KiA.2110.1.2014.JP Wójt Gminy Łodygowice
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy w Łodygowicach w wymiarze 1/5 etatu ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice tel.: (33) 863-05-00, fax: (33) 863-05-01 |
1. Wymagania kwalifikacyjne kandydata: |
I. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1) wykształcenie wyższe magisterskie; prawo lub administracja, lub podyplomowe studia administracyjne, 2) posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy: a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub b) w służbie cywilnej, lub c) w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, 3) obywatelstwo polskie, 4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia, 7) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska. |
II. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1) Co najmniej 5 letni staż pracy w realizacji zadań USC oraz z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych, 2) Bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: prawo o aktach stanu cywilnego, kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin, o ewidencji ludności i dowodach osobistych, o opłacie skarbowej oraz umiejętność ich stosowania w praktyce, 3) umiejętność wystąpień publicznych, komunikatywność i łatwość przekazywania informacji, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, dyspozycyjność, odpowiedzialność, biegła znajomość obsługi komputera, dokładność, kreatywność, operatywność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odporność na stres, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z obywatelami. 4) Prawo jazdy kategorii B; |
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: |
1) . Zadania podstawowe z zakresu USC: a) rejestracja urodzeń, małżeństw, zgonów, prowadzenie ksiąg stanu cywilnego i archiwum z zakresu USC, b) wydawanie odpisów z akt stanu cywilnego, c) przygotowywanie decyzji postanowień z zakresu prawa o aktach stanu cywilnego, d) przyjmowanie oświadczeń o braku przeszkód do zawarcia małżeństwa, o uznaniu ojcostwa, o nadaniu dziecku nazwiska męża matki, o zmianie imienia dziecka, o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa, o wstąpieniu w związek małżeński, e) wydawanie zaświadczeń w zakresie należącym do USC, f) dokonywanie wpisów do ksiąg stanu cywilnego w oparciu o zgłoszenie innych USC, decyzji administracyjnych, orzeczeń sądowych, g) przygotowywanie projektów decyzji z zakresu ustawy o zmianie imienia i nazwiska, h) umiejscawianie i odtwarzanie akt sporządzonych za granicą, i) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej GUS dotyczącej urodzeń, małżeństw i zgonów. 2. Zadania podstawowe z zakresu wydawania dowodów osobistych: a) przyjmowanie i opracowywanie dokumentów stanowiących podstawę wydania lub wymiany dowodu osobistego, b) wprowadzenie wszystkich niezbędnych danych osobowych do systemu SWDO oraz drukowanie formularza dowodowego, c) skanowanie elementów graficznych formularza /zdjęcie, podpis wnioskodawcy oraz podpis i pieczęć gminy, d) przesyłanie do centrum personalizacji dokumentów w formie elektronicznej lub na nośniku magnetycznym danych do spersonalizowania dowodu osobistego, e) wprowadzenie nowo spersonalizowanego dowodu osobistego do systemu SWDO, f) wydawanie dowodów osobistych, g) archiwizowanie dokumentacji wydawania dowodów osobistych w kopertach dowodowo-osobowych, h) prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych w formie informatycznej i manualnej. 3. Zadania z zakresu ewidencji ludności. a ) przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń pobytów stałych i czasowych, b) prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją ludności na kartach osobowych mieszkańca oraz w systemie komputerowym, c) wydawanie poświadczeń zamieszkania, d) udzielanie informacji adresowych i osobowych na wniosek zainteresowanych, e) prowadzenie rejestru wyborców, f) sporządzanie spisu wyborców, g) dokonywanie wpisów numerów książeczek wojskowych w karty osobowe mieszkańca, h) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania, meldowanie cudzoziemców, i) stała współpraca z Wojskową Komendą Uzupełnień w zakresie wykonywania czynności związanych z wojskowym obowiązkiem meldunkowym, j) współpraca ze szkołami z terenu Gminy Łodygowice i Urzędem Skarbowym w Żywcu, k) pośredniczenie w nadawaniu numer PESEL, l) bieżąca rejestracja zmian danych osobowych oraz bieżące przekazywanie powyższych zmian do Wojewódzkiego Ośrodka Informatyki w Katowicach, ł) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawnych związanych z ewidencją ludności. |
Informacje o warunkach pracy na stanowisku oraz wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:
|
Informuje się kandydatów, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%. |
4. Dokumenty wymagane od kandydata w przedłożonej ofercie |
1) oryginał kwestionariusza osobowego (dostępny na stronie internetowej Urzędu Gminy/zakładka BIP/), 2) list motywacyjny, 3) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska i realizowane zadania), 4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe (staż pracy), opinie, referencje, uprawnienia do kierowania pojazdami, 5) podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, 6) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 7) kserokopia dowodu osobistego, 8) zaświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku, 9) zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.), 10) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, 11) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV muszą być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 ). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202). |
5. Miejsce i termin składania dokumentów |
1) Miejsce : Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach: a) osobiście w miejscu składania dokumentów: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy b) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy 34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na wolne stanowisko zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” 2) Termin dostarczenia zgłoszeń : do dnia 17.11.2014 roku do godz. 15.00. Oferty zostaną rozpatrzone do dnia 18.11.2014r. |
6. Dodatkowe informacje i uwagi |
1) Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na stronie BIP Gminy Łodygowice www.bip.lodygowice.com.pl oraz tablicy ogłoszeniowej Urzędu, 2) Dodatkowych informacji udziela Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej tel.33 863-05-03, 3) Tylko kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomienie telefonicznie o terminie dalszych etapów postępowania, 4) Informacje o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu, 5) Wewnątrz oferty należy zamieścić aktualny adres zwrotny i telefon kontaktowy, 6) Aplikacje, które zostaną złożone osobiście do Urzędu lub wysłane pocztą wpłyną do Urzędu po upływie wymienionego w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane, 7) Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane, 8) Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. |
Wójt Gminy Łodygowice
mgr Andrzej Pitera
Łodygowice, dnia 07.11.2014r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lista kandydatów spełniających formalne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze.
Informacja o wynikach naboru
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Andrzej Talik
- Data udostępnienia w BIP: 2014-11-07 14:05:10
- Informacja zaktualizowana przez: Andrzej Talik
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-21 16:10:40
- Liczba odsłon: 949
- Historia dokumentu: