Wersja archiwalna 2007-08-21 19:10:39
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Łodygowice
34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
Tel./fax 0-33-863-0-500 Mail:
WWW: www.lodygowice.pl
NIP: 553-10-25-544
Łodygowice, dn. 20.08.2007 r.
OGŁOSZENIE
O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE SOŁECTW PIETRZYKOWICE I ŁODYGOWICE”
1.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl
Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej,
2.Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest: remont dróg gminnych na terenie sołectw Pietrzykowice
i Łodygowice
w sołectwie Pietrzykowice remontem zostały objęte następujące drogi gminne:
droga nr 4641/2 o dług. 80
droga - ulica Głęboka o dług. 100,0m
droga – ulica Prosta o dług.
zakres robót obejmuje wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych oraz
nawierzchni z masy mineralno – bitumicznej .Zakres robót uściślony w załączonych przedmiarach oraz
w uproszczonej dokumentacji technicznej do wglądu w siedzibie zamawiającego
w sołectwie Łodygowice
droga - ulica Bliska o długości
droga ulica Krotka o długości
droga ulica Bukowa o długości 90m
Zakres robot obejmuje :
droga - ulica Bliska o długości
obustronne pobocza szerokości
droga ulica Krótka o długości
obustronne pobocza szerokości
dodatkowo na ulicy Krótkiej należy wykonać koryto na długości 34 mb z odwozem urobku i wykonać
warstwę podbudowy z kruszywa naturalnego grub.
droga ulica Bukowa o długości 90m - projektowana szerokość jezdni 2.50m +
obustronne pobocza szerokości
Warstwy konstrukcyjne :
-podbudowa warstwa dolna z kruszywa naturalnego gr.
-podbudowa warstwa górna gr.15 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 – do wykonania
-nawierzchnia warstwa ścieralna grubość 6cm z masy mineralno asfaltowej o uziarnieniu 0/12,8 –
do wykonania
- zabezpieczenie krawędzi jezdni (obustronne) uzupełnienie poboczy kruszywem
łamanym (wysiewki dolomitowe ) o szerokości
Dodatkowo : na ulicy Krótkiej należy wykonać koryto na długości 34 mb z odwozem urobku
i wykonać dolną warstwę podbudowy z kruszywa naturalnego gr.20 cm
1. .UWAGA : zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robot w przypadku
przekroczenia kwoty ,którą zamawiający przeznacza na w/ roboty.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
4. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 30 dni od dnia przekazania placu budowy .
5. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:
a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.
Dokumenty bezwzględnie wymagane
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
5) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi;
6) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zał. Nr 7 do siwz
7) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 6 do siwz
8) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
9) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
10) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 9.
6.Zamawiający będzie oceniał spełnianie prze Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
7.Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3 500,00 zł
8.Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena 100 %
9.Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 11 września 2007 r. do godz. 10: 00 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie.
10.Miejsce i termin otwarcia ofert: 11 września 2007 r.; godz. 10 : 00 pokój nr 10 w siedzibie zamawiającego.
11.Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.
WÓJT GMINY ŁODYGOWICE
ANDRZEJ PITERA
SPECYFIKACJA
SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE
UPROSZCZONE OPRACOWANIE TECHNICZNE
UPROSZCZONE OPRACOWANIE TECHNICZNE
UPROSZCZONE OPRACOWANIE TECHNICZNE
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Talik Andrzej
- Data udostępnienia w BIP: 2007-08-21
- Informacja zaktualizowana przez: Talik Andrzej
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-21 19:10:39
- Liczba odsłon: 305
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: