NR SPRAWY : ZP/PN/35/2006 ŁODYGOWICE 12.09.2006 ROK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1/ OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa:
Wójt Gminy Łodygowice
34 –325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, woj. śląskie
tel. 0/33 – 8602 –778 faks: 8631- 303
internet: http:// www.uglodygowice.bip.org.pl e – mail: gmina@lodygowice.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu:
w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – referent Andrzej Talik UG Łodygowice tel. 0692167755
organizacji przetargu - inspektor Maria Kubica UG Łodygowice tel. 8602 – 778, pokój nr 14.
I.2 /ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE :
Taki jak w pkt. I.1
I.3/ ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ
Taki jak w pkt.I.1
SEKCJA II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1. OPIS
II.1.2. / Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
MODERNIZACJA PLACU ZABAW NA TERENIE ZESPOŁU ZAMKOWO- PARKOWEGO W ŁODYGOWICACH PRZY ULICY KRÓLOWEJ JADWIGI 6
II.1.3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawę i montaż następujących urządzeń :
- zestaw wielofunkcyjny ( podest , kładka , 2 zjeżdżalnie , pochylnia ) szt.1
- zestaw wielofunkcyjny ( zjeżdżalnia z zadaszeniem , kładka , pochylnia, drabinki
domek) szt.1
- zestaw wielofunkcyjny ( 2 podesty, 2 pochylnie , kładka , mostek ) szt.3
- zestaw wielofunkcyjny (2 podesty , podest zadaszony, mostek, belki wiszącej na
łańcuchach szt. 1
- huśtawki łańcuchowe podwójne szt.2
- huśtawka pozioma typu konik szt.3
- huśtawka równoważna szt.2
- piaskownica szt.1
- ławki ogrodowe z oparciem szt.4
- lokomotywa szt.1
II. 1.4 MIEJSCE WYKONYWANIA ROBÓT
JAK W PKT. II.1. 2 GMINA ŁODYGOWICE –
teren zespołu zamkowo-parkowego w Łodygowicach przy ul. Królowej Jadwigi
II. 1.5 Nomenklatura
Wspólny słownik zamówień CPV- 45223800-4- montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
CPV- 36535200 -2 – wyposażenie placu zabaw
II.1.6 Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej
Nie
II.1.7 Czy dopuszcza się składanie oferty wariantowej
Nie
II. 2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1 zakres zamówienia jak w pkt.II.1.3 do 60 000 Euro
II.3 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA
Od podpisania umowy do 31pażdziernika 2006 roku
SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.
III.1 /WYMAGANE WADIUM: brak
III.2/ INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE
I TECHNICZNE .
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są nie wykluczeniu na podstawie art. 22 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art.24. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych /Dz.U. Nr 19, poz. 177 /z późniejszymi zmianami oraz spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
SEKCJA IV TRYBY
IV.1/ TRYBY
Przetarg nieograniczony
IV.2/ KRYTERIA OCENY OFERT
Cena 100 % - najniższa cena
IV.3. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1 /Warunki uzyskania SIWZ oraz dodatkowych wyjaśnień
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pokój
nr 14 w godz. od 8 00 - do 15 00 bezpłatnie lub pobrać ze strony internetowej www.uglodygowice.bip.org.pl
IV .3.2 TERMIN SKŁADANIA OFERT
Do 28. 09.2006 roku godz. 10 30 w Urzędzie Gminy w Łodygowicach, pokój nr 17
IV.3.3 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
30 DNI
IV.3.4 DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
28.09.2006 rok godz. 11 00 Urząd Gminy w Łodygowicach pokój nr 16 / I. Piętro/
SEKCJA V. INNE INFORMACJE
V.1/ Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej ?
Nie
Podpis zamawiającego :
/
Mgr inż. Tadeusz Handerek
Ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń w UG
od 13.09.2006 roku do 28 .09.2006 rok
internet: http://www.uglodygowice.bip.org.pl
http://www.portal.uzp.gov.pl
Zamawiający: WÓJT GMINY ŁODYGOWICE 34-325 ŁODYGOWICE UL.PIŁSUDSKIEGO 75 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA znak ZP/PN/35/2006 na DOSTAWĘ I MONTAŻ KONSTRUKCJI WYPOSAŻENIA PLACU ZABAW NA TERENIE ZESPOŁU ZAMKOWO- PARKOWEGO W ŁODYGOWICACH Formularze ofertowe i załączniki: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków ustawowych. 3. Wzór umowy. 4. Wykaz wykonanych robót. 5. Wykaz urządzeń obejmujących przedmiot zamówienia Zatwierdził: Łodygowice wrzesień 12.09.2006 rok
tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony do 60.000 Euro
CPV 36535200-2 – wyposażenie placów zabaw
Zamawiający:
Wójt Gminy Łodygowice 34-325 Łodygowice ul. Piłsudskiego 75
tel..: /0-33/ 8602 – 778 faks : 8631- 303
e-mail; gmina@lodygowice.pl, strona internetowa: www.uglodygowice.bip.org.pl.
Informacja o trybie i stosowaniu przepisów |
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego do 60 000 Euro zgodnie z art. 39 i nast. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
2. Podstawą prawną opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest w szczególności ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zwana dalej „Ustawą”), rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.
3. Ustawa wraz z aktami wykonawczymi oraz niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) obowiązują Wykonawcę i Zamawiającego podczas prowadzenia całego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji stosuje się Ustawę.
Przedmiot zamówienia |
1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako:
CPV 45223800-4 – montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji,
CPV 36535200-2 – wyposażenie placów zabaw,
2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw dla terenie Zespołu zamkowo- parkowego w Łodygowicach przy ul. Królowej Jadwigi 6 .
3. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje :
Dostawa i montaż urządzeń:
- zestaw wielofunkcyjny ( podest , kładka , 2 zjeżdżalnie , pochylnia ) foto nr 1
- zestaw wielofunkcyjny ( zjeżdżalnia z zadaszeniem , kładka , pochylnia, drabinki
domek) foto nr 2
- zestaw wielofunkcyjny ( 2 podesty, 2 pochylnie , kładka , mostek ) foto nr 3
- zestaw wielofunkcyjny (2 podesty , podest zadaszony, mostek, belki wiszącej na
łańcuchach foto nr 4
- huśtawki łańcuchowe podwójne foto nr 5
- huśtawka pozioma typu konik foto nr 6
- hustawka równóważna foto nr 7
- piaskownica foto nr 8
- ławki ogrodowe foto nr 9
- lokomotywa foto nr 10
W załączeniu wykaz urządzeń załącznik nr 5
4. Wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć przed wpływami środowiska zewnętrznego.
5. Wszystkie elementy stalowe winny być ocynkowane i pomalowane proszkowo.
6. Wszelkiego rodzaju liny stalowe, służące jako stężenia, czy też inne elementy konstrukcyjne należy zabezpieczyć..
7. Wszystkie urządzenia do zabaw muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa.
8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 3 - letniej gwarancji na wykonane prace i użyte materiały.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności.
Termin i miejsce realizacji zamówienia |
1. Termin wykonania zamówienia: do 31 października 2006 roku .
2 Miejsce realizacji zamówienia: plac zabaw na terenie Zespołu zamkowo- parkowego w
Łodygowicach przy ul. Królowej Jadwigi 6 .
Warunki udziału w postępowaniu |
1. Wykonawca musi spełniać łącznie wszystkie poniższe warunki:
1) warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy,
2) posiadać doświadczenie w postaci wykonania co najmniej 1 pracy w postaci montażu i wznoszenia gotowych konstrukcji placów zabaw w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie Wykonawcy mają obowiązek załączyć do oferty |
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu ,zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy, w tym że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 oraz ust.2 pkt.1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz co najmniej 1 wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat przez wszczęciem niniejszego postępowania pracy w postaci montażu i wznoszenia gotowych konstrukcji placów zabaw, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie,
2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
1) kosztorys ofertowy obejmujący całość prac i robót objętych przedmiotem zamówienia sporządzony w oparciu o przedmiary robót załączone do SIWZ ,
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje nie odpowiadają prawdzie.
Udzielanie wyjaśnień dotyczących SIWZ |
1. Zainteresowani złożeniem oferty mogą składać Zamawiającemu zapytania na piśmie.
2. Jeżeli zapytanie wpłynie na co najmniej 6 dni przed terminem otwarcia ofert, Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień wraz z podaniem pytań, wysyłając je bez podawania źródła zapytania, wszystkim Wykonawcom, którzy nabyli SIWZ.
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieszcza również na własnej stronie internetowej: www.uglodygowice.bip.org.pl.
4. Jeżeli zapytanie wpłynie do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert Zamawiający nie będzie miał obowiązku udzielania wyjaśnień.
Porozumiewanie się z uprawnionymi pracownikami Zamawiającego oraz informacje dotyczące sposobu przekazywania oświadczeń i dokumentów |
1. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami:
W sprawach dot.przedmiotu zamówienia - Andrzej Talik tel.0 692 167 755
W sprawach organizacji przetargu – Maria Kubica UG. Łodygowice tel.(0-33) 8602-778
faks: (0-33) 8631-303
Termin związania ofertą |
1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
Wizja lokalna terenu budowy |
1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu, na którym mają być wykonane roboty, i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
2. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Sposób przygotowania oferty |
1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią załączniki do SIWZ, musi być zgodna z Ustawą oraz spełniać poniższe wymogi:
1) Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
3) Oferta musi być przygotowana w języku polskim.
4) Oferta powinna być napisana przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.
5) Oferta musi być opieczętowana i podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu. Jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
6) Każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
7) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena.
8) Wszystkie dokumenty tworzące ofertę winny być spięte/zszyte oraz posiadać kolejno ponumerowane strony parafowane przez osobę(y) uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
9) Wykonawca winien wypełnić formularze załączone do SIWZ ściśle i kompletnie. Zakazuje się wprowadzania zmian we wzorach dokumentów objętych SIWZ.
10) Wykonawca zamieszcza ofertę wraz z wymienionymi dokumentami w zamkniętej kopercie zawierającej następujący opis:
a) nazwa i adres Wykonawcy,
b) nazwa i adres Zamawiającego,
c) oznaczenie „Przetarg nieograniczony na modernizacje placu zabaw na terenie Zespołu zamkowo-
parkowego w Łodygowicach przy ul. Królowej Jadwigi 6 .
2. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić do niej zmiany po upływie terminu składania ofert.
3. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem poczty, poczty kurierskiej należy przygotować w sposób określony w ust.1 powyżej i przesłać w zewnętrznej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego.. Przy czym w przypadku składania ofert za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data i godzina dotarcia przesyłki do sekretariatu Zamawiającego a nie data złożenia przesyłki w urzędzie pocztowym lub innemu przewoźnikowi.
4. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za niewłaściwe opakowanie oferty lub złożenie jej w niewłaściwym miejscu.
5. Ofertę złożoną po upływie terminu do składania ofert zwraca się bez otwierania bez względu na przyczyny opóźnienia.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Zamawiający podkreśla, że wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być czytelne.
Wprowadzanie zmian do SIWZ |
1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Dokonana w ten sposób modyfikacja stanie się częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i będzie niezwłocznie przesłana w formie pisemnej wszystkim uczestnikom postępowania, którym przekazano SIWZ oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.uglodygowice.bip.org.pl
3. W celu zapewnienia Wykonawcom odpowiedniego czasu na wzięcie pod uwagę modyfikacji podczas przygotowania ich ofert, Zamawiający przedłuży w miarę potrzeby termin składania ofert.
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert |
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego pok. Nr 17 ,Łodygowice ul. Piłsudskiego 75
do dnia 28 wrzesień 2006 r. do godziny 10.30.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 28 września 2006 r. o godz. 11.00
w pok. Nr 16.
Sposób obliczenia ceny oferty |
1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować całkowitą cenę ofertową kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
2. Całkowita cena powinna być określona w oparciu o kosztorys ofertowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia, w tym pełen zakres robót i materiałów oraz wszelkie inne koszty związane z wykonaniem zamówienia. Pozycje, które nie zostaną wycenione nie będą dodatkowo opłacone po wykonaniu prac, gdyż Zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w kosztorysie ofertowym.
4. Jeżeli Wykonawca zastosuje w swojej ofercie upust cenowy, to musi go uwzględnić w ostatecznej cenie oferty.
5. Ceny ofertowa podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała waloryzacji.
6. Wykonawca w przedstawionej ofercie powinien zaoferować cenę ofertową brutto (tj. cenę zawierającą podatek od towarów i usług) w złotych polskich, z dokładnością 2 miejsc po przecinku z jednoczesnym wskazaniem ceny ofertowej netto i wysokości podatku od towarów i usług.
7. Jeżeli Wykonawca, przy opracowaniu ceny oferty, stwierdzi brak jakiegoś elementu w opisie przedmiotu zamówienia lub załączonych do SIWZ dokumentów, który nie pozwoli na prawidłową realizację zamówienia winien powiadomić Zamawiającego o konieczności wprowadzenia dodatkowego elementu najpóźniej na 6 dni przed złożeniem oferty.
Opis kryterium oceny oferty |
1. Kryteriami oceny oferty przez Zamawiającego będzie: cena – 100%.
2. Zamawiający dokona wyboru oferty, która zawierać będzie najniższą cenę i spełniać będzie warunki określone w Ustawie i SIWZ.
Informacje o trybie otwarcia ofert |
1. Otwarcie ofert jest jawne.
2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3. Oferty, które zostały wycofane przez Wykonawców zostaną otwarte i odczytane w pierwszej kolejności.
4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający podaje imię i nazwisko, nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, a także informacje dotyczące ceny.
5. Informacje, o których mowa w ust.2 i 4 doręcza się Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
6. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 Ustawy wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu, do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym.
Informacje o trybie sprawdzania ofert i unieważnienie postępowania |
1. Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami prawa i SIWZ, a następnie ocenione zgodnie z warunkami i kryterium zawartym w SIWZ.
3. W toku badania i oceniania ofert Zamawiający może zażądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający poprawia oczywiste omyłki w treści oferty zgodnie z art. 87 i 88 Ustawy, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
5. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
1) jest niezgodna z Ustawą;
2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny;
7) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
6. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpią okoliczności określone w art. 93 ust.1 Ustawy.
Rozstrzygnięcie postępowania |
1. Postępowanie zostanie rozstrzygnięte, gdy jego wynik zatwierdzi Wójt Gminy Łodygowice .
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli ofertę o :
1) wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru,
2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
3) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Informacje, o których mowa w ust.2 pkt.1 Zamawiający zamieszcza na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie i na stronie internetowej www.uglodygowice.bip.org.pl
Wzór umowy |
1. Zamawiający załącza do SIWZ wzór umowy, która zostanie przedłożona Wykonawcy do podpisu.
2. Wzór umowy zawiera wszelkie istotne dla Zamawiającego postanowienia, które będą obowiązywały strony, w tym wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia.
Termin i miejsce zawarcia umowy |
1. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w siedzibie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Z chwilą zawarcia umowy postępowanie uważa się za zakończone.
Odstąpienie Zamawiającego od umowy |
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
Pouczenie o środkach ochrony prawnej |
1. W niniejszym postępowaniu zgodnie z art.4a ust.1 Ustawy jedynym środkiem ochrony prawnej jest protest.
2. Szczegółowe uregulowania dotyczące protestu znajdują się w Dziale VI „Środki ochrony prawnej” Rozdział 2 „Protest” Ustawy.
Data .......................................................
(pieczęć Wykonawcy)
OFERTA
ZAMAWIAJĄCY
WOJT GMINY ŁODYGOWICE
34 – 325 ŁODYGOWICE
UL. PIŁSUDSKIEGO 75
Dane dotyczące Wykonawcy:
Nazwa: .............................................
Siedziba: ..........................................
Nr tel./faks: ......................................
Nr NIP: .............................................
NR REGON: ....................................
Odpowiadając na zaproszenie do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego do 60.000 euro na „budowę placu zabaw na terenie Zespołu zamkowo- parkowego w Łodygowicach przy ul. Królowej Jadwigi 6 ” oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia:
za łączną cenę brutto (tj. zawierającą podatek od towarów i usług): ................................................................... zł (słownie: ........................................................................... ....................................................................................................................................................),
w tym:
- cena netto wynosi: ........................................... zł (słownie: ....................................................................
.............................................................................................................................),
- podatek od towarów i usług wynosi: ....................................... zł (słownie: .............................................. ....................................................................................................................................................).
lp |
Zakres zamówienia |
Ilość sztuk |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
Uwagi |
1 |
zestaw wielofunkcyjny ( podest , kładka , 2 zjeżdżalnie, pochylnia ) foto nr 1 |
1 |
|
|
|
2 |
zestaw wielofunkcyjny ( zjeżdżalnia z zadaszeniem , kładka , pochylnia, drabinki domek) foto nr 2 |
1 |
|
|
|
3 |
zestaw wielofunkcyjny ( 2 podesty, 2 pochylnie , kładka , mostek ) foto nr 3 |
1 |
|
|
|
4 |
zestaw wielofunkcyjny (2 podesty , podest zadaszony, mostek, belki wiszącej na łańcuchach foto nr 4 |
1 |
|
|
|
5 |
huśtawki łańcuchowe podwójne foto nr 5 |
2 |
|
|
|
6 |
huśtawka pozioma typu konik foto nr 6 |
3 |
|
|
|
7 |
huśtawka równoważna foto nr 7 |
2 |
|
|
|
8 |
piaskownica foto nr 8 |
1 |
|
|
|
9 |
ławki ogrodowe foto nr 9 |
4 |
|
|
|
10 |
lokomotywa foto nr 10 |
1 |
|
|
|
Razem : |
17 |
|
|
|
Ponadto oświadczamy, że:
1) w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia,
2) zapoznaliśmy się z dokumentami stanowiącymi Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń,
3) zdobyliśmy wszelkie konieczne informacje do przygotowania Oferty i sporządzenia wyceny robót,
4) czujemy się związani niniejszą Ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. przez okres 30 dni,
5) wymagania oraz warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej Oferty do zawarcia umowy o treści określonej w SIWZ w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
6) udzielamy gwarancji na prace i użyte materiały na okres ..............................,
7) Wykonanie zamówienia zamierzamy powierzyć następującym Podwykonawcom w następującym zakresie: ..............................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................,
8) wyrażamy zgodę na warunki płatności określone w § 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
9) upoważniamy Zamawiającego lub upoważnione przez niego osoby do dokonania wszelkich czynności mających na celu sprawdzenie autentyczności oraz prawdziwości zaświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji,
10) wszystkie informacje zamieszczone w Ofercie są prawdziwe.
Do Oferty dołączam:
1. ..................................................................................................
2. ..................................................................................................
3. ..................................................................................................
4. ..................................................................................................
5. ..................................................................................................
6. ..................................................................................................
7. ..................................................................................................
8. ..................................................................................................
9. ..................................................................................................
10. ..................................................................................................
Na niniejszą ofertę składa się ....... kolejno ponumerowanych stron.
Data ....................................... ........................................................................................................................
Podpis(y) osoby(osób) uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy
(Pieczęć Wykonawcy) |
Załącznik nr 2
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków ustawowych |
Niniejszym przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego do 60.000 Euro na „modernizację placu zabaw na terenie Zespołu zamkowo- parkowego w Łodygowicach przy ul. Królowej Jadwigi 6 ‘’
Ja .....................................................................................................................................................................
(imię i nazwisko)
jako ..................................................................................................................................................................
(stanowisko służbowe)
reprezentując podmiot .....................................................................................................................................
(nazwa i adres Wykonawcy)
w imieniu reprezentowanego przeze mnie Wykonawcy oświadczam, że:
1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie wyżej wymienionego zamówienia.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
Jednocześnie oświadczam, że na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy w ciągu 3 dni odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdego z elementów zawartych w niniejszym Oświadczeniu.
data ............................... 2006r.
....................................................................................................
podpis(y) osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 3
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
WZÓR UMOWY
nr ................ /2006
zawarta w Łodygowicach w dniu .................... 2006 r pomiędzy :
Gminą Łodygowice , 34- 325 Łodygowice ul.Piłsudskiego 75
reprezentowaną przez:
1. Wójta Gminy – mgr inż. Tadeusza Handerek ,
przy kontrasygnacie
2. Haliny Loranc – Skarbnik Gminy
zwanym dalej Zamawiającym
a
.......................................................................................................,
reprezentowanym przez :
1. …………………………………….,
2. …………………………………….,
zwanym w treści umowy Wykonawcą.
- w rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego do 60.000 EURO z dnia ..................... ZP/PN/ 35/2006 o następującej treści :
§1
1. Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania dzieło w postaci wykonania placu zabaw dla dzieci zlokalizowanego w Łodygowicach na terenie Zespołu zamkowo- parkowego przy ul.Królowej Jadwigi 6 na podstawie przeprowadzonego przetargu i złożonym kosztorysie ofertowym przez Wykonawcę
2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
a. Dostawę i montaż urządzeń do zabaw dla dzieci:
- zestaw wielofunkcyjny ( podest , kładka , 2 zjeżdżalnie , pochylnia ) szt.1
- zestaw wielofunkcyjny ( zjeżdżalnia z zadaszeniem , kładka , pochylnia, drabinki
domek) szt.1
- zestaw wielofunkcyjny ( 2 podesty, 2 pochylnie , kładka , mostek ) szt.3
- zestaw wielofunkcyjny (2 podesty , podest zadaszony, mostek, belki wiszącej na
łańcuchach szt. 1
- huśtawki łańcuchowe podwójne szt.2
- huśtawka pozioma typu konik szt.3
- huśtawka równoważna szt.2
- piaskownica szt.1
- ławki ogrodowe z oparciem szt.4
- lokomotywa szt.1
2. Wszystkie elementy drewniane muszą zostać zabezpieczone przez wpływami środowiska zewnętrznego.
3. Wszystkie elementy stalowe winny być ocynkowane i pomalowane proszkowo.
4. Wszelkie rodzaju liny stalowe służące jak stężenia, czy też inne elementy konstrukcyjne należy zabezpieczyć.
5. Wszystkie urządzenia do zabaw muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa.
Certyfikaty należy dostarczyć Zamawiającemu przed odbiorem robót.
6. Wszystkie urządzenia placu zabaw należy przygotować w warunkach warsztatowych poza terenem placu, tak aby były one gotowe do montażu.
7. SIWZ i oferta Wykonawcy stanowią część składową umowy.
§2
2. Strony ustalają termin wykonania zamówienia: do dnia 31 października 2006r.
3. Zamawiający zobowiązuje się protokolarnie przekazać plac budowy w terminie 2 dni od zawarcia umowy.
§3
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą oraz SIWZ, sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a także zgodnie z wymogami ustawy – Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy.
2. Wykonawca oświadcza, że materiały użyte przy wykonaniu niniejszej umowy będą zgodnie z art.10 ustawy Prawo budowlane materiałami dopuszczonymi do obrotu i będą posiadać określone w ustawie z 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności oraz że zastosowane materiały i urządzenia będą I gatunku.
2. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac budowy własnym staraniem i na własny koszt, zapewnić ochronę mienia, przestrzeganie warunków B.H.P. i p.poż. oraz utrzymać porządek na placu budowy.
3. Odpowiedzialność za nienależyte zapewnienie bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i bezpieczeństwa przeciwpożarowego w okresie wykonywania umowy ponosić będzie Wykonawca.
4. W przypadku gdy w ocenie Wykonawcy powstanie konieczność wykonania umowy za pomocą podwykonawców wskazanych w ofercie, niezależnie od obowiązku przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z art. 6471 KC, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się udzielić mu wszelkich informacji dotyczących tych podwykonawców, które w ocenie Zamawiającego są konieczne do podjęcia decyzji w przedmiocie wyrażenia zgody na wykonywanie umowy za pomocą podwykonawcy(ów). W przypadku wykonywania umowy za pomocą podwykonawców Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty wykonywane przez podwykonawców.
§4
1. Na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty na wykonanie robót określonych w §1 strony ustalają wynagrodzenie w łącznej wysokości ............................................... zł. (słownie: .................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................),
w tym:
- cena netto wynosi: ...................................................................................... zł (słownie: .......................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................),
- podatek od towarów i usług wynosi ................................................. zł (słownie: .........................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................).
2. Cena obejmuje pełen zakres robót objętych §1 i opisanych w SIWZ oraz wszelkie koszty poniesione w związku z prawidłową realizacją przedmiotu umowy i czynnościami odbiorowymi, w szczególności koszty wszystkich materiałów.
3. Wynagrodzenie zostanie pomniejszone o wartość elementów nie wykonanych, niezależnie od przyczyny ich nie wykonania, przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym.
4. Roboty dodatkowe i uzupełniające, których potwierdzona przez Zamawiającego, konieczność wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których wartość nie przekracza 20 % zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie na życzenie Zamawiającego wykonać na dodatkowe zamówienie z wolnej ręki przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów – wynagrodzenie za roboty dodatkowe zostanie ustalone w oparciu o składniki cen jak w kosztorysie ofertowym.
5. Bez uprzedniej zgody Zamawiającego mogą być wykonane prace dodatkowe wyłącznie niezbędne ze względu na bezpieczeństwo i konieczność zapobieżenia awarii lub katastrofie.
§5
1. Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę i przyjętej przez Zamawiającego.
2. Przyjęcie faktury nastąpi po dokonaniu odbioru, o którym mowa w §6.
3. Faktura płatna będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury wystawionej po odbiorze robót.
§6
1. Wykonawca zgłasza pisemnie Zamawiającemu zakończenie wykonania robót objętych zamówieniem, nie później jednak niż w terminie 2 dni od zakończenia prac.
2. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru wykonanych robót w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowień §7.
3. Zamawiający sporządza protokół odbioru całości robót. Protokół podpisują obie strony umowy.
§7
Przed odbiorem robót Wykonawca zobowiązany jest do złożenia i dostarczenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją producenta zapewniając kompletność elementów oraz poprawną i bezpieczną eksploatację urządzeń.
§8
1. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
1) Jeżeli wady nadają się do usunięcia, Zamawiający może odmówić odbioru robót do czasu usunięcia wad przez Wykonawcę.
2) Jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to:
a) jeżeli nie uniemożliwiają lub nie utrudniają one użytkowania przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie, o wartość robót i materiałów źle wykonanych,
b) jeżeli wady uniemożliwiają lub utrudniają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy i odmówić wypłaty wynagrodzenia w całości.
2. Koszt usuwania wad ponosi Wykonawca bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, a okres ich usuwania nie przedłuża umownego terminu zakończenia robót.
3. W przypadku ujawnienia wad po dokonaniu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w uzgodnionym przez strony terminie, a w braku porozumienia między stronami w tym zakresie nie później niż w terminie 7 dni od zawiadomienia o wadach.
§9
1. Na roboty będące przedmiotem niniejszej umowy i użyte materiały Wykonawca udziela gwarancji na okres 3 lat licząc od dnia dokonania odbioru końcowego.
2. Wykonawca zobowiązuję się do podjęcia czynności w ramach gwarancji nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia żądań przez Zamawiającego w tym zakresie.
§10
1. Strony ustalają, że obowiązują kary umowne z następujących tytułów:
1) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy – Wykonawca zapłaci karę w wysokości 0,3% całości wynagrodzenia umownego określonego w §4 ust.1 za każdy dzień zwłoki,
2) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,3% całości wynagrodzenia umownego określonego w §4 ust.1 za każdy dzień zwłoki liczony od upływu terminu wyznaczonego na ich usunięcie zgodnie z §8 ust.3,
3) w razie odstąpienia Wykonawcy od umowy lub jej wykonywania z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, lub w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 30% całości wynagrodzenia określonego w §4 ust.1.
2. Zastrzeżone kary umowne nie wyłączają możliwości dochodzenia przez Zamawiającego odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych jeśli wysokość szkody przenosić będzie wartość zastrzeżonej kary.
3. Należne Zamawiającemu kary umowne mogą zostać potrącone z wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §4.
§11
Strony oświadczają, że:
1) osobą reprezentującą Zamawiającego na budowie jest : .....................................................
2) przedstawicielem Wykonawcy na budowie jest : kierownik budowy .................................................
§12
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie niniejszej umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w momencie jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§13
W przypadku odstąpienia od umowy przez jedną ze stron Wykonawca zobowiązany jest do:
1) sporządzenia przy udziale Zamawiającego protokołu inwentaryzacji robót wykonanych do czasu odstąpienia od umowy,
2) zabezpieczenia w razie takiej konieczności przerwanych robót na swój koszt.
§14
1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Korespondencja związana z umową kierowana będzie na adresy stron wskazane w nagłówku umowy; strona zobowiązana jest powiadomić drugą stronę o zmianie adresu pod rygorem uznania korespondencji skierowanej na dotychczasowy adres za skutecznie doręczoną.
3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy Prawo Budowlane.
4. Ewentualne spory wynikające z niniejszej umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
5. Umowę niniejszą sporządzono w 4 jednobrzmiących egzemplarzach, po 2 egzemplarze dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Załącznik nr 4
Do siwz
( Pieczęć Wykonawcy) WYKAZ WYKONANYCH
ROBÓT
w okresie ostatnich 5 lat
RODZAJ PRAC Wartość prac w tys. zł Czas realizacji NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Początek (data) Koniec (data)
UWAGA :
Należy dołączyć dokumenty / referencje / potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie.
Data ..................................... 2006 r.
.................................................................................................
(Podpis i pieczęć osoby (osób) uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy)
Załącznik nr 5
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
WYKAZ URZĄDZEŃ OBEJMUJĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
lp |
Zakres zamówienia |
Ilość sztuk |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
Uwagi |
1 |
zestaw wielofunkcyjny ( podest , kładka , 2 zjeżdżalnie, pochylnia ) foto nr 1 |
1 |
|
|
|
2 |
zestaw wielofunkcyjny ( zjeżdżalnia z zadaszeniem , kładka , pochylnia, drabinki domek) foto nr 2 |
1 |
|
|
|
3 |
zestaw wielofunkcyjny ( 2 podesty, 2 pochylnie , kładka , mostek ) foto nr 3 |
1 |
|
|
|
4 |
zestaw wielofunkcyjny (2 podesty , podest zadaszony, mostek, belki wiszącej na łańcuchach foto nr 4 |
1 |
|
|
|
5 |
huśtawki łańcuchowe podwójne foto nr 5 |
2 |
|
|
|
6 |
huśtawka pozioma typu konik foto nr 6 |
3 |
|
|
|
7 |
huśtawka równoważna foto nr 7 |
2 |
|
|
|
8 |
piaskownica foto nr 8 |
1 |
|
|
|
9 |
ławki ogrodowe foto nr 9 |
4 |
|
|
|
10 |
lokomotywa foto nr 10 |
1 |
|
|
|
Razem : |
17 |
|
|
|
Załącznik nr 5
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
WYKAZ URZĄDZEŃ – CZĘŚĆ OPISOWA
- Zestaw wielofunkcyjny – 1 szt. FOTO NR 1
Urządzenie składa się z dużej wieży (podłoga jest wykonana z fosztów o gr. min.
o wymiarach.
(dł.
- Zestaw wielofunkcyjny – 1 szt. FOTO NR 2
Urządzenie składa się z dużej wieży o wymiarach (
- Zestaw wielofunkcyjny – 1 szt. FOTO NR 3
Urządzenie składa się z dwóch średnich wież o wymiarach (
- Zestaw wielofunkcyjny – 1 szt. FOTO NR 4
Urządzenie składa się z czterech wież o wymiarach (
5. Huśtawka łańcuchowa podwójna – 2 szt. FOTO NR 5
Urządzenie składa się z dwóch krzyżaków, górnej belki (o wymiarach
- Huśtawka pozioma typu konik – 3 szt. FOTO NR 6
Urządzenie składa się ze sprężyny stalowej (pręt o gr. min.
- Huśtawka równoważna – 2 szt. FOT 7
Urządzenie składa się z belki służącej do huśtania zamocowanej na dwóch nogach, za pomocą metalowego mechanizmu (rura stalowa
- Piaskownica szt.1 FOTO 8
Urządzenie składa się z belek (śr. min.
- Ławki ogrodowe z oparciem– 4 szt. FOTO 9
Urządzenie składa się z fosztów ( gr. min.
- Lokomotywa – 1 szt.
Urządzenie składa się z belek oraz połówek o średnicy min.
Wszystkie konstrukcyjne belki muszą mieć min. średnicę
ZP/PN/35/2006 ŁODYGOWICE 18.09.2006 ROKU
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Dotyczy : odpowiedzi na zapytania oferenta dotyczące specyfikacji istotnych warunków
zamówienia w przetargu nieograniczonym na : „Modernizacje placu zabaw
na terenie zespołu zamkowo- parkowego w Łodygowicach przy ulicy Królowej
Jadwigi nr 6 ‘’
Wójt Gminy w Łodygowicach jako zamawiający na podstawie art. 38 ust.1 i ust.2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177
z późniejszymi zmianami / udziela odpowiedzi na następujące zapytania oferenta :
PYTANIA OFERENTA :
Pytanie nr 1. Czy Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu zakończenia realizacji
zamówienia do 15.11.2006 roku ?
uzasadnienie:
Zwracamy się z prośba o przedłużenie terminu realizacji zamówienia , gdyż za sprawą takich
czynników jak
- duża liczba ogłaszanych zamówień publicznych w roiku bieżącym ,
w których bierzemy udział ,
- uciążliwe letnie upały, które były przyczyną znacznych opóźnień w realizacji
zamówień zarówno do klienta jak i od dostawców,
- okres urlopowy ( ograniczona liczba pracowników , zmniejszenie mocy przerobowych )
mamy opóźnienia w realizacji naszych zamówień,
Dlatego też aby być wiarygodnym kontrahentem i z należytą starannością wykonać
zamówienie wnosimy o naniesienie zmian i poprawę SIWZ co do terminu realizacji prac.
Odpowiedź :
Zamawiający nie przewiduje przedłużenia terminu zakończenia realizacji zamówienia
ze względu na wiążące terminy .
Pytanie nr 2 :
Czy liny stalowe w urządzeniach opisanych w SIWZ można zastąpić atestowanymi
łańcuchami ocynkowanymi o krótkich ogniwach przewidzianych do montażu
na placach zabaw ?
Zamawiający dopuszcza zamianę lin stalowych w urządzeniach na atestowane łańcuchy
ocynkowane o małym promieniu ogniwa nie zagrażającym bezpieczeństwu użytkowników .
Pytanie nr 3
Czy w urządzeniach zabawowych można zastosować slupy konstrukcyjne o zaoblonych
krawędziach przetarte krzyżowo o przekroju 10 x
wahadłowych o przekroju 12 x
Odpowiedź:
Z uwagi na bezpieczeństwo użytkowników nie można zastosować slupów konstrukcyjnych
o zaoblonych krawędziach przetartych krzyżowo o przekroju 10 x
słupy konstrukcyjne z belek zgodnie z SIWZ .
Pozostałe zapisy specyfikacji pozostają bez zmian.
ZP/PN/35/2006 ŁODYGOWICE 25.09.2006 ROKU
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Dotyczy : odpowiedzi na zapytania oferenta dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym na : „Modernizacje placu zabaw na terenie zespołu zamkowo- parkowego w Łodygowicach przy ulicy Królowej Jadwigi nr 6 ‘’
Wójt Gminy w Łodygowicach jako zamawiający na podstawie art. 38 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177 z późniejszymi zmianami / udziela odpowiedzi na następujące zapytania oferenta :
PYTANIA OFERENTA :
Pytanie nr: 4
W odpowiedzi na jedno z naszych pytań dotyczące zastosowania w urządzeniach zabawowych słupów konstrukcyjnych zaoblonych krawędziach przetartych krzywo o przekroju
Prosimy o wyjaśnienie, jakie względy bezpieczeństwa Zamawiający przywołuje.
Urządzenie nasze posiadają certyfikat zgodności z normą właściwą dla wyposażenia placów zabaw wydany przez akredytowana jednostkę certyfikującą COBRABID – BBC z siedzibą w Warszawie. Przed procesem certyfikacji urządzenia poddawane były badaniom i wykonywane były obliczenia statyczno-wytrzymałościowe. Cały proces zakończył się dla nas pozytywnie i od 2003 roku oferujemy wyroby certyfikowane spełniające wymagania norm PX-EN 11761-7. Ostatnio również pomyślnie zakończył się proces recertyfikacji naszych urządzeń.
Odpowiedź:
W chwili obecnej na terenie zespołu zamkowo – parkowego realizowany jest projekt Żywieckiej Fundacji Rozwoju „Równe Szanse” w ramach, którego wykonana jest ścieżka przyrodnicza, w której elementy wykonane są z okrąglaków o średnicy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Fiołek
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Fiołek
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-09-25 11:09:27
- Liczba odsłon: 168
- Historia dokumentu: