ 4.
KARY ;
1. Wykonawca zapłaci Inwestorowi karę umowną ;
a/ w wypadku odstąpienia od umowy przez Inwestora z przyczyn , za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca , w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy ,
b/ za zwłokę w oddaniu określonego w umowie przedmiotu odbioru , w wysokości
0.1 % wynagrodzenia umownego za przedmiot odbioru za każdy dzień zwłoki,
c/ za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie
rękojmi , w wysokości 0.1 % wynagrodzenia umownego za przedmiot odbioru , za
każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad
2. Inwestor zapłaci Wykonawcy karę umowną:.
a/ w wypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn , za które
odpowiedzialność ponosi Inwestor , w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego,
z zastrzeżeniem postanowień art.145 – Prawa zamówień publicznych
§ 5
PODWYKONAWSTWO ;
1. Wykonawca ma prawo z zastrzeżeniem § 3 podpisać umowę o podwykonawstwo
z podwykonawcami .nie wymienionymi w przyjętej ofercie przetargowej pod
warunkiem wcześniejszego uzyskania pisemnej zgody Inwestora.
2.Jeżeli Wykonawca zawarł umowę z podwykonawcą bez pisemnej zgody
Inwestora ,Inwestor może bez przekazania formalnego zawiadomienia wypowiedzieć
Umowę.
3.Inwestor nie będzie związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami , ale może
skorzystać z wszystkich praw nabytych w stosunku do nich przez Wykonawcę .
Wykonawca będzie pozostawał w pełni odpowiedzialny w stosunku do Inwestora za
zlecone do podwykonania części robót.
§ 6
PRAWO I ROZSTRZYGANIE SPORÓW :
1. Przy realizacji niniejszej umowy mają zastosowania przepisy prawa polskiego .
2. Strony ustalają ,że w sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej umowy
będą mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych .
3. Wszystkie spory wynikłe na tle realizacji niniejszej Umowy , rozstrzygane będą
przez sąd rzeczowo właściwy dla siedziby Inwestora.
§ 7
ZMIANY UMOWY
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą ob. Stron wyrażoną na
piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy , chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy , lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego .
§ 8
Umowa została sporządzona w 4 jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem trzy egzemplarze dla Inwestora i egz. dla Wykonawcy .
Za Inwestora: Za Wykonawcę:
1. .................................... 1.................................
2. ................................... 2. .................................
Kontrasygnata Skarbnika:
ZP/ PN/34/06 Załącznik nr 3
WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE PIĘCIU LAT ROBÓT
NAZWA WYKONAWCY :.......................................................
....................................................................................................
SIEDZIBA WYKONAWCY :....................................................
Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu lat robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to za ten okres , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia ,
lp |
Nazwa zadania |
Data i miejsce wykonania |
Wartość |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
Do niniejszego załącznika zostały dołączone dokumenty …..sztuk potwierdzające ,że roboty te zostały wykonane należycie .
........................................................................................
data i podpis upoważnionego
przedstawiciela oferenta
PRZEDMIAR ROBÓT załącznik do siwz
Podstawa nakładu , opis pozycji , wyliczenie ilości robót |
Ilość |
Krotn. |
Jedn. |
1.DROGA GMINNA WIELODROGA | |||
1 KNR 201/233/3 Mechaniczne plantowanie terenu – wyrównanie pobocza grub.10 cm R= 0,955 M= 1,000 S= 1,000 |
1 000 |
|
m 2 |
2.KNR 201/525/2 Odtworzenie rowów odwadniających R= 0,955 M=1,000 S= 1,000 |
300 |
|
m |
3.KNR 401/108/6 Wywóz samochodami samowyładowczymi do |
90 |
|
m 3 |
4.KNR 231 /107/1 Wytwórnia istniejącej podbudowy, tłuczniem sortowanym , zagęszczenie mechaniczne , średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do |
300 |
|
m3 |
5. KNR 231/1002/2 Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową , grys kamienny frakcji 8 -11 kruszywo w ilości 10 dm 3/ m 2 R= 1,500 M= 1,100 S= 1,500 |
3 000 |
|
m2 |
6. KNR 231/1002/5 Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową , kruszywo naturalne frakcji 2-5, kruszywo w ilości 8 dm 3 /m 2 R= 1,500 M= 1,200 S= 1,500 |
3000 |
|
m 2 |
Szczegółowa specyfikacja techniczna dla ul. Wielodroga
Szczegółowa specyfikacja techniczna dla ul. Spacerowa
https://uglodygowice.bip.org.pl/pliki/uglodygowice/spec1.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Fiołek
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Fiołek
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-13 16:28:46
- Liczba odsłon: 453
- Historia dokumentu: