Wersja archiwalna 2008-09-24 16:45:54

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Łodygowice

34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75

Tel./fax 0-33-863-0-500 Mail: gmina@lodygowice.pl 

WWW:  www.lodygowice.pl

NIP: 553-10-25-544

Sprawa nr: RIP-ZP-PN-SR/09/2008

Łodygowice, dn. 17.09.2008r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W GMINIE ŁODYGOWICE 2008/2009”

1.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łodygowice w pokoju nr 14 lub na stronie www.lodygowice.pl

        Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne w formie elektronicznej.

2.Przedmiotem zamówienia jest:

        Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych leżących na terenie Gminy Łodygowice. Utrzymanie na biało, ze zlikwidowana śliskością (w szczególności na skrzyżowaniach, podjazdach, mostach, zatokach autobusowych) i możliwością przejazdu (ok.21 km dróg powiatowych). CPV: 90.21.20.00-6

3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

4.Termin wykonania przedmiotu umowy: od 01 listopada 2008r. do 15 kwietnia 2009r.

5.Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)      Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

c)      Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.

Dokumenty bezwzględnie wymagane

1)         Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2)         wypełniony „Formularz ofertowy” (zał. Nr 1 do Specyfikacji),

3)         oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 4 do Specyfikacji),

4)         podpisany projekt umowy (załącznik Nr 2 do Specyfikacji) – parafka na każdej stronie.

5)         Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem odśnieżania (zał. Nr 5 do Specyfikacji).

6)         Wykaz sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych – Wykonawca musi dysponować następującym minimalnym wyposażeniem: samochód ciężarowy z napędem na cztery koła z pługiem – 2 szt.(w tym jeden wyposażony w posypywarkę);

7)         W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

6.            Zamawiający będzie oceniał spełnianie prze Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

7.            Celem zabezpieczenia oferty zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

8.            Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium jest   cena  100 %.

9.            Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 26 września 2008r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w biurze obsługi klienta.

10.        Miejsce i termin otwarcia ofert: 26 wrzesień 2008r.; godz. 10:00  pokój nr 10 w siedzibie Zamawiającego.

11.        Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

12.        Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

13.        Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

14.        Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

SIWZ

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

 

 

 

 

Odpowiedź na zapytanie

 

Łodygowice, dn. 24.09.2008r.

 

 

UWAGA: Wykonawca zadał pytanie

 

 

Dot.:    Sprawa znak: RIP-ZP-PN-SR/09/2008 „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W GMINIE ŁODYGOWICE 2008/2009”

 

 

W oparciu o art.38 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.), Zamawiający udziela następujących odpowiedzi: 

 

a)       §1 wzoru umowy: Zamawiający podał błędną datę przeprowadzenia przetargu tj. 10 listopada 2008r. a następnie w § 4 ustalił okres realizacji zamówienia od 01.11.2008r. do 15.04.2009r. Prosimy o korektę daty przetargu i sprostowanie odsyłacza1 , którego treść nie znajduje uzasadnienia świetle wymaganego terminu realizacji (cyt. W przypadku listopada wynagrodzenie zostanie obniżone o połowę…).

 

Odpowiedź:

W §1 załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wzór umowy) jest:

„Zamawiający po przeprowadzeniu w dniu 10 listopada 2008 roku przetargu nieograniczonego ….”

Powinno być:

„Zamawiający po przeprowadzeniu w dniu 26 września 2008 roku przetargu nieograniczonego ….”

           

Treść odsyłacza1  pozostaje bez zmian.

 

b)       §2 wzoru umowy: w pkt. 2 zapisano, że ilość dróg do odśnieżania może zostać zwiększona. Prosimy o informację o jakie drogi może zostać zwiększony zakres i czy mogą to być drogi inne niż powiatowe oraz w oparciu o jaką stawkę cenową nastąpi rozliczenie dodatkowego zakresu robót.

 

Odpowiedź:

Zakres może zostać zwiększony tylko o drogi powiatowe. Rozliczenie nastąpi zgodnie ze stawką ryczałtową za kilometr odśnieżania za miesiąc, co zostanie potwierdzone stosownym (w razie potrzeb) aneksem do umowy.

 

c)        §3 wzoru umowy : Prosimy o doprecyzowanie zasady wyliczenia należnego dla wykonawcy wynagrodzenia, określonej w pkt. 2 i o odpowiedź na następujące pytanie: jeżeli w danym miesiącu nie wystąpi konieczność wyjazdu do akcji ZUD np. przez okres 5 dni, to obniżeniu o 50% ulegnie całość wynagrodzenia miesięcznego, czy tylko wynagrodzenie za te dni, w których wyjazdu do akcji nie było?

Odpowiedź:

Wynagrodzenie ulega obniżeniu jeśli Wykonawca nie podejmie żadnej akcji ZUD w danym miesiącu. W pozostałych przypadkach płatność wynosi 100%. Oznacza to, że gdy Wykonawca  podejmie akcję np. w jednym dniu danego miesiąca, płatność wynosi 100%.

 

d)       § 6 wzoru umowy: w pkt. 1 Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do podjęcia czynności związanych ZUD natychmiast po otrzymaniu wezwania, natomiast w załączniku nr 1 do umowy: Ogólne zasady odśnieżania w Gminie Łodygowice w pkt. 1.3. wymaga, aby sprzęt był gotowy do użycia w ciągu 2 godzin od chwili podjęcia decyzji o konieczności akcji na drodze. Prosimy uściślić czas w którym wykonawca, po otrzymaniu wezwania powinien podjąć akcję ZUD.

 

Odpowiedź:

Z uwagi na charakter zamówienia związany z bezpieczeństwem użytkowników dróg,  Wykonawca zobowiązany zostanie do podejmowania akcji ZUD natychmiast po otrzymaniu wezwania (jak określono w § 6 ust. 1 wzoru umowy).  W załączniku nr 1 do umowy doprecyzowano, że akcja nie może się rozpocząć później niż 2 godziny od otrzymania zawiadomienia.

 

e)       Załącznik nr 1 do umowy: Ogólnie zasady odśnieżania w Gminie Łodygowice, pkt 2 Transport śniegu: W treści czytamy m.in., że koszt transportu śniegu liczony będzie jak koszt roboczogodziny zaproponowany w formularzu oferty. W formularzu oferty nie umieszczono punktu, w którym oferent mógłby określić taki koszt. Prosimy o komentarz.

 

Odpowiedź:

Wykreśla się zapis w punkcie 2 załącznika nr 1 do umowy: „koszt transportu śniegu liczony będzie, jak koszt roboczogodziny zaproponowany w formularzu ofertowym”.

 

W związku z powyższym Wykonawca przygotowując ofertę winien w cenie ryczałtowej zawrzeć ewentualny koszt ryzyka transportu śniegu.

 

 

 

Powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3273727]

przewiń do góry