Wersja archiwalna 2013-02-27 09:52:42

 

Łodygowice: Rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury

 w Łodygowicach
Numer ogłoszenia: 60510 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Łodygowicach , Plac Wolności 5, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 863 10 86, faks 33 863 10 86.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodygowicegok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Łodygowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje rozbiórkę wtórnych skrzydeł (wschodniego i zachodniego) oraz parterowej przewiązki pomiędzy nimi, dobudowę nowego fragmentu od strony południowej (w kierunku parkingu) oraz remont zabytkowego obiektu. Zakres prac budowlano-remontowych: Prace rozbiórkowe i przygotowawcze a) rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej (dachówką przeznaczona do odzysku) wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami, rurami spustowymi i instalacją odgromową; b) rozbiórka konstrukcji dachu nad skrzydłami budynku; c) rozbiórka skrzydeł: od strony ul. Piastowskiej oraz od strony rzeki, łącznie z klatką schodową i fundamentami; d) wyburzenie schodów zewnętrznych i murków kamiennych; e) rozbiórka parterowego łącznika pomiędzy skrzydłami; f) rozbiórka podłogi drewnianej w sali widowiskowej (podłoga na drewnianych legarach ułożonych na słupkach ceglanych); g) rozbiórka słupków ceglanych pod podłogą; h) rozbiórka drewnianej podłogi sceny; i) skucie żelbetowego stropu nad piwnicą (scena); j) skucie posadzek z lastriko i ceramicznych w holu; k) demontaż klapy prowadzącej ze sceny do piwnicy; l) rozbiórka pieca węglowego; m) demontaż instalacji elektrycznych, wod-kan (wg projektów branżowych); n) usunięcie okładziny ścian w holu (do odzysku); o) demontaż stolarki drzwiowej - całość (wraz z framugami); p) usunięcie polepy nad drewnianym stropem; q) skucie tynków z elewacji części istniejącej; r) demontaż tablicy informacyjnej zewnętrznej s) rozbiórka ogrodzenia od strony parkingu (siatka stalowa, słupki, podmurówka); t) wycinka 5 drzew iglastych; u) rozebranie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej. Prace remontowo-budowlane - część istniejąca (główna) a) zabezpieczenie konstrukcji dachu preparatami chemicznymi; b) ułożenie dachówki (z odzysku, po renowacji) wraz z folią paroizolacyjna i ołaceniem połaci; c) zabezpieczenie sufitu drewnianego preparatami chemicznymi; d) izolacja termiczna z wełny mineralnej na stropie; e) wykonanie konstrukcji dla wydłużenia sceny istniejącej sceny (murek oporowy, zasypanie, izolacja termiczna granulatem keramzytowym); f) wykonanie nowego stropu gęstożebrowego nad piwnicą (scena) wraz z wydłużeniem sceny; g) nowa posadzka drewniana na scenie h) nowa klapa do piwnicy ze sceny; i) wykonanie otworów w ścianach reżyserki; j) nowa podłoga na gruncie w sali widowiskowej; k) posadzki: sala widowiskowa i scena - drewno, pozostałe - płytko gresowe; l) instalacje wg projektów branżowych; m) stolarka drzwiowa; n) remont drzwi wejściowych - 3 szt; o) witryna informacyjna stylizowana; p) naprawa i uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych na ścianach; q) izolacja przeciwwodna ściany fundamentowej od strony ul. Królowej Jadwigi; r) wyrównanie terenu przy elewacji od strony ul. Królowej Jadwigi; s) czyszczenie i impregnacja schodów kamiennych zewnętrznych; t) remont daszku żelbetowego nad wejściem do budynku; u) elewacje. Prace budowlane - część nowa nowe fundamenty, ściany konstrukcyjne i stropy; kominy wentylacyjne; schody żelbetowe; ściany działowe; posadzki; konstrukcja dachu; pokrycie dachu dachówką ceramiczną; izolacja termiczna i wykończenie dachu od środka; strop nad poddaszem - sufit podwieszany; płyty akustyczne; instalacje wg proj. branżowych; tynk cementowo-wapienny na ścianach i sufitach; stolarka okienna i drzwiowa; elewacje; tynk drobnoziarnisty akrylowy;obróbki blacharskie - blacha aluminiowa powlekana. Wyposażenie budynku a) wyposażenie instalacyjno- budowlane - wg rys. i przedmiarów; b) wyposażenie meblowe - wg rys. i przedmiarów. Zagospodarowanie terenu a) nawierzchnie trawiaste - wykonanie trawników; b) schody zewnętrzne i podjazd NPS - wykonane z kostki granitowej, wg rys; c) ścieżka żwirowa i opaska wzdłuż elewacji. Wyposażenie budowlano-instalacyjne Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje wewnętrzne i zewnętrzne: wodną zasilaną z sieci gminnej - istniejące przyłącze, instalacja wewnętrzna do przebudowy wg projektu branżowego; kanalizacyjną - istniejące przyłącze, instalacja wewnętrzna do przebudowy wg projektu branżowego; gazową - istniejące przyłącze, instalacja wewnętrzna do przebudowy wg projektu branżowego; ogrzewanie - c.o: - kocioł gazowy kondensacyjny, instalacja przeznaczona do modernizacji i rozbudowy: grzejniki stalowe wyposażone w głowice termostatyczne; cwu - przygotowywana wspólnie z c.o., instalacja z cyrkulacją; elektryczną zasilaną z sieci eNN - istniejące przyłącze, instalacja wewnętrzna do przebudowy wg projektu branżowego; wentylację grawitacyjną, wspomagana mechanicznie w pomieszczeniach sanitarnych; odgromową - zgodnie z proj. elektrycznym; wentylację projektuje się z pustaków wentylacyjnych ceramicznych lub betonowych. Uwaga! Uwidocznione na projekcie zagospodarowania terenu linie do przebudowy nie objęte przedmiarami będą wykonane na podstawie odrębnego zlecenia osobie trzeciej. Uwaga! Wszystkie prace będące przedmiotem niniejszej specyfikacji realizowane będą w pobliżu parkingów gminnych, które nie stanowią własności Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowy w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.28.00-9, 45.26.26.90-4, 45.40.00.00-1, 45.23.10.00-5, 45.31.10.00-0, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 40 000 zł

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na modernizacji, budowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż: 500 m2 (po zakończeniu modernizacji/budowy/rozbudowy) obejmującą łącznie wykonanie modernizacji/budowy/rozbudowy obiektu, modernizacji/budowy/przebudowy instalacji elektrycznej, wod. - kan., c.o. (wraz z kotłownią gazową) i wykonaniu prac wykończeniowych (wewnątrz i zewnątrz). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć: a) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie Prawo budowlane) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; osobą/kandydatem na stanowisko wymienione powyżej może być obywatel państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - Europejskiego Obszaru Gospodarczego, który nabył prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. oraz b) co najmniej dziesięciu pracowników bezpośrednio zajmujących się wykonaniem usługi (z wyłączeniem pracowników administracyjnych). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 900.000 zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500.000 zł. Na potwierdzenie spełniania warunku o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunku o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·                  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·           Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy, kosztorysy ofertowe wypełnione zgodnie z przedmiarami, oświadczenie o spełnianiu warunków,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wysokie temperatury, intensywne ulewy, długie opady deszczu, śnieżyce, temperatura poniżej 0 st. (z wyłączeniem okresu: 15 listopada - 15 marca) mające faktyczny wpływ na realizacje robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni; b) jeżeli konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymaga większego nakładu pracy lub technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia, c) wstrzymania robót przez inny uprawniony Urząd (np. wskutek kontroli, wypadku na budowie, itp.); d) w wyniku interwencji osób trzecich, których interwencja ma bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (np. inny wykonawca, z którym Zamawiający zawarł umowę na realizację robót lub usługi tym samym obiekcie spóźnia się z robotami, których wykonanie warunkuje terminowe wykonanie robót objętych niniejszą umową; osoba trzecia ma interes prawny i faktyczny w zakresie prowadzonej inwestycji). e) konieczności zmiany technologii wykonania prac w przypadku czynników zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takich, jak: niewybuchy, sieci wodociągowe, kanalizacyjne i teletechnicznie nie naniesione na mapach, uwarunkowania geologiczne (jeśli nie przeprowadzono wcześniej stosownych badań), konflikty społeczne związane z prowadzeniem inwestycji (w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych, roszczenia (w tym sądowe) o zwrot działki, itp. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza wykonanie robót dodatkowych i zamiennych jeśli: wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych warunkuje lepsze jakościowo wykonanie prac budowlanych i warunkuje wyższą wartość użytkową potwierdzoną lub zaleconą przez Projektanta lub Inspektora nadzoru. Robót tych nie można było przewidzieć wcześniej, a ich wykonanie jest korzystne dla Zamawiającego zwłaszcza pod względem przyszłego użytkowania obiektu będącego przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto dopuszcza się wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych jeśli Wykonawca, Projektant i Inspektor nadzoru stwierdzą pisemnie, że popełniono błąd w trakcie przygotowania dokumentacji technicznej (w tym braki), który uniemożliwia prawidłowe i zgodne ze sztuką budowlane zakończenie inwestycji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl, www.lodygowicegok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury w Łodygowicach, Plac Wolności 5, 34-325 Łodygowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury w Łodygowicach, ul. Plac Wolności 5, 34-325, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Łodygowicach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Łodygowicach

Renata Talik

 

 

SIWZ

 

Zał. nr 1 Przedmiar robót

przedmiar 2013, przedmiar 2014

 

Zał. nr 2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru

część 1część 2

 

Zał. nr 3 Dokumentacja techniczna

projekt budowlany, projekt bud. zał., rzuty, elewacja-fundamenty-więźba,

zag. terenu, instalacja w-k, rzuty w-k, ogrzewanie-wentylacja, ogrzewanie-wentylacja rzuty,

zaświadczenia, instalacja elektr. 1, instalacja elektr. 2, instalacja elektr. 3, instalacja elektr. 4

instalacja gazowa 1, instalacja gazowa 2, przyłącze gazowe 1, przyłącze gazowe 2,

opinia geotechniczna, opinia techniczna budynku

 

Zał. nr 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

 

Zał. nr 5 Wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat

 

Zał. nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Zał. nr 7 Formularz ofertowy

 

Zał. nr 8 Projekt umowy

 

 

 

Łodygowice, dn. 27 lutego 2013 r.

GOK-ZP/01/2013

Uwaga! Zmiana treści SIWZ. Przedłużenie terminu składania ofert.

Dotyczy: Rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Łodygowicach”, sprawa nr GOK-ZP/01/2013, Zamawiający Gminny Ośrodek Kultury w Łodygowicach.

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) w związku z dużą ilością pytań do treści specyfikacji, Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w poniższym zakresie.

 

1.      Pkt VII. 10 SIWZ (OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT) po zmianie otrzymuje brzmienie:

„10. Opakowanie, o którym mowa w pkt 9 powinno być oznaczone następująco:

Oferta przetargowa

Rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Łodygowicach”

 

Nie otwierać przed 7 marca 2013 r. - godzina  09:00

 

2.      Pkt X.1 SIWZ (MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT) po zmianie otrzymuje brzemiennie:

„1. Oferty należy składać w terminie do dnia 7 marca 2013 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego w Łodygowicach ul. Plac Wolności 5 (Sekretariat).”

                                                                                                               

3.      Pkt XII.2 SIWZ (TERMIN I TRYB OTWARCIA OFERT) po zmianie otrzymuje brzmienie:

„2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 7 marca 2013 r. o godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego w Łodygowicach  ul. Plac Wolności 5 (sekretariat).”

 

W wyniku powyższych zmian, na podstawie art. 12a ust. 1 ustawy Zamawiający przedłuża termin składania ofert  o 7 dni, tj. do dnia  7 marca 2013 r. do godz. 09:00.

W związku z powyższym Zamawiający przesuwa termin otwarcia ofert na dzień 07.03.2013 r. na godz. 09:00.

W pozostałym zakresie treść Specyfikacji nie ulega zmianie.

 

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury

 w Łodygowicach

 Renata Talik

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3273286]

przewiń do góry