Wersja archiwalna 2011-08-12 09:06:44

 

Zamawiającym jest:

GMINA ŁODYGOWICE

34 -325 ŁODYGOWICE

ul. PIŁSUDSKIEGO 75

tel. 33 8630 - 500 / fax 33 8630 - 501

REGON 072182657

NIP 553-24-50-019

Adres internetowy: www.lodygowice.pl

Sprawa nr: RIP-ZP/10/2011

Łodygowice, 09.08.2011 r.

OGŁOSZENIE

o postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO

W WYSOKOŚCI  1 500 000,00 ZŁ

1. Przedmiot zamówienia:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł, z przeznaczeniem na:

- finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Łodygowice w 2011 r. w wysokości 1 500 000 zł

Wspólny  Słownik  Zamówień  Publicznych   - CPV 66.11.30.00-4

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, zwana dalej Specyfikacją, udostępniana
jest zainteresowanym wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w  Łodygowicach przy ul. Piłsudskiego 75, pokój nr 14 w godz. 8-1500 (pon.-czw.) 9-1600 (pt.) lub za zaliczeniem pocztowym, a także na stronie internetowej
www.lodygowice.pl Wykonawca ponosi koszt druku w wysokości 50 zł oraz przekazania (wysłania) Specyfikacji. Udostępnienie SIWZ w formie elektronicznej jest bezpłatne.

3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

4. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

6. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

7. Nie przewiduje się rozliczenia w walutach obcych.

8. Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

9. Termin wykonania: 30.12.2011 – 31.12.2019 r.

10. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

1)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień.

2)      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

3)      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)      Nie podlegają  wykluczeniu  z postępowania  o udzielenie  zamówienia,

Ad. 1)

Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oceniony zostanie na podstawie złożonego dokumentu poświadczającego, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z odpowiednimi przepisami. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży dokument poświadczający, że jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z odpowiednimi przepisami.

Ad. 2)

Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych bądź wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał przynajmniej jedną usługę w ramach jednej umowy, polegającą na udzieleniu kredytu dla jednostki administracji publicznej (załącznik nr 4 do SIWZ)  oraz przedłoży dokument poświadczający, iż usługi te zostały wykonane należycie.

Ad. 3)

Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie sprawozdania finansowego za 2010 rok. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży sprawozdanie finansowe za rok 2010,  zamykające się 7-cyfrową sumą bilansową oraz wykaże wielkość kapitału własnego na dzień 31.12.2010 r. w kwocie 5-cyfrowej.

11. Ocena  spełniania  w/w warunków  będzie dokonywana  na podstawie załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie  zamówienia publicznego.

12. Wymagane dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

2) Zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych,

3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. III.1.1) (załącznik nr 4 do SIWZ).

4) Sprawozdanie finansowe, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego – inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności – za rok 2010, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres,  zamykające się 7-cyfrową sumą bilansową oraz wykazujące wielkość kapitału własnego na dzień 31.12.2010 r. w kwocie 5-cyfrowej

5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

6) Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS lub ewidencja działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

7) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert,

8) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

10) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

11) Wypełniony „Formularz ofertowy” (załącznik nr 1  do SIWZ),

12) Parafowane istotne postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)

13) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

14) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw,

13. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

14. W postępowaniu  wniesienie wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania  umowy nie jest wymagane.

15. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena.

16. Oferty należy składać w terminie do dnia 22.09.2011 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, biuro obsługi klienta (parter).

17. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.09.2011 r. o godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, pokój nr 10.

18. Wykonawca pozostaje związany z ofertą 60 dni licząc od dnia składania ofert.

 

SIWZ

Zał. nr 1 Formularz ofertowy

Zał. nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków

Zał. nr 3 Oświadczenie o braku podstaw o wykluczeniu

Zał. nr 4 Wykaz usług

Zał. nr 5 Istotne postanowienia przyszłej umowy

Zał. nr 6 Dokumenty stanowiace podstawę do wszczęcia postępowania

Uchwała Rady Gminy Łodygowice nr III/13/2010

zał. 1 - wieloletnia prognoza finansowa, zał. 2 - limity wydatków

Uchwała Rady Gminy Łodygowice nr III/14/2010

zał. nr 1, zał. nr 2, tabela nr 1, tabela nr 2, tabela nr 3, tabela nr 3a, tabela nr 4,

tabela nr 5, tabela nr 6, tabela nr 7, tabela nr 8, tabela nr 9, tabela nr 10,

Uchwała nr 4100/I/230/2010 RIO - opinia o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej,

Uchwała nr 4100/I/53/2011 RIO - o możliwości sfinansowaniu deficytu,

Uchwała nr 4100/I/232/2010 RIO - opinia w sprawie wieloletniej prognozy finansowej,

Uchwała nr 4100/I/52/2011 RIO - opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu,

Uchwała nr 4100/I/231/2010 RIO - opinia o możliwości sfinansowania długi na 2011,

Uchwała Rady Gminy Łodygowice nr V/36/2011 - zmiany w WPI,

zał. 1 - wieloletnia prognoza finansowa, zał. 2 - limity wydatków,

Uchwała Rady Gminy nr VI/53/2011 w sprawie zmian w WPI

zał. nr 1 - wieloletnia prognoza finansowa, zał nr. 2 - limity wydatków

Uchwała Rady Gminy nr VI/54/2011 

   tabela 3, tabela 3a, tabela 5tabela 6tabela 7tabela 8,

 załącznik 1załącznik 2,

Zarządzenie Wójta Gminy nr 60/FN/2011 w sprawie zaciągnięcia kredytu,

Wniosek do RIO o wydanie opinii o możliwości zaciągnięcia kredytu,

Pozytywna opinia RIO o możliwości spłaty kredytu,

Zaświadczenie  o wyborze wójta,

Uchwała Rady Gminy w Łodygowicach nr II/18/06 o powołaniu skarbnika,

Potwierdzenie nadania numeru NIP - gmina,

Zaświadczenie o numerze REGON - gmina,

Zaświadczenie o niezaleganiu składek ZUS,

Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach - Urząd Gminy,

Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach - Gmina Łodygowice,

Sprawozdania za 2009 rok

Rb-27S, Rb-28S, Rb-NDS, Rb-Z

Opinia RIO o wykonaniu budżetu za 2009 rok,

Sprawozdania za 2010 rok

Rb-27S, Rb-28S, Rb-NDS, Rb-Z

Opinia RIO o wykonaniu budżetu za 2010 rok,

Sprawozdania za II kwartał 2011 roku

Rb-27S, Rb-28S, Rb-NDS, Rb-Z, RB-N,

stan mienia za 2010,

stan kredytów na dzień 30czerwca,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3273988]

przewiń do góry