Łodygowice: Dowóz uczniów na basen w ramach projektu - Wszechstronna edukacja uczniów ZS w Pietrzykowicach
Numer ogłoszenia: 476084 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 05 18, faks 33 863 05 01.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowice.pl

·                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lodygowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów na basen w ramach projektu - Wszechstronna edukacja uczniów ZS w Pietrzykowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów Zespołu Szkół w Pietrzykowicach na zajęcia sportowe na basenie COS w Szczyrku w okresie od grudnia 2012 r. do października 2014 r. 1 KURS obejmuje przewóz 4 grup uczniów na basen i z powrotem w ciągu jednego dnia. W ramach jednego kursu pojazd wykonuje 5 przejazdów na trasie Pietrzykowice - Szczyrk i 5 przejazdów na trasie Szczyrk - Pietrzykowice. 1 KURS = ok. 160 km. Szczegółowy opis 1 KURSU: a) Pierwszy przejazd na basen (20 osób + 1 opiekun), trasa Pietrzykowice - Szczyrk COS, 16 km, I grupa czas zajęć 45 min b)wraca opiekun, powrót pusty, trasa Szczyrk COS- Pietrzykowice, 16 km, c) Drugi przejazd na basen (20 osób + 1 opiekun), trasa Pietrzykowice - Szczyrk COS, 16 km, II grupa czas zajęć 45 min, d) Powrót I grupy(20 osób + 1 opiekun), trasa Szczyrk COS-Pietrzykowice, 16 km e) Trzeci przejazd (20 osób + 1 opiekun), trasa Pietrzykowice- Szczyrk COS, 16 km,III grupa czas zajęć 45 min, f) Powrót II grupy (20 osób + 1 opiekun), trasa Szczyrk COS- Pietrzykowice, 16 km, g) Czwarty przejazd (20 osób + 1 opiekun), trasa Pietrzykowice - Szczyrk COS, 16 km, IV grupa czas zajęć 45 min, h) Powrót III grupy (20 osób + 1 opiekun), trasa Szczyrk COS- Pietrzykowice, 16 km, i) Piąty przejazd (tylko opiekun), trasa Pietrzykowice -Szczyrk COS, 16 km, j) Powrót IV grupy (20 osób + 1 opiekun), trasa Szczyrk COS- Pietrzykowice, 16 km. RAZEM 1 kurs 160 km. W ramach zamówienia zrealizowane zostanie 80 kursów, czyli ok. 12 800 km, w tym: 2012 r. - 6 kursów 2013 r.- 43 kursy 2014 r.- 31 kursów Szczegółowy harmonogram z podaniem konkretnych dni i godzin zostanie podany po podpisaniu umowy z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przewozów, terminów ich wykonywania ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszystkie obowiązki i czynności ( np. opłaty parkingowe, opłaty drogowe, wynagrodzenie kierowców, postoje kierowców oczekujących na uczestników zajęć itp.) wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. Przewóz uczniów musi odbywać się pojazdami - busem/autobusem wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu wg obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi. Środki transportu oferowane przez Wykonawcę winny spełniać wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 poz. 262 z 26.02.2003 r.). Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do niezwłocznego podstawienia zastępczego środka transportu- spełniającego wymogi, o których mowa w SIWZ oraz w czasie umożliwiającym punktualny przywóz i odwóz uczniów. W okresie jesienno-zimowym pojazdy muszą być ogrzewane. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności osób trzecich spowodowane swoim udziałem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że jest uprawniony do wykonywania przewozu osób i posiada aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywania przewozu osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2011 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. nr 125 poz. 874 ze zm.). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie osób o wartości 20 000 zł. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w trakcie wykonywania zamówienia będzie dysponował: min. 1 busem z min. 21 miejscami siedzącymi. Pojazd nie może być starszy niż 8 lat. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej 1 kierowca z uprawnieniami kategorii D. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·                  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Wypełniony formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a)W przypadku wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.), b)W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. c)Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. d)Przesunięcia terminu realizacji zajęć między latami przewidzianymi na ich wykonanie jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np. brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, zalecenia Instytucji Pośredniczącej II stopnia); Zmiany umowy, o których mowa powyżej nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 6 ust. 2 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice- Biuro Obsługi Klienta, 34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

                                                                                                                                                            Wójt Gminy

                                                                                                                     Andrzej Pitera

SIWZ

Zał. nr 1 Formularz ofertowy

Zał. nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Zał. nr 3 Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia

Zał. nr 4 Wykaz pojazdów

 

Zał. nr 5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Zał. nr 6 Projekt umowy

 

 

 

Łodygowice, dn. 06.12.2012 r.

GZEASiP-ZP/02/2012

 

                                                          

Dotyczy: Dowóz uczniów na basen w ramach projektu – Wszechstronna edukacja uczniów ZS w Pietrzykowicach, Zamawiający Gmina Łodygowice

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Zamawiający informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), że jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:

 

 

Oferta Nr

Złożona przez

Cena ofert brutto

Liczba uzyskanych punktów

2

Handel  I Usługi Transportowe Przewóz Osób

Jolanta Mrowiec, 34-324 Lipowa 752

41 472 zł

100

 

Oferta spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała najwyższą liczbę punktów.

 

Jednocześnie informujemy na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), że Zamawiający wykluczył Wykonawcę:

 

 „EURO-TRANS” Transport Krajowy i Międzynarodowy „Spedycja” inż. Kazimierz Janik

34-300 Żywiec ul. Paderewskiego 15b/20

Oferta nr 1

 

UZASADNIENIE PRAWNE

Zamawiający – Gmina Łodygowice, działając zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zawiadamia o wykluczeniu ww. wykonawcy   na mocy art. 24 ust. 2 pkt 4 ww. ustawy. Na podstawie art. 24 ust. 4 ww. ustawy ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

 

UZASADNIENIE FAKTYCZNE

Zamawiający w  Rozdz. IV pkt 1.3 wymagał, aby Wykonawca wykazał, że pojazd, którym będzie realizował zamówienie nie będzie starszy niż 8 letni.  Wykonawca „EURO-TRANS” Transport Krajowy i Międzynarodowy „Spedycja” inż. Kazimierz Janik w wykazie pojazdów biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia wskazał dwa pojazdy wyprodukowane w 1998 r.

Mając na uwadze powyższe Zamawiający wykluczył Wykonawcę, który nie spełnił warunku w zakresie wykazania dysponowania wymaganym potencjałem technicznym.

 

 

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) - Dział VI "Środki ochrony prawnej".

Termin zawarcia umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych  – od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.   

                                                                                                             

 

 

 

                                                                                                        Wójt Gminy

                                                                                                        Andrzej Pitera

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-11 10:34:38
  • Liczba odsłon: 135
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3244928]

przewiń do góry