Wersja archiwalna 2011-08-10 07:13:36

 

Zamawiającym jest:

GMINA ŁODYGOWICE

34 -325 ŁODYGOWICE

ul. PIŁSUDSKIEGO 75

tel. 33 8630 - 500 / fax 33 8630 - 501

REGON 072182657

NIP 553-24-50-019

Adres internetowy: www.lodygowice.pl

Sprawa nr: RIP-ZP/10/2011

Łodygowice, 09.08.2011 r.

 

OGŁOSZENIE

o postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

 

UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO

W WYSOKOŚCI  1 500 000,00 ZŁ

 

1. Przedmiot zamówienia:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł, z przeznaczeniem na:

- finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Łodygowice w 2011 r. w wysokości 1 500 000 zł

Wspólny  Słownik  Zamówień  Publicznych   - CPV 66.11.30.00-4

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, zwana dalej Specyfikacją, udostępniana
jest zainteresowanym wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w  Łodygowicach przy ul. Piłsudskiego 75, pokój nr 14 w godz. 8-1500 (pon.-czw.) 9-1600 (pt.) lub za zaliczeniem pocztowym, a także na stronie internetowej
www.lodygowice.pl Wykonawca ponosi koszt druku w wysokości 50 zł oraz przekazania (wysłania) Specyfikacji. Udostępnienie SIWZ w formie elektronicznej jest bezpłatne.

3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

4. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

6. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

7. Nie przewiduje się rozliczenia w walutach obcych.

8. Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

9. Termin wykonania: 30.12.2011 – 31.12.2019 r.

10. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

1)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień.

2)      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

3)      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)      Nie podlegają  wykluczeniu  z postępowania  o udzielenie  zamówienia,

 

Ad. 1)

Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oceniony zostanie na podstawie złożonego dokumentu poświadczającego, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z odpowiednimi przepisami. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży dokument poświadczający, że jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z odpowiednimi przepisami.

 

Ad. 2)

Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych bądź wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał przynajmniej jedną usługę w ramach jednej umowy, polegającą na udzieleniu kredytu dla jednostki administracji publicznej (załącznik nr 4 do SIWZ)  oraz przedłoży dokument poświadczający, iż usługi te zostały wykonane należycie.

 

Ad. 3)

Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie sprawozdania finansowego za 2010 rok. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży sprawozdanie finansowe za rok 2010,  zamykające się 7-cyfrową sumą bilansową oraz wykaże wielkość kapitału własnego na dzień 31.12.2010 r. w kwocie 5-cyfrowej.

 

11. Ocena  spełniania  w/w warunków  będzie dokonywana  na podstawie załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie  zamówienia publicznego.

 

12. Wymagane dokumenty:

 

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

2) Zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych,

3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. III.1.1) (załącznik nr 4 do SIWZ).

4) Sprawozdanie finansowe, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego – inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności – za rok 2010, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres,  zamykające się 7-cyfrową sumą bilansową oraz wykazujące wielkość kapitału własnego na dzień 31.12.2010 r. w kwocie 5-cyfrowej

5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

6) Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS lub ewidencja działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

7) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert,

8) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

10) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

11) Wypełniony „Formularz ofertowy” (załącznik nr 1  do SIWZ),

12) Parafowane istotne postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)

13) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

14) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw,

 

13. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

14. W postępowaniu  wniesienie wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania  umowy nie jest wymagane.

15. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest cena.

16. Oferty należy składać w terminie do dnia 22.09.2011 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, biuro obsługi klienta (parter).

17. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.09.2011 r. o godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, pokój nr 10.

18. Wykonawca pozostaje związany z ofertą 60 dni licząc od dnia składania ofert.

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3273976]

przewiń do góry