NR SPRAWY : ZP/PN/ 34 /2006                                                          ŁODYGOWICE  12.10.2006 ROK

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

O WARTOŚCI  PONIŻEJ 60 000 EURO

SEKCJA I  : ZAMAWIAJĄCY

I.1/ OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa:

Wójt  Gminy  Łodygowice

Adres :

34 –325  Łodygowice ,  woj. śląskie  ul. Piłsudskiego  75

tel. 0/33 – 8602 –778  faks: 8631- 303,   

Internet  : http://www.uglodygowice.bip.org.pl. e –mail : gmina@lodygowice .pl

 Nazwisko  osoby  upoważnionej do  kontaktu :

w sprawach  dotyczących :

organizacji przetargu- insp.d/s.zamówień publicznych Maria Kubica UG Łodygowice

tel. 033 8602–778,pokój nr 14. 

przedmiotu zamówienia – insp. ds. ochrony środowiska i gospodarki wodnej –Andrzej Pezdek

tel .033 8631-083 pk. nr 15

I.2 /ADRES POD  KTÓRYM MOŻNA  UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE :

Taki jak  w pkt. I.1

I.3/ ADRES , POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ  SIWZ

 Taki jak  w pkt.I.1

SEKCJA II . PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

II.1. OPIS

II.1.2. / Nazwa zamówienia  nadana przez zamawiającego :

WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI  NASTĘPUJĄCYCH  DRÓG  :

ZAD. NR 1   DROGA GMINNA NR 92          ULICA  WIELODROGA   W SOŁECTWIE     PIETRZYKOWICE

ZAD. NR 2   DROGA GMINNA NR  4138     ULICA   SPACEROWA     W SOLECTWIE   ŁODYGOWICE

POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU

zadanie nr  1 / ulica Wielodroga / obejmuje :

    Wykonanie warstwy profilowej z mieszanki  tuczniowej o uziarnieniu 0- 31.5 mm ,

    grub. 10cm z zachowaniem spadków poprzecznych  2 % i tak  na odcinku od 0 +

    000,00 do km 0 + 215,00 projektuje się spadek  jednostronny / prawostronny /.

    Od   km 0 + 215 ,00 do  km 0+ 658,00 projektuje się spadek poprzeczny

    jednostronny / lewostronny /  

    Od km 0 + 658,00 do km 0 + 962,78 projektuje się  jednostronny  spadek poprzeczny   

    / lewostronny / z odprowadzeniem  wód do rowu przydrożnego , który zostanie     

    podany  renowacji . Zakłada się  ścięcie istniejących obustronnych poboczy 

    grubości warstwy  do 10 cm z przemieszczeniem  urobku  w miejscu .Projektuje się

    wykonanie   powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową  szybkorozpadową

    65 % i grysami :

     - warstwa dolna  6-8 mm

    -  warstwa górna 2-4 mm

  

   Zadanie nr  2/ ulica Spacerowa / obejmuje:

   Wykonanie warstwy profilowej z mieszanki  tuczniowej o uziarnieniu 0- 31.5 mm ,

   grub. 10cm z zachowaniem spadków poprzecznych  2 % i tak  na odcinku od

   0 +  100,00 do km 0 + 704,14 projektuje się spadek  lewostronny .

   Na odcinku od km 0+704,14 do km 0+990,14  projektuje  się spadek jednostronny

   do prawostronnego rowu przydrożnego . Na całej  powierzchni  remontowanego

   odcinka  robót  od km 0 + 100,00 do km 0 + 990,14 projektuje się  wykonanie 

   powierzchniowego utrwalenia  emulsja  asfaltową  szybkorozpadową     65 %

   i grysami :

     - warstwa dolna  8-11 mm

    -  warstwa górna 2-5 mm

II.1.3  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

     Taki jak w pkt.  II 1.2

. Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia zawierają :

- dokumentacja projektowa  załącznik  do SIWZ

- specyfikacja  techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych –załącznik do  SIWZ

- przedmiar robót załącznik  do SIWZ

II. 1.4 MIEJSCE WYKONYWANIA ROBÓT

         GMINA ŁODYGOWICE    

II. 1.5 Nomenklatura

          Wspólny  słownik zamówień : 4523 3220-7

II.1.6 Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej

          nie

II.1.7 Czy dopuszcza  się składanie oferty wariantowej

          Nie

II. 2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1  zakres zamówienia  jak  w pkt.II.1.3  , do 60 000 Euro

II.3  CZAS  TRWANIA ZAMÓWIENIA

od podpisania umowy do  20 listopada  2006 roku

SEKCJA III. INFORMACJE  O CHARAKTERZE  PRAWNYM , EKONOMICZNYM  , FINANSOWYM

I  TECHNICZNYM.

III.1 /WYMAGANE  WADIUM  :  brak

III.2/ INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE  I FORMALNOŚCI

 NIEZBĘNE  DO OCENY , CZY SPEŁNIA ON  MINIMALNE  WYMOGI  EKONOMICZNE ,

FINANSOWE  I TECHNICZNE .

W postępowaniu  mogą  wziąć udział wykonawcy , którzy    nie wykluczeniu  na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz  spełniający   warunki zawarte w art.22 ust.1. ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku  Prawo zamówień publicznych

  /Dz.U.  Nr 19  , poz. 177 ze zmianami /   oraz  spełniają wymogi  określone   w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .

SEKCJA IV  TRYBY

IV.1/ TRYBY

         Przetarg  nieograniczony

IV.2/ KRYTERIA  OCENY  OFERT

       cena  100 %

IV.3. INFORMACJE  ADMINISTRACYJNE

IV.3.1 Warunki uzyskania  SIWZ  oraz  dodatkowych  wyjaśnień

        Dostępne   od  13.10.2006  roku  do  23.10.2006 roku  , w siedzibie zamawiającego pokój nr 14   

IV .3.2 TERMIN SKŁADANIA OFERT

       pok. Nr 17  nie później niż   do dnia  23.10 .2006  rok  do godz. 10:00

IV.3.3 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

      30 DNI  

IV.3.4  DATA , GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT

     23.10.2006 rok    godz.  10 30         Urząd Gminy  w  Łodygowicach  pokój nr 10 / parter/

SEKCJA  V . INNE INFORMACJE

 V.1/ Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego  ze  środków Unii Europejskiej ?

        Nie

                                                                           WÓJT GMINY ŁODYGOWICE

                                                                                                /

                                                                            mgr inż. Tadeusz Handerek

Łodygowice  12.10.2006 rok

NR SPRAWY  ZP/PN/34/2006                

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH WARUNKÓW

ZAMÓWIENIA

NA   :

WYKONANIE REMONTU  I MODERNIZACJI  NASTĘPUJĄCYCH DRÓG :

ZAD. NR 1   DROGA GMINNA NR 92  ULICA  WIELODROGA

W SOŁECTWIE  PIETRZYKOWICE

ZAD. NR 2   DROGA GMINNA NR  4138  ULICA  SPACEROWA

W SOŁECTWIE  ŁODYGOWICE

POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA  PUBLICZNEGO  PROWADZONE

JEST  W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

O WARTOŚCI  SZACUNKOWEJ PONIŻEJ  60 000 EURO

URZĄD GMINY ŁODYGOWICE DNIA 12.10.2006  ROK

ZP/PN/ 34 / 06

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO

Przedmiot zamówienia:

WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI  NASTĘPUJĄCYCH  DRÓG  :

ZAD. NR 1   DROGA GMINNA NR 92          ULICA  WIELODROGA   W SOŁECTWIE     PIETRZYKOWICE

ZAD. NR 2   DROGA GMINNA NR  4138     ULICA   SPACEROWA     W SOLECTWIE   ŁODYGOWICE

POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU

      I  Zamawiający

      WÓJT GMINY ŁODYGOWICE

      34- 325 ŁODYGOWICE

       UL.PIŁSUDSKIEGO 75

       TEL  033/602 778   FAX 033 /8631 303

       Internet  :  http:// www.uglodygowice.bip.org.pl./ E –mail : gmina@lodygowice.pl

     

      II. Tryb udzielenia zamówienia

1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie    

   przetargu  nieograniczonego   o wartości  szacunkowej   do 60 000  euro  .

2.Do postępowania  przetargowego  maja zastosowanie przepisy ustawy Prawo

   Zamówień   Publicznych   z dnia 29.01.2004 roku /tekst jednolity Dz.U.z 2004 r

    nr 19 poz.177 ze zmianami  /

3. W przetargu  mogą wziąć udział wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu  

    na podstawie  art.24 ust.1 i 2 ustawy.

4.Formularz specyfikacji jest udostępniony oferentom nieodpłatnie .

II. Opis przedmiotu zamówienia

 

1. Przedmiotem zamówienia jest  :

  WYKONANIE REMONTU  I MODERNIZACJI  NASTĘPUJĄCYCH DRÓG :

  ZAD. NR 1   DROGA GMINNA  NR 92   ULICA  WIELODROGA   W SOŁECTWIE 

                                                                 PIETRZYKOWICE

  ZAD. NR 2   DROGA GMINNA  NR  4138  ULICA   SPACEROWA   W SOŁECTWIE   

                                                                 ŁODYGOWICE

  POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU

    Przedmiot zamówienia

    zadanie nr  1 / ulica Wieloroga / obejmuje :

    Wykonanie warstwy profilowej z mieszanki  tuczniowej o uziarnieniu 0- 31.5 mm ,

    grub. 10cm z zachowaniem spadków poprzecznych  2 % i tak  na odcinku od 0 +

    000,00 do km 0 + 215,00 projektuje się spadek  jednostronny / prawostronny /.

    Od   km 0 + 215 ,00 do  km 0+ 658,00 projektuje się spadek poprzeczny

    jednostronny / lewostronny /  

    Od km 0 + 658,00 do km 0 + 962,78 projektuje się  jednostronny  spadek poprzeczny   

    / lewostronny / z odprowadzeniem  wód do rowu przydrożnego , który zostanie     

    podany  renowacji . Zakłada się  ścięcie istniejących obustronnych poboczy 

    grubości warstwy  do 10 cm z przemieszczeniem  urobku  w miejscu .Projektuje się

    wykonanie   powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową  szybkorozpadową

    65 % i grysami :

     - warstwa dolna  6-8 mm

    -  warstwa górna 2-4 mm

  

   Zadanie nr  2/ ulica Spacerowa / obejmuje:

   Wykonanie warstwy profilowej z mieszanki  tuczniowej o uziarnieniu 0- 31.5 mm ,

   grub. 10cm z zachowaniem spadków poprzecznych  2 % i tak  na odcinku od

   0 +  100,00 do km 0 + 704,14 projektuje się spadek  lewostronny .

   Na odcinku od km 0+704,14 do km 0+990,14  projektuje  się spadek jednostronny

   do prawostronnego rowu przydrożnego . Na całej  powierzchni  remontowanego

   odcinka  robót  od km 0 + 100,00 do km 0 + 990,14 projektuje się  wykonanie 

   powierzchniowego utrwalenia  emulsja  asfaltową  szybkorozpadową     65 %

   i grysami :

     - warstwa dolna  8-11 mm

    -  warstwa górna 2-5 mm

  

2. Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia zawierają :

- dokumentacja projektowa  załącznik   do SIWZ

- specyfikacja  techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych –załącznik

  do  SIWZ

- przedmiar robót załącznik     do SIWZ

- wzór umowy – załącznik       do SIWZ

 3.W celu prawidłowego  sporządzenia  oferty zamawiający   zaleca przeprowadzenie  

   wizji  lokalnej terenu budowy. Koszty dokonano  wizji lokalnej  terenu  budowy

   poniesie  wykonawca.

III. Części zamówienia

    Zamawiający  nie  dopuszcza składania ofert częściowych

IV. Zamówienia uzupełniające

    Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

V. Oferty wariantowe

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia

od podpisania umowy do  20 listopada  2006 roku

VII. Warunki udziału w postępowaniu

1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy złożą ważną ofertę oraz spełniają wymogi  :

a) spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicznych

b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy      

    nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

c) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także    

    dysponują   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie   

     zamówienia;

e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

VIII Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda  następujących dokumentów :

 - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- /załącznik nr 1/

 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

   działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub        

    zgłoszenia do ewidencji   działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż

    6 miesięcy przed   upływem terminu składania   ofert

 - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z

    przepisów prawa   lub innych dokumentów rejestrowych

 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego

    oddziału  Zakładu   Ubezpieczeń Społecznych  potwierdzające odpowiednio,

    że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie

    zdrowotne lub   społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem

    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na   raty zaległych płatności lub wstrzymanie w

    całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż

    3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert  lub oświadczenie  wykonawcy

     o braku  zaległości  w opłaceniu podatków i opłat  wobec właściwego urzędu  

     skarbowego .

 - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają

   uprawnienia, jeżeli   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    tj. uprawnienia budowlane do kierowania  robotami  budowlanymi oraz aktualne

    zaświadczenie o przynależności  do właściwej  Inżynierów  samorządu zawodowego

 -  oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo

    zamówień   publicznych z wykorzystaniem wzoru-/ załącznik nr 2 /

2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej

  - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie

  - Oferta winna zawierać dokumenty  dla każdego partnera z osobna, pozostałe   

    dokumenty  składane są wspólnie

3. Inne dokumenty:

3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie,   potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:

  - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania / załącznik  nr 3 /

-  referencje , że roboty te zostały wykonane z należyta starannością

- polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest   

   ubezpieczony    od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

   gospodarczej

IX. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami

Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie, i skierowane na adres:

adres   Urząd Gminy Łodygowice  , 34 –325 Łodygowice   ul. Piłsudskiego  75

faksem: nr faksu  0 33-8602 –778  lub na adres e-mail gmina @ lodygowice . pl.

Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

 Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami

X. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: dane osoby upoważnionej  :

w zakresie procedury przetargowej  - inspektor  Maria Kubica    - telefon  8602 – 778

w zakresie  przedmiotu zamówienia – inspektor Andrzej Pezdek  telefon   8631 – 083 

XI. Wadium

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 XII. Termin związania ofertą

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert,

XIII. Opis przygotowania oferty

1.Przygotowanie oferty

1.1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

1.2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

1.3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

1.4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do   

        reprezentowania Firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym,

        wymaganiami ustawowymi  oraz przepisami   prawa.

1.5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela

       Wykonawcy, należy    dołączyć właściwe umocowanie prawne.

1.6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,

      o  których mowa   w treści niniejszej specyfikacji , które muszą być w formie oryginału

      lub  poświadczone za zgodność  z oryginałem kserokopii.

1. 7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi

      przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie

      informacje  oraz dane.

1.8)  Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby

         podpisującej ofertę.

1.9)  Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający

        możliwość    dekompletacji zawartości oferty.

1.10. Oferta musi zawierać  zestawienie kosztów poszczególnych  dróg  , sporządzonych

         na bazie  przedmiarów robót , których suma stanowi ostateczną cenę oferowaną .

2. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty

 2.1 Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystych i zaklejonych  kopertach / opakowaniach .

 2.2 Należy stosować kopertę zewnętrzną i wewnętrzną  Koperta / opakowanie /     

      zewnętrzna  zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na

       adres:

      URZĄD GMINY  ŁODYGOWICE

      34 –325  ŁODYGOWICE

         UL.PIŁSUDSKIEGO  75

         Na kopercie należy umieścić  napis:

WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI  NASTĘPUJĄCYCH  DRÓG  :

ZAD. NR 1   DROGA GMINNA NR 92  ULICA  WIELODROGA   W SOŁECTWIE  PIETRZYKOWICE

ZAD. NR 2   DROGA GMINNA NR  4138  ULICA  SPACEROWA  W SOLECTWIE ŁODYGOWICE

POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU

Koperta wewnętrzna  winna być  zaadresowana jak w/w a ponadto opatrzona  nazwą i dokładnym adresem Oferenta.

XIV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Oferty należy składać w  siedzibie zamawiającego :

URZĄD GMINY  ŁODYGOWICE

34 –325  ŁODYGOWICE

UL.PIŁSUDSKIEGO  75

pok. Nr 17  nie później niż   do dnia  23.10 .2006  rok  do godz. 10:00

Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.

2. Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego :

 URZĄD GMINY  ŁODYGOWICE

34 –325  ŁODYGOWICE

UL.PIŁSUDSKIEGO  75

pokój  nr 10  w dniu  23.10.2006 rok  o godz. 10 : 30

 3. Sesja otwarcia ofert

Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności

XV. Opis sposobu obliczenia ceny

 - Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i        

   słownie, z   wyodrębnieniem należnego podatku VAT

 - Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z

    wykonaniem   zamówienia dla każdego zakresu robot oddzielnie ..

 -  Cena może być tylko jedna

-  Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).

XVI. Kryteria oceny oferty

1. Kryteria oceny ofert

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

| Nazwa kryterium                                                |Waga    |

---------------------------------------------------------------------------

|Nazwa  cena                                                        |100     |

---------------------------------------------------------------------------

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego

  ( Cn : Co  ) x 100 pkt.x 100 %

Gdzie  Cn- oznacza cenę najniższą

            Co – oznacza cenę oferowaną

3. Wynik

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

XVII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

  Zamawiający  nie  przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XVIII. Warunki umowy

1  Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z

    punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.

2  O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem

3  Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej  

    specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.

4  Postanowienia umowy zawarto w  projekcie umowy, który stanowi / załącznik nr 4 /

XIX. Środki ochrony prawnej

Środki ochrony prawnej: protest, odwołanie, skarga przysługują wszystkim wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przepisów ustawy  W Dziale VI Prawa zamówień publicznych .

XX. Ogłoszenia wyników przetargu

Wyniki postępowania zostaną ogłoszone zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych oraz w siedzibie zamawiającego  na tablicy ogłoszeń . Niezależnie od ogłoszenia wyników wszyscy wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne zostaną powiadomieni w formie pisemnej.

XXI. Postanowienia końcowe

Postanowienia końcowe

 Zasady udostępniania dokumentów

Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

XXII. Załączniki

Załączniki do oferty :

1. druk formularza oferty

2.druki  oświadczeń i informacji , które składa oferent

Załączniki do specyfikacji:

1.przedmiary  robót 

2. dokumentacja

3.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

 

                                                                                      Łodygowice 12.10.2006 rok. Zatwierdzam :

..................................................

Podpis osoby uprawnionej

ZP/PN/34 / 06                                                                   Załącznik  nr   1

FORMULARZ OFERTOWY

 W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO

Dane dotyczące oferenta

Nazwa....................................................................................................................

Siedziba.................................................................................................................

Nr telefonu/faks......................................................................................................

nr NIP......................................................................................................................

nr REGON...............................................................................................................

Dane dotyczące zamawiającego

Nazwa zamawiającego   WOJT GMINY ŁODYGOWICE

Ulica : PIŁSUDSKIEGO  75

Kod Miejscowość  34 –325  ŁODYGOWICE

Zobowiązuję się wykonać :

ZAD. NR 1   DROGA GMINNA NR 92          ULICA  WIELODROGA   W SOŁECTWIE     PIETRZYKOWICE

ZAD. NR 2   DROGA GMINNA NR  4138     ULICA   SPACEROWA     W SOLECTWIE   ŁODYGOWICE

POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU

Za łączną kwotę :…………………………………………. netto

                            ……………………………………………brutto

 W tym:

Sołectwo Pietrzykowice  - ulica Wieloroga  :

cena netto...........................................................................................................zł

(słownie: ..............................................................................................................)

podatek VAT.......................................................................................................zł

cena brutto..........................................................................................................zł

(słownie: ...............................................................................................................)

Sołectwo Łodygowice -ulicy  Spacerowa

cena netto...........................................................................................................zł

(słownie: ..............................................................................................................)

podatek VAT.......................................................................................................zł

cena brutto..........................................................................................................zł

(słownie: ...............................................................................................................)

oświadczam, że:

 1. Na powyższe robot udzielam gwarancji  jakości na okres :……………………………….

     /  Wyrażony w  liczbie miesięcy /

2. Termin płatności   do 30 dni  od dnia poprawnie złożonej faktury , przelewem na konto 

   Wykonawcy podane  na fakturze

3. Zobowiązuję się wykonać zamówienie do dnia …………………………

 / pożądany termin  do 20 .11.2006 roku  /

4.Zapoznałem się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia  wraz z załącznikami  stanowiącymi   integralną  część  i wnoszę do niej zastrzeżeń .  

Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej

Nazwisko, imię ....................................................................................................

Stanowisko ...........................................................................................................

Telefon...................................................Fax.........................................................

Zakres*:

- do reprezentowania w postępowaniu

- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni, 

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Zastrzeżenie oferenta

Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione ponieważ stanowią  tajemnicę przedsiębiorstwa  w rozumieniu przepisów  ustawy z dnia 16.04.1993 roku  o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.Nr 47 , poz. 211  z późniejszymi  zm.)

1.…………………………………………………………………………………………………………………

2………………………………….. ………………………………………………………………………

Inne informacje oferenta:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

______________________________________

(imię i nazwisko)

podpis uprawnionego przedstawiciela oferenta

* niepotrzebne skreślić pod rygorem odrzucenia oferty

ZP/PN/34/06

                                                                                               Załącznik nr  2

OŚWIADCZENIE

O SPEŁNIENIU WARUNKÓW  UDZIAŁU   W POSTĘPOWANIU

Wymagane  na podstawie art.44  w związku z art.22  ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. nr 19 poz.177 ze zmianami )

Nazwa   oferenta ...................................................................................

                              ..................................................................................

Adres :...................................................................................................

                             ..................................................................................

                    Przystępując do udziału  w postępowaniu  o zamówienie 

publiczne  w trybie przetargu nieograniczonego  oświadczamy ,że:

1.                   posiadamy uprawnienia  do wykonania określonej  działalności  lub czynności , jeżeli ustawy    

             nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.                   posiadamy niezbędną  wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny  , a także

      dysponujemy osobami zdolnymi  do wykonania  zamówienia

3.                   znajdujemy się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia

4.                   nie podlegamy wykluczeniu  z postępowania   o udzielenie zamówienia .

                                                 ...........................................................

                                                 / data i podpis upoważnionego przedstawiciela

                                                                                                        zał nr 4.

PROJEKT  UMOWY  [LP1] [LP2] 

NR        ................./  2006

Zawarta   dnia  ..................  roku   w    Łodygowicach

pomiędzy :

GMINĄ    ŁODYGOWICE    34 –325  Łodygowice   ul.Piłsudskiego 75

reprezentowaną  przez  ;

1. Mgr  inż. .Tadeusza  Handerek    -  Wójta    Gminy  Łodygowice

    przy kontrasygnacie :

2. Haliny Loranc  -  Skarbnika Gminy   

zwaną  dalej  w  treści  umowy   "Inwestorem "

a

...................................................................................................................

.......................................................................................................................

reprezentowaną   przez:

1....................................................................................................................

2....................................................................................................................

 zwaną   w  treści  umowy    "Wykonawcą"

Podstawę  zawarcia umowy stanowi  udzielenie zamówienia publicznego  w trybie przetargu nieograniczonego  przeprowadzonego w dniu  .............2006 roku  stosownie do przepisów   ustawy z dnia 29 stycznia   2004 r.- Prawo  zamówień publicznych (  Dz.U..Nr 19 , poz.177 ze zmianami )

                                                           § 1.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA  :

WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI  NASTĘPUJĄCYCH  DRÓG  :

ZAD. NR 1   DROGA GMINNA NR 92          ULICA  WIELODROGA   W SOŁECTWIE     PIETRZYKOWICE

ZAD. NR 2   DROGA GMINNA NR  4138     ULICA   SPACEROWA     W SOLECTWIE   ŁODYGOWICE

POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU

 Zgodnie ze złożoną  oferta  przetargową .

2.Roboty  określone  w  ust.1   winny  być  zgodne  z  przepisami   prawa budowlanego

   normami technicznymi  i zasadami wiedzy technicznej .

 

3. Wykonawca   rozpocznie  roboty:  niezwłocznie  po   podpisaniu  umowy

4. Wykonawca   zobowiązuje  się  zakończyć  roboty :

      ..............................

     przekazać  w   tym  terminie  Inwestorowi    uporządkowany    teren   budowy.

                            

                                                        § 2.

OBOWIĄZKI  INWESTORA :

1.Inwestor  zobowiązuje   się  przekazać  Wykonawcy   plac  budowy  

    w dniu  podpisania  umowy

                                                          

                                                § 3

PŁATNOŚCI :

1. Ostateczna  wartość   należnego Wykonawcy wynagrodzenia   ustala się

     na  łączną kwotę   :

……………………………………………………………………złotych netto

…………………………………………………………………….złotych brutto

W tym 

ZAD. NR 1   DROGA GMINNA NR 92 

ULICA  WIELODROGA   W SOŁECTWIE    PIETRZYKOWICE………………….zł netto  …………….zł brutto

ZAD. NR 2   DROGA GMINNA NR  4138 

ULICA   SPACEROWA     W SOLECTWIE   ŁODYGOWICE………   …………zł netto………………zł brutto

POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY ŁODYGOWICE W 2006 ROKU

zgodnie z oferta cenowa  , która stanowi załącznik nr 1 do umowy .

2. Należne   płatności   będą  dokonywane   przez  Inwestora : po wykonaniu  przedmiotu

 zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru  w terminie do ............ dni  od dnia otrzymania zweryfikowanej  faktury przez inspektora nadzoru

3.  Rodzaj  płatności:  przelewem           

    

     Na   konto  podane na fakturze Wykonawcy

4. Faktury   powinny  być  adresowane  :

                                                                 URZĄD  GMINY    ŁODYGOWICE

                                                                  34 – 325  ŁODYGOWICE

                                                                 UL.PIŁSUDSKIEGO  75

5.Funkcję  inspektora  Nadzoru    Budowlanego  powierza się:

  ..................................................................................................................................

6. Wykonawca   udziela  .................  miesięcznej  gwarancji / rękojmi  / na  wykonane  prace  licząc  od      dnia  odbioru  końcowego.

                                                              §  4.

                                                        

KARY  ;

1. Wykonawca   zapłaci  Inwestorowi  karę  umowną ;

a/ w  wypadku  odstąpienia  od  umowy  przez  Inwestora  z  przyczyn  , za   które    ponosi  odpowiedzialność  Wykonawca  , w  wysokości   5 %  wynagrodzenia    umownego  za  przedmiot  umowy ,

b/ za  zwłokę  w  oddaniu  określonego  w  umowie  przedmiotu  odbioru  , w  wysokości

    0.1 %  wynagrodzenia  umownego     za  przedmiot  odbioru  za  każdy dzień  zwłoki,

c/ za zwłokę  w  usunięciu  wad  stwierdzonych   przy  odbiorze  lub w  okresie

    rękojmi  , w   wysokości  0.1 %  wynagrodzenia  umownego za przedmiot odbioru  , za   

    każdy dzień  zwłoki  liczony   od   dnia  wyznaczonego   na usunięcie  wad

2. Inwestor  zapłaci  Wykonawcy  karę  umowną:.

   a/ w  wypadku  odstąpienia   od  umowy  przez  Wykonawcę  z przyczyn  , za  które

      odpowiedzialność  ponosi  Inwestor  , w  wysokości  5  %  wynagrodzenia  umownego,

     z zastrzeżeniem  postanowień art.145 – Prawa zamówień publicznych

                                                        § 5

PODWYKONAWSTWO ;

1. Wykonawca  ma  prawo  z zastrzeżeniem   §  3  podpisać  umowę  o  podwykonawstwo 

  z  podwykonawcami  .nie  wymienionymi   w  przyjętej  ofercie  przetargowej  pod    

   warunkiem   wcześniejszego   uzyskania pisemnej  zgody Inwestora.

2.Jeżeli  Wykonawca  zawarł  umowę  z   podwykonawcą   bez  pisemnej  zgody

   Inwestora ,Inwestor  może  bez   przekazania  formalnego zawiadomienia  wypowiedzieć 

   Umowę.

3.Inwestor  nie  będzie  związany  stosunkami  zobowiązaniowymi  z podwykonawcami  , ale  może 

   skorzystać  z wszystkich  praw nabytych  w  stosunku  do  nich  przez   Wykonawcę  .   

    Wykonawca  będzie   pozostawał  w   pełni   odpowiedzialny   w  stosunku  do  Inwestora  za 

    zlecone  do     podwykonania części   robót.

 

                                                         § 6

PRAWO I  ROZSTRZYGANIE  SPORÓW :

1. Przy realizacji   niniejszej  umowy  mają zastosowania  przepisy  prawa  polskiego .

2. Strony  ustalają ,że  w  sprawach  nieuregulowanych postanowieniami  niniejszej  umowy

będą   mają  zastosowanie    przepisy  Kodeksu Cywilnego  i  ustawy Prawo zamówień  publicznych .

3. Wszystkie  spory  wynikłe  na tle   realizacji niniejszej  Umowy  , rozstrzygane  będą

     przez  sąd  rzeczowo właściwy   dla    siedziby  Inwestora.

                                                           § 7

ZMIANY UMOWY

1.Zmiana postanowień  zawartej umowy  może nastąpić  za zgodą ob. Stron wyrażoną  na  

   piśmie  pod rygorem  nieważności  takiej zmiany.

2.Zakazuje się zmian  postanowień  zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na  

podstawie której dokonano  wyboru wykonawcy , chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian  wynika z okoliczności , których  nie można było przewidzieć  w chwili  zawarcia umowy , lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego .

                                                         §  8

Umowa  została  sporządzona   w  4  jednobrzmiących  egzemplarzach  z przeznaczeniem   trzy  egzemplarze  dla  Inwestora   i  egz. dla  Wykonawcy .

   

  Za  Inwestora:                                                Za  Wykonawcę: 

1. ....................................                             1.................................

2. ...................................                            2. .................................

Kontrasygnata  Skarbnika:                              

ZP/ PN/34/06                                                                 Załącznik  nr    3

WYKAZ  WYKONANYCH  W  OKRESIE  PIĘCIU LAT  ROBÓT  

NAZWA WYKONAWCY :.......................................................

....................................................................................................

SIEDZIBA WYKONAWCY :....................................................

Wykaz  wykonanych w ostatnich  pięciu   lat  robót   , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy – to za ten okres , odpowiadających  swoim rodzajem  i wartością  robót  stanowiących  przedmiot zamówienia  ,

lp

Nazwa zadania

Data i miejsce wykonania

Wartość  

1

2

3

4

5

Do niniejszego  załącznika  zostały dołączone  dokumenty  …..sztuk potwierdzające ,że roboty te zostały wykonane należycie .

........................................................................................

data i podpis  upoważnionego

przedstawiciela oferenta 

PRZEDMIAR ROBÓT     załącznik do siwz

Podstawa nakładu , opis pozycji , wyliczenie ilości robót

Ilość

Krotn.

Jedn.

1.DROGA GMINNA WIELODROGA

1 KNR 201/233/3    Mechaniczne plantowanie terenu –

                                 wyrównanie pobocza grub.10 cm

                                 R= 0,955     M= 1,000      S= 1,000

1 000

m 2

2.KNR 201/525/2     Odtworzenie rowów odwadniających

                                  R= 0,955    M=1,000     S= 1,000

300

m

3.KNR 401/108/6     Wywóz samochodami samowyładowczymi

                                  do 1 km  urobku z rowów

90

m 3

4.KNR 231 /107/1    Wytwórnia istniejącej podbudowy, 

                                  tłuczniem  sortowanym , zagęszczenie

                                  mechaniczne , średnia grubość warstwy po

                                  zagęszczeniu  do 10 cm  

300

m3

5. KNR 231/1002/2   Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni 

                                  drogowych  emulsją asfaltową , grys

                                  kamienny frakcji 8 -11 kruszywo  w ilości

                                  10 dm 3/ m 2

                                  R= 1,500  M= 1,100   S= 1,500

3 000

m2

6. KNR 231/1002/5   Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni

                                   drogowych emulsją asfaltową , kruszywo

                                   naturalne  frakcji 2-5, kruszywo w ilości

                                   8  dm  3 /m 2

                                                R= 1,500   M= 1,200  S= 1,500

3000

m 2

 

Szczegółowa specyfikacja techniczna dla ul. Wielodroga 

https://uglodygowice.bip.org.pl/pliki/uglodygowice/spec2.doc

 

Szczegółowa specyfikacja techniczna dla ul. Spacerowa

https://uglodygowice.bip.org.pl/pliki/uglodygowice/spec1.doc

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3244795]

przewiń do góry